Το γνωστό σε όλους application Instagram ετοιμάζεται να προσθέσει ένα νέο χαρακτηριστικό που ίσως θα διευρύνει και τον αριθμό των χρηστών που το χρησιμοποιούν . Αν και παραδοσιακά η εφαρμογή προοριζόταν για το ανέβασμα φωτογραφιών , το Instagram τώρα σχεδιάζει να δώσει στους χρήστες τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού με τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν ενεργά στην πλατφόρμα του .
Αυτό το νέο χαρακτηριστικό θα μπορούσε, για παράδειγμα, να χρησιμοποιηθεί από εστιατόρια για να επιτρέψει στους χρήστες να κάνουν κράτηση για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα σε αυτό , ή από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία που δέχεται τακτικά πελάτες με βάση προκαθορισμένο προγραμματισμό Λεπτομέρειες σχετικά με το πώς οι εταιρείες θα παρουσιάσουν τη λειτουργία και πώς ακριβώς οι χρήστες θα είναι σε θέση να την χρησιμοποιήσουν δεν είναι διαθέσιμα.
Πολλές εφαρμογές προσφέρουν ήδη τέτοιες λειτουργίες , ή τουλάχιστον παρόμοιες με αυτές ( π.χ. Η εφαρμογή Yelp ) . Η κίνηση όμως αυτή φαίνεται να εξυπηρετεί περισσότερο , αν σκεφτεί κανείς ότι το Instagram συνεργάζεται με πάνω από ένα εκατομμύριο εταιρείες σε όλο τον κόσμο , οι οποίες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη συγκεκριμένη προσθήκη της εφαρμογής και να στοχεύσουν καλύτερα σε περισσότερους πιθανούς πελάτες .