• Follow us
  • papaRinoλογίες

    20938899_10155611246003850_2100266917_n

  • Τα πάντα για τη Eurovision

    eurovisionistas_logo

  • Γίνε μέλος της συντακτικής μας ομάδας

    21427304_10210542500020534_5305682434521126079_o

  • Τα τελευταία νέα στο χάρτη της νυχτερινής διασκέδασης

    pistes2017_min

Ο οίκος Gucci και το Fashion Show του στην Ακρόπολη. Τι πραγματικά συνέβη;

Πολύς ντόρος έγινε τις τελευταίες μέρες για την πρόθεση του διάσημου οίκου Gucci να πραγματοποιήσει επίδειξη μόδας στον ιερό χώρο της Ακρόπολης και με ορισμένη ημερομηνία, όπως διαδίδεται, την 1η Ιουνίου του 2017.

Μάλιστα ακούστηκε ένα τεράστιο ποσό ως προσφορά από τον οίκο για την πραγματοποίηση των ντεφιλέ του εκεί, ύψους 56 εκατομμυρίων ευρώ. Τί συνέβη όμως στ’ αλήθεια?

Ο οίκος Gucci όντως ήρθε σε επαφή με τις αρμόδιες ελληνικές αρχές για να εκδηλώσει και να συζητήσει την επιθυμία του να χρησιμοποιήσει την Ακρόπολη και τον Παρθενώνα ως τον χώρο που θέλει να φιλοξενήσει την επόμενη επίδειξη μόδας του, στα πλαίσια μιας πολιτιστικής συνεργασίας.

Φέρεται όμως πως ουδέποτε πρόσφερε το αστρονομικό ποσό που διαδόθηκε από δημοσιογραφικά πηγαδάκια, όπως επισφραγίζει με την παρακάτω επίσημη ανακοίνωσή του: «Επιβεβαιώνουμε ότι πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τις ελληνικές αρχές για να διερευνηθεί η δυνατότητα μιας μακροπρόθεσμης πολιτιστικής συνεργασίας. Αυτό το είδος της πρωτοβουλίας δεν είναι νέο για την εταιρία. Τα τελευταία χρόνια η Gucci έχει καθιερώσει τέτοιες πολιτιστικές συνεργασίες με το Palazzo Strozzi στην Φλωρεντία, το Μουσείο Mingshen στη Σαγκάη, το Chatsworth House στην Αγγλία και το LACMA στο Λος Άντζελες. Οι εικασίες που δημοσιεύτηκαν σχετικά με την υποτιθέμενη οικονομική πρόταση, άμεση ή έμμεση, είναι απολύτως λανθασμένες και δεν έχουν καμία βάση.»

Για τον ιταλικό οίκο ένα τέτοιο εγχείρημα δεν είναι πρωτοφανής ιδέα, αφού όπως βλέπουμε και στην ανακοίνωσή του, τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με διάφορους χώρους πολιτιστικού ενδιαφέροντος ανά τον κόσμο για παρόμοιες δραστηριότητες. Κατά πόσον βέβαια μπορεί να συγκριθεί ένα μνημείο του μεγέθους της Ακρόπολης με ένα μουσείο της Σαγκάης ή του Λος Άντζελες, αυτό είναι στην κρίση σας.

Ωστόσο, μια επίδειξη μόδας διάσημου οίκου του εξωτερικού, δεν είναι πρωτοφανές εγχείρημα ούτε για την ίδια την Ακρόπολη!

Και αυτό γιατί ο γαλλικός οίκος Dior, το 1951 «έστησε» τα μοντέλα του μπροστά από τις Καρυάτιδες, προσπαθώντας να παντρέψει την αρχαιοελληνική ομορφιά με κείνη της σύγχρονης τότε γυναικείας φιγούρας του ’51. Τα κλίκ στον φακό πατούσε ο Jean Pierre Pedrazzini από το περιοδικό Paris Match.

Επιστρέφοντας στο σήμερα, μαθαίνουμε ότι το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο αρνήθηκε την παραχώρηση του ιερού χώρου της Ακρόπολης στον οίκο Gucci, ο οποίος –όπως ακούγεται- δέχεται ήδη προσκλήσεις από φορείς άλλων χωρών που έχουν επίσης ελληνικούς ναούς.

Ο οίκος Gucci δεν φλερτάρει πρώτη φορά με το πάντρεμα της μόδας του με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική μυθολογία, αφού το 2015 η συλλογή του από τσάντες ονομάστηκε «Διόνυσος» και προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις –κυρίως αρνητικές- με τον τρόπο που προωθήθηκε στα social media, αφού στο προφίλ της εταιρίας στο Instagram, αναρτήθηκαν τρία βίντεο με τον θεό Διόνυσο να κρατά γυναικεία τσάντα με λουλούδια τραβώντας selfie ή την Καλλιρόη να κρατά ένα i phone. Οι εν λόγω τσάντες είχαν μεγάλη λίστα αναμονής προκειμένου να κοσμήσουν τον ώμο κάποιας διάσημης κυρίας.

Όσο για το αν πράξαμε ορθά ως χώρα για την μη παραχώρηση της Ακρόπολης στον διάσημο οίκο ή όχι, είναι επίσης στην κρίση σας.

 

Tags:

  • Show Comments (0)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

11 + twenty =

Ads