Η 56χρονη βασίλισσα της pop Madonna ξέρει πολύ καλά από marketing. Ξέρει να πουλάει τον εαυτό της με τον καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο.
Σε λίγα εικοσιτετράωρα θα κυκλοφορήσει ο καινούργιος δίσκος της, ο δέκατος τρίτος της καριέρας της, για τον οποίο τόσος λόγος έχει γίνει τους τελευταίους μήνες. Ο δίσκος έχει τον τίτλο ”Rebel Heart”.
Για να προωθηθεί με τον καλύτερο τρόπο ο νέος της δίσκος φαίνεται πως αποφάσισε να βγάλει κάποια μικροαντικείμενα και ρουχισμό με το λογότυπο του νέου της δίσκου. Στο διαδικτυακό κατάστημα της Madonna (here) μπορεί κανείς να δει την συλλογή. Η συλλογή περιλαμβάνει από μαξιλάρια μέχρι φούτερ.