Τις τελευταίες μέρες κάτι περίεργο συμβαίνει με τους Radiohead, και πιο συγκεκριμένα με την online παρουσία τους. Το βρετανικό συγκρότημα έχει εξαφανιστεί σχεδόν εξ’ ολοκλήρου από τα social media, ενώ το επίσημο website, ενώ αρχικά γινόταν όλο και πιο αχνό, πλέον εμφανίζει μία κενή λευκή σελίδα.
Από τις σελίδες της μπάντας σε Facebook και Twitter έχουν διαγραφεί όλα τα ποστς, ενώ ο Thom Yorke διέγραψε επίσης όλα του τα tweets. Τα υπόλοιπα βέβαια μέλη των Radiohead δεν ακολούθησαν την ίδια οδό.
Αυτή η περίεργη “εξαφάνιση” έρχεται λίγες μέρες αφότου fans που είχαν παραγγείλει στο παρελθόν υλικό από την επίσημη σελίδα της μπάντας βρήκαν στο γραμματοκιβώτιο τους γράμματα με το μήνυμα: “Sing the song of sixpence that goes ‘Burn the witch’ ”, μαζί με το logo των Radiohead. Η φράση αναφέρεται σε ένα παλαιότερο κομμάτι, που όμως δεν έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα.
Τι πρέπει λοιπόν να περιμένουμε από το συγκρότημα; Τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο, ελπίζουμε όμως όλοι πως αυτή είναι μία πρωτότυπη τεχνική μαρκετινγκ για το επερχόμενο άλμπουμ τους.
Τις τελευταίες μέρες κάτι περίεργο συμβαίνει με τους Radiohead, και πιο συγκεκριμένα με την online παρουσία τους. Το βρετανικό συγκρότημα έχει εξαφανιστεί σχεδόν εξ’ ολοκλήρου από τα social media, ενώ το επίσημο website, ενώ αρχικά γινόταν όλο και πιο αχνό, πλέον εμφανίζει μία κενή λευκή σελίδα.
Από τις σελίδες της μπάντας σε Facebook και Twitter έχουν διαγραφεί όλα τα ποστς, ενώ ο Thom Yorke διέγραψε επίσης όλα του τα tweets. Τα υπόλοιπα βέβαια μέλη των Radiohead δεν ακολούθησαν την ίδια οδό.
Αυτή η περίεργη “εξαφάνιση” έρχεται λίγες μέρες αφότου fans που είχαν παραγγείλει στο παρελθόν υλικό από την επίσημη σελίδα της μπάντας βρήκαν στο γραμματοκιβώτιο τους γράμματα με το μήνυμα: “Sing the song of sixpence that goes ‘Burn the witch’ ”, μαζί με το logo των Radiohead. Η φράση αναφέρεται σε ένα παλαιότερο κομμάτι, που όμως δεν έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα.
Τι πρέπει λοιπόν να περιμένουμε από το συγκρότημα; Τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο, ελπίζουμε όμως όλοι πως αυτή είναι μία πρωτότυπη τεχνική μαρκετινγκ για το επερχόμενο άλμπουμ τους.