Η Έλενα Παπαρίζου παραχώρησε συνέντευξη στον Κώστα Μπουρούση και στο περιοδικό Big Fish , όπου μίλησε για την προσπάθεια που κάνει προκειμένου να εκπροσωπήσει την Σουηδία στον φετινό διαγωνισμό της Eurovision , τα μαθητικά της χρόνια και την αρχή της καριέρας της με τους Antique . Παράλληλα αναφέρθηκε στα περιττά κιλά της που απασχολούν περισσότερο τους άλλους παρά την ίδια αλλά και τις διακοπές της στην Ελλάδα όταν εκείνη ήταν μικρό κορίτσι και έμενε ακόμη με τους γονείς της στην Σουηδία .

Η τρίτη συμμετοχή της στο διαγωνισμό της Eurovision και το ντεμπούτο της στο πλευρό της Σουηδίας .

Πολλές φορές λειτουργώ αυθόρμητα . Μπορώ να πάρω μια απόφαση στο δευτερόλεπτο . Αυτό είχε γίνει και την δεύτερη φορά που πήγα στην Eurovision . Οι μισοί μου έλεγαν ”μην πας” , ”τι δουλειά έχεις τώρα εσύ μ’αυτά” , οι άλλοι μισοί να πάω . Ανήμερα του Αγίου Αθανασίου -θυμάμαι- ήμουν στο σπίτι του κουμπάρου μου και ενώ συζητούσαμε ξαφνικά σηκώθηκα από την θέση μου και είπα:”Eίμαι ήδη εκεί” . Τον Αύγουστο είχα πάει Σουηδία για να κάνω φινιρίσματα για τον δίσκο . Ήμουν λοιπόν στο στούντιο και δούλευα .  Έκανα ένα διάλειμμα για καφέ , όταν άνοιξε η πόρτα από ένα διπλανό στούντιο και πρωτάκουσα το τραγούδι . Χτύπησα κατευθείαν και μπήκα μέσα . Είπα στους συνεργάτες ”Τι ωραίο τραγούδι είναι αυτό!” . Ξανάκουσα το demo ερμηνευμένο από την φωνή μιας κοπέλας και είπα ”παιδιά αυτό το τραγούδι είμαι εγώ , είναι δικό μου” . Είχα πει ότι δεν ήθελα να ξαναπάω στην Eurovision , αλλά είμαι και της λογικής ”ποτέ μην λες ποτέ” . Τελικά υπερίσχυσε το δεύτερο .

Η αναγνωρισιμότητα της Έλενας στην Σουηδία . 

Όταν άρχισα να μπαίνω ξανά στην σουηδική αγορά το 2012 , το έκανα με ένα τρόπο ήσυχο , μάλλον υπόγειο . Η αλήθεια είναι πως κάποιοι με θυμούνται ακόμα , υπάρχουν βέβαια και άλλοι που ούτε καν με ξέρουν . Ήταν η οικογενειακή εβδομάδα στο σχολείο του ανιψιού μου , του Βίλεμ . Είναι μια εβδομάδα , όπου ένας συγγενής των παιδιών μπορεί να περάσει στην αίθουσα διδασκαλίας και να παρακολουθήσει το μάθημα . Μου ζήτησε ο ανιψιός μου να πάω εγώ στο μάθημα της μουσικής . Μπήκα στην τάξη , μου έκαναν διάφορες ερωτήσεις τα παιδιά , μέχρι που ήρθε η στιγμή που ένας μαθητής με ρώτησε :”Μπορείς να μας πεις για ποιον λόγο ακριβώς είσαι διάσημη;” . Εκεί έφαγα το χαστούκι της ζωής μου . Λέω ”μα αυτά τα παιδιά είναι γεννημένα το 2002 , πως είναι δυνατόν να μην ξέρουν το “My Number One;” . Και τότε σκέφτηκα πως ούτε εγώ θυμάμαι τι έκανα όταν ήμουν τριών ή τεσσάρων ετών . Κατάλαβα ότι είχα χάσει μια δεκαετία ανθρώπων . Ήταν σαν να  ξεκινούσα πάλι από την αρχή .

Η αρχή της καριέρας της στο Γκέτεμποργκ . 

Ήταν ένας dj στο Γκέτεμποργκ που τον ήξερε ο αδελφός μου , ο οποίος μου ζήτησε να κάνω ένα demo , το “Western Oriental Trip” , το οποίο συμπεριλήφθηκε κατόπιν στον πρώτο δίσκο των Antique . Ύστερα από αυτό με φώναξε ξανά και με έβαλε να ακούσω το “Ωπα Ωπα” . Του λέω ” Τζόνας αυτό το τραγούδι δεν μπορώ να το πω , είναι πολύ αντρικός ο στίχος” . Με ρώτησε τότε αν ξέρω κάποιο αγόρι Έλληνα που να ασχολείται με την μουσική . Υπήρχε το ελληνικό συγκρότημα στο Γκέτεμποργκ στο οποίο ο Παναγιωτίδης έπαιζε μπουζούκι , ο αδελφός του ο Φίλιππος ντραμς και ο Γκόραν , ένας Ελληνοσέρβος , πλήκτρα . Θεέ μου έχω τόσα χρόνια να τους δω ! Μου ήρθαν όλα τα ονόματα τώρα . Ουάου! Έτσι πήρα τηλέφωνο τον Νίκο . Ήμασταν 88 Έλληνες στο Γκέτεμποργκ και πάνω κάτω γνωριζόμασταν . Συναντιόμασταν στα ελληνικά γλέντια , στις γιορτές . Βρεθήκαμε , ήπιαμε καφέ , είπε ο Νίκος το τραγούδι , ο Γκόραν το έστειλε στα κεντρικά γραφεία της δισκογραφικής στη Στοκχόλμη και του απάντησαν ”πες στα παιδιά να ανεβούν πάνω ” . Ήταν 7 Απριλίου του 1999 . Πάμε λοιπόν και γράφουμε το “Μου λείπεις” , το “Δυνατά Δυνατά” και ένα ακόμη τραγούδι . Ύστερα από δύο εβδομάδες ήρθε ο Τζόνας και μας είπε “Θέλω να κάνω συμβόλαιο με αυτά τα πιτσιρίκια” .

Τα μαθητικά της χρόνια και η επιθυμία της για την οικογένεια που θέλει να δημιουργήσει .

Μέχρι ένα σημείο ήμουν καλή μαθήτρια . Ξεκίνησα ελληνικό σχολείο από πολύ μικρή και είχα διάβασμα πρωί και απόγευμα . Δεν είχα καθόλου ελεύθερο χρόνο…Ήταν μια συζήτηση που έκανα και πρόσφατα… Θεωρώ ότι είναι πολύ καλό τα παιδιά να διαβάζουν , γιατί το μυαλό τους είναι σαν σφουγγάρι και απορροφά τις πληροφορίες . Προχθές ήταν κάποιοι στο σπίτι μαζί με τα παιδιά τους και συζητούσαμε ότι όταν το παιδί γυρνά στο σπίτι στις 8 από το φροντιστήριο και πρέπει να κοιμηθεί στις 9 για να ξυπνήσει την επόμενη στις 7 το πρωί , δεν προλαβαίνει να παίξει . Είναι απίστευτο το πόσο διάβασμα έχουν τα παιδιά στην Ελλάδα . Εγώ θα ήθελα να ξέρω ότι τα παιδιά φτάνουν κάθε μέρα στο σπίτι τους στις 6 το απόγευμα , έχουν μια ώρα για διάβασμα , μια ώρα για παιχνίδι και μια ώρα για χαλάρωση πριν από τον ύπνο … Αν έχει έρθει η ώρα να κάνω οικογένεια ;Σίγουρα έχει έρθει . Για μένα όταν είναι η ώρα της δουλειάς είναι η ώρα της δουλειάς και όταν είναι η ώρα της οικογένειας είναι η ώρα της οικογένειας  .  Όλες οι φίλες μου οι καλλιτέχνιδες που είναι top of the top στην Σουηδία έχουν παιδιά . Πάρε παράδειγμα την Γιλ Γιούνσον . Όταν μένει σπίτι της είναι στο χωριό της με τις γαλότσες και φροντίζει τα παιδιά της . Δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να είμαι έτσι . Να μη μένω στην Αθήνα και να έρχομαι μόνο για δουλειά .

Τα σχόλια για τις αυξομειώσεις στο βάρος της .

Πάντα ήμουν ΟΚ με την εικόνα μου . Η περίοδος κατά την οποία είχα περισσότερα κιλά , πίστεψέ με ήταν πολύ κουραστική . Όχι για την καθημερινή μυ ζωή . Όχι ότι δεν τσαντιζόμουν όταν δεν μου έμπαινε το τζιν μου , όμως περισσότερο ζοριζόμουν όταν έπρεπε να κάνω μια φωτογράφιση ή κάποια τηλεοπτική εμφάνιση . Η Έλενα είναι ένα ξεχωριστό πράγμα στην καθημερινότητά της από την Παπαρίζου .Εκείνο που με ενδιαφέρει είναι να είμαι καλά . Δίαιτες δεν κάνω . Τρώω απίστευτα στεγνά λόγω των κατακρατήσεων που μου κάνει κατά περιόδους ο θυρεοειδής . Τρώω τόσο στεγνά που δεν αγγίζω ούτε τομάτα . Περισσότερο με απασχολεί πάντως όταν μου δημιουργεί νεύρα παρά όταν μου προσθέτει κιλά .

Η δεύτερη ευκαιρία που αναζητά στην γενέτειρά της , στην Σουηδία , απαντώντας σε όσους υποστηρίζουν πως η νίκη της στην Eurovision -το 2005- ήταν μια ευκαιρία που κλότσησε .

Άλλοι μου λένε πως έχασα την ευκαιρία . Εγώ πιστεύω πως τα πράγματα δεν ήρθαν όπως θελήσαμε , εννοώ για μένα και την εταιρία που βρισκόμουν τότε . Θέλω να μετανιώνω για πράγματα που δεν έκανα . Μετανιώνω που δεν είχα χρόνο να βρίσκομαι περισσότερο στο εξωτερικό . Θεωρώ όμως πως τώρα μου δίνεται μια δεύτερη ευκαιρία ύστερα από καιρό – και αυτή τη φορά θα προσέξω περισσότερο . Θεωρώ πως όλοι παίρνουμε μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή .

Οι διακοπές της στην Ελλάδα όταν έμενε ακόμη μόνιμα στην Σουηδία με τους γονείς της . 

Η Ελλάδα ήταν το όνειρό μου . Θυμάμαι με το που φτάναμε εδώ τρέχαμε από την Επίδαυρο στην Αρχαία Ολυμπία και από την Ακρόπολη στον Λευκό Πύργο . Τις 4-5 εβδομάδες που είχαν άδεια οι γονείς μου τρέχαμε πανικόβλητοι να τα δούμε όλα . Τι με γοήτευε στην Ελλάδα ; Ο ήλιος , η ζέστη η θάλασσα , οι μυρωδιές της άνοιξης , η αγάπη από τους συγγενείς μου . Γεννιέμαι , πεθαίνω , ανασταίνομαι , ερωτεύομαι , όλα μαζί τα παθαίνω .

Τα στιγμιότυπα από την ζωή της που της έχουν μείνει αξέχαστα . 

Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που οι γονείς μου έπρεπε να φύγουν από την Ελλάδα και να με αφήσουν εδώ γιατί ήμουν πολύ άρρωστη . Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που η γιαγιά μου με είδε με τσιγάρο – βέβαια δεν με μαρτύρησε ποτέ . Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που γεννήθηκε ο ανιψιός μου , στον οποίο εγώ έκοψα τον ομφάλιο λώρο . Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που έχασα τον μπαμπά μου . Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που είπα στον εαυτό μου “ναι , ξαναερωτεύτηκα” . Δεν θα ξεχάσω ποτέ την 21η Μαΐου του 2005 , δεν θα ξεχάσω ποτέ  την Εϊβορ , μια ιδιαίτερη γυναίκα που έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο σε πολλά πράγματα στην ζωή μου . Είναι μια κομμώτρια , τρομερός χαρακτήρας , που με συμβούλευε και διέβλεψε πολλά πράγματα στην ζωή μου . Δεν ια ξεχάσω ποτέ τη μαμά μου με κόκκινα μαλλιά . Δεν θα ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου τις έντονες στιγμές με τον Γιάννη Δόξα .

Συνέντευξη:Κώστας Μπουρούσης

Φωτογραφίες:Παναγιώτης Κάτσος

Fashion Editor:Al Giga , Μακιγιάζ/Μαλλιά:Γιάννης Μαρκετάκης

1djkgnoeamej1jja 1535553_663032247087327_2083704102_n b1 b4

φωτογραφίες:helenapaparizouclub.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published.