Καθόλου ξινή δεν της βγήκε η… λεμονάδα της Beyoncé αν αναλογιστούμε ότι η νέα της δισκογραφική δουλειά με τίτλο “Lemonade” έφερε στο Tidal 1,2 εκατομμύρια νέους χρήστες την 1η εβδομάδα ψηφιακής κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένων των χρηστών δωρεάν δοκιμής (free trial), σύμφωνα με τους New York Times.
Τα στοιχεία που έδωσε η ψηφιακή πλατφόρμα στους Times δείχνουν ότι τα τραγούδια του Lemonade παίχτηκαν 306 εκατομμύρια φορές παγκοσμίως από χρήστες του Tidal, με τις 229 εκατομμύρια φορές να αντιστοιχούν στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Υπενθυμίζεται ότι το Tidal είναι η μόνη ψηφιακή υπηρεσία από την οποία μπορεί κάποιος να ακούσει νόμιμα τα τραγούδια του album, ενώ πλέον είναι διαθέσιμο και με τη μορφή CD στα δισκοπωλεία. Ο Jay Z, σύζυγος της δημοφιλούς καλλιτέχνιδας, αγόρασε πέρυσι την εφαρμογή, ενώ η ίδια εκτελεί χρέη συνεταίρου και απ’ότι φαίνεται συνεισφέρει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο στην ευημερία της επιχείρησης!