Δεν είναι λίγες οι ανακαλύψεις μέχρι και σήμερα που υπόσχονται στους χρήστες μπαταρίες που θα διαρκούν περισσότερο . Αυτή τη φορά όμως η μέθοδος που χρησιμοποίησαν οι επιστήμονες ξεχωρίζει γιατί είναι επηρεασμένη από τις νευρώσεις των φύλλων . Πιο συγκεκριμένα κατασκευάστηκε ένα νέο υλικό που μιμείται την βελτιστοποιημένη ροή των θρεπτικών συστατικών στα φύλλα των φυτών. Αυτό επετεύχθη χάρις σε μια διαδικασία εξάτμισης που οργανώνει τα νανοσωματίδια οξειδίου του ψευδαργύρου σε “δίκτυα” με πόρους διαφόρων μεγεθών, που συμπεριφέρονται ακριβώς όπως σε ένα φύλλο, μεγιστοποιώντας έτσι την μεταφορά των υλικών, ενώ παράλληλα, ελαχιστοποιείται η απαιτούμενη ενέργεια.
Η τεχνική αυτή εκτός του ότι βελτιώνει την φόρτιση στις μπαταρίες λιθίου αλλά μειώνει και την πίεση που ασκείται στα ίδια τα ηλεκτρόδια μέσα στη μπαταρία . Το αποτέλεσμα είναι ότι η μπαταρία αποδίδει περισσότερο , φορτίζει γρηγορότερα , έχει παραπάνω χωρητικότητα και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής .
Το πρόβλημα βέβαια σε αυτήν όπως και στις περισσότερες μεθόδους που ανακαλύπτονται είναι ότι δεν είναι εφικτό να απορροφηθεί εύκολα και γρήγορα στην αγορά το νέο αυτό υλικό που κατασκευάστηκε , για αυτό και δε ξέρουμε αν και πότε θα είμαστε σε θέση να το δούμε σε ενεργό δράση και να το δοκιμάσουμε .
Δεν είναι λίγες οι ανακαλύψεις μέχρι και σήμερα που υπόσχονται στους χρήστες μπαταρίες που θα διαρκούν περισσότερο . Αυτή τη φορά όμως η μέθοδος που χρησιμοποίησαν οι επιστήμονες ξεχωρίζει γιατί είναι επηρεασμένη από τις νευρώσεις των φύλλων . Πιο συγκεκριμένα κατασκευάστηκε ένα νέο υλικό που μιμείται την βελτιστοποιημένη ροή των θρεπτικών συστατικών στα φύλλα των φυτών. Αυτό επετεύχθη χάρις σε μια διαδικασία εξάτμισης που οργανώνει τα νανοσωματίδια οξειδίου του ψευδαργύρου σε “δίκτυα” με πόρους διαφόρων μεγεθών, που συμπεριφέρονται ακριβώς όπως σε ένα φύλλο, μεγιστοποιώντας έτσι την μεταφορά των υλικών, ενώ παράλληλα, ελαχιστοποιείται η απαιτούμενη ενέργεια.
Η τεχνική αυτή εκτός του ότι βελτιώνει την φόρτιση στις μπαταρίες λιθίου αλλά μειώνει και την πίεση που ασκείται στα ίδια τα ηλεκτρόδια μέσα στη μπαταρία . Το αποτέλεσμα είναι ότι η μπαταρία αποδίδει περισσότερο , φορτίζει γρηγορότερα , έχει παραπάνω χωρητικότητα και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής .
Το πρόβλημα βέβαια σε αυτήν όπως και στις περισσότερες μεθόδους που ανακαλύπτονται είναι ότι δεν είναι εφικτό να απορροφηθεί εύκολα και γρήγορα στην αγορά το νέο αυτό υλικό που κατασκευάστηκε , για αυτό και δε ξέρουμε αν και πότε θα είμαστε σε θέση να το δούμε σε ενεργό δράση και να το δοκιμάσουμε .