Ακόμα και μια αλυσίδα λιανικής πώλησης τόσο γνωστή και καθιερωμένη σαν την H&M έχει περιθώρια για ανάπτυξη. Λίγες εβδομάδες νωρίτερα η σουηδική φίρμα ανακοίνωσε την πρώτη της ανάμιξη στο uisex ντύσιμο. Μία συλλογή περιορισμένων κομματιών -19 για την ακρίβεια- που ονομάστηκε “Denim United” η οποία περιέχει από μακρύ chambray shirt dress έως παντελόνια capri και hoodies. Ρούχα που δεν έχουν σχεδιαστεί μόνο για ένα φύλο, ούτε προσδιορίζουν την ταυτότητα ενός συγκεκριμένου φύλου.
Η συλλογή υποδεικνύει την αποστολή της εταιρείας να κλείσει τον έως τώρα κύκλο στην μέχρι τώρα αλυσίδα παραγωγής στην retail fasion business και να σημάνει την έναρξη φτιάχνοντας πια ρούχα από οργανικά και ανακυκλώσιμα υφάσματα.
Αν και αυτό το εγχείρημα της H&M εγκωμιάστηκε από πολλούς, την ίδια στιγμή δέχτηκε επικριτικά σχόλια, όπως και αυτή που έλαβε η Zara για παρόμοιες collections, που σχετίζονται περισσότερο με την αισθητική των ρούχων.
Μέχρι τώρα, οι μεγάλες αλυσίδες ρούχων έφτιαχναν ρούχα πιο απλά, και πιο κοντά στο αντρικό ντύσιμο (όταν έφτιαχναν unisex ρούχα), όπως oversized T-shirts και παντελόνια joggers. Ετσι, αυτή η συλλογή της H&M είναι σημαντική για τους καταναλωτές που δεν θέλουν να “προσαρμόζονται” πάντα σύμφωνα με το φύλο τους, και επίσης είναι σημαντική γιατί βρήκε τι χρειάζεται η αγορά, τι ψάχνει ο κόσμος και τι τελικά θέλει να ψωνίζει.
Η “Denim United” είναι η πιο εκτενής unisex συλλογή που έχουμε δει έως τώρα από εταιρεία μαζικής παραγωγής λιανικής πώλησης ρούχων που περιλαμβάνει ακόμα και ρούχα που έχουν παραδοσιακά κατηγοροποιηθεί ως “γυναικεία και μόνον”, όπως το φόρεμα.
Mια αποκλειστική καταγραφή είναι “top” προτεραιότητα για την H&M. “Eίναι πολύ φυσικό για μας να ρίξουμε στην αγορά μια unisex συλλογή, ειδικά όταν η μόδα εξελίσσεται συνεχώς και “τέμνεται”, λέει΄η Marybeth Schmitt, εκπρόσωπος της εταιρείας. Από δω και στο εξής δεν θα υπάρχουν όρια στα “δημοκρατικότερα” ρούχα, τα denim jeans.
Ακόμα και μια αλυσίδα λιανικής πώλησης τόσο γνωστή και καθιερωμένη σαν την H&M έχει περιθώρια για ανάπτυξη. Λίγες εβδομάδες νωρίτερα η σουηδική φίρμα ανακοίνωσε την πρώτη της ανάμιξη στο uisex ντύσιμο. Μία συλλογή περιορισμένων κομματιών -19 για την ακρίβεια- που ονομάστηκε “Denim United” η οποία περιέχει από μακρύ chambray shirt dress έως παντελόνια capri και hoodies. Ρούχα που δεν έχουν σχεδιαστεί μόνο για ένα φύλο, ούτε προσδιορίζουν την ταυτότητα ενός συγκεκριμένου φύλου.
Η συλλογή υποδεικνύει την αποστολή της εταιρείας να κλείσει τον έως τώρα κύκλο στην μέχρι τώρα αλυσίδα παραγωγής στην retail fasion business και να σημάνει την έναρξη φτιάχνοντας πια ρούχα από οργανικά και ανακυκλώσιμα υφάσματα.
Αν και αυτό το εγχείρημα της H&M εγκωμιάστηκε από πολλούς, την ίδια στιγμή δέχτηκε επικριτικά σχόλια, όπως και αυτή που έλαβε η Zara για παρόμοιες collections, που σχετίζονται περισσότερο με την αισθητική των ρούχων.
Μέχρι τώρα, οι μεγάλες αλυσίδες ρούχων έφτιαχναν ρούχα πιο απλά, και πιο κοντά στο αντρικό ντύσιμο (όταν έφτιαχναν unisex ρούχα), όπως oversized T-shirts και παντελόνια joggers. Ετσι, αυτή η συλλογή της H&M είναι σημαντική για τους καταναλωτές που δεν θέλουν να “προσαρμόζονται” πάντα σύμφωνα με το φύλο τους, και επίσης είναι σημαντική γιατί βρήκε τι χρειάζεται η αγορά, τι ψάχνει ο κόσμος και τι τελικά θέλει να ψωνίζει.
Η “Denim United” είναι η πιο εκτενής unisex συλλογή που έχουμε δει έως τώρα από εταιρεία μαζικής παραγωγής λιανικής πώλησης ρούχων που περιλαμβάνει ακόμα και ρούχα που έχουν παραδοσιακά κατηγοροποιηθεί ως “γυναικεία και μόνον”, όπως το φόρεμα.
Mια αποκλειστική καταγραφή είναι “top” προτεραιότητα για την H&M. “Eίναι πολύ φυσικό για μας να ρίξουμε στην αγορά μια unisex συλλογή, ειδικά όταν η μόδα εξελίσσεται συνεχώς και “τέμνεται”, λέει΄η Marybeth Schmitt, εκπρόσωπος της εταιρείας. Από δω και στο εξής δεν θα υπάρχουν όρια στα “δημοκρατικότερα” ρούχα, τα denim jeans.