Ο Martin Garrix, ο 19χρονος ανερχόμενος DJ και παραγωγός, συνεργάζεται με την φαρμακευτική εταιρία «Wallgreens» και τη Red Nose Day για να συγκεντρωθούν χρήματα για τα παιδιά που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας. Στην επίσημη σελίδα της εκστρατείας, η Red Nose Day περιγράφει την αποστολή τους «Εμείς πιστεύουμε σε ένα κόσμο ελεύθερο από την φτώχεια με τη χρησιμότητα της δύναμης της ψυχαγωγίας , δημιουργούμε θετικά ερεθίσματα και αλλάζουμε τον κόσμο». Η φιλανθρωπική εκστρατεία έχει επιστρατεύσει διάσημους και διασκεδαστές που έρχονται μαζί και λένε κρυόκωλα αστεία και τα έσοδα πηγαίνουν σε οργανώσεις ώστε να βοηθήσουν και να κρατήσουν τα παιδιά σε όλο τον κόσμο ασφαλή, υγιή και μορφωμένα. Ένας από αυτούς είναι και ο Martin Garrix, ο οποίος κάνει ότι μπορεί για να πετύχει το σκοπό του.
Δείτε το video