Ο Zedd σκέφτηκε να πρωτοτυπήσει με τη νέα διαφημιστική καμπάνια για το νέο του άλμπουμ True Colors, το οποίο αναμένουμε σε κυκλοφορία στις 19 του Μάη.
Αντί να κάνει ανακοινώσεις στα social media, ο Γερμανός παραγωγός βρίσκει «εναλλακτικούς» τρόπους προώθησης της νέας και πολυαναμενόμενης δουλειάς του, είτε βγάζοντας τους θαυμαστές του βόλτα με αερόστατο είτε παρτάροντας στο Αλκατράζ. Η καμπάνια θα αποτελείται από 10 events συνολικά, με ένα διαφορετικό θέμα και χρώμα κάθε φορά σε κάθε τοποθεσία. Οι πρώτοι 50 τυχεροί θα βρεθούν σε ένα πριβέ event που θα τελειώσει με το λανσάρισμα ενός από τα κομμάτια του νέου του άλμπουμ.
Ο Zedd νοίκιασε ολόκληρο το φημισμένο ξενοδοχείο Stanley Hotel, το οποίο είναι εμπνευσμένο από τη «Λάμψη» του Stephen King, για «στοιχειωμένες» tour με κοκτέιλ και διάβασμα καρτών ταρό και το κερασάκι ..η αποκάλυψη και παρουσίαση του νέου του track “Illusion” με τη συμμετοχή της rock μπάντας Echosmith.
Ευρηματικός ο Zedd…!!
Ο Zedd σκέφτηκε να πρωτοτυπήσει με τη νέα διαφημιστική καμπάνια για το νέο του άλμπουμ True Colors, το οποίο αναμένουμε σε κυκλοφορία στις 19 του Μάη.
Αντί να κάνει ανακοινώσεις στα social media, ο Γερμανός παραγωγός βρίσκει «εναλλακτικούς» τρόπους προώθησης της νέας και πολυαναμενόμενης δουλειάς του, είτε βγάζοντας τους θαυμαστές του βόλτα με αερόστατο είτε παρτάροντας στο Αλκατράζ. Η καμπάνια θα αποτελείται από 10 events συνολικά, με ένα διαφορετικό θέμα και χρώμα κάθε φορά σε κάθε τοποθεσία. Οι πρώτοι 50 τυχεροί θα βρεθούν σε ένα πριβέ event που θα τελειώσει με το λανσάρισμα ενός από τα κομμάτια του νέου του άλμπουμ.
Ο Zedd νοίκιασε ολόκληρο το φημισμένο ξενοδοχείο Stanley Hotel, το οποίο είναι εμπνευσμένο από τη «Λάμψη» του Stephen King, για «στοιχειωμένες» tour με κοκτέιλ και διάβασμα καρτών ταρό και το κερασάκι ..η αποκάλυψη και παρουσίαση του νέου του track “Illusion” με τη συμμετοχή της rock μπάντας Echosmith.
Ευρηματικός ο Zedd…!!