Η Eurovision “καλά κρατεί” και όπως οι Eurovisionistas ανακάλυψαν ο Ευρωπαϊκός διαγωνισμός τραγουδιού συνεχίζει και κρατά τα σκήπτρα στη τηλεθέασης της χώρας μας ανεξαρτήτως τελικού αποτελέσματος κατάταξης της Ελλάδας.
Τα στοιχεία των δημοφιλέστερων προγραμμάτων για φέτος αδιάψευστα και η φετινή διοργάνωση του Κιέβου χάρισε στην ΕΡΤ την δεύτερη θέση στη τηλεθέαση της τηλεοπτικής σεζόν αφού 1,8 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν την προσπάθεια της Demy και του This is love να σκαρφαλώσει σε υψηλή θέση ενώ η νίκη ενός αουτσάιντερ της Πορτογαλίας -που ανέβηκε τις τελευταίες ημέρες ανέλπιστα στα στοιχήματα-τους καθήλωσε για μια ακόμη χρονιά μπροστά στους δέκτες τους.
Ο διαγωνισμός τραγουδιού που παρ όλη τη φθορά που έχει υποστεί και την αλλοίωση της παλιάς αίγλης του, συνεχίζει και γοητεύει εκατομμύρια τηλεθεατές. Και για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα οι φαν του θεσμού παίζουν τον δικό τους ρόλο σε όλο αυτό που ακόμα αντέχει και στηρίζεται κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
Αδιαμφισβήτητος νικητής για τη σεζόν του φετινού χειμώνα -τι άλλο- από το παιχνίδι επιβίωσης Survivor ή αλλιώς…”Ο Ντάνoς και η …παρέα του” που έχει “σαρώσει” τα πάντα στο πέρασμα του.
Στις θέσεις τρία. τέσσερα και δέκα συναντάμε την Εθνική Ελλάδας ποδοσφαίρου σε αγώνες για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018 -συνηθισμένο φαινόμενο μιας που οι λάτρεις του αθλητισμού παγκοσμίως ακολουθούν την ομάδα τους σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ η μουσική έχει και πάλι τον πρώτο λόγο στις θέσεις έξι ,εφτά και οκτώ όπου δύο τηλεοπτικά προγράμματα -μουσικά shows ανεύρεσης μουσικών ταλέντων το The Voice με το Γιώργο Καπουτζίδη και το Rising Star από τον Ant1 έδωσαν το παρών.
Ποιος μπορεί αλήθεια να ξεχάσει το 82,6 της Eurovision 2006? Νούμερα ασύλληπτα που φαντάζουν μακρινά σ ένα μίζερο και λόγω καταστάσεων αναμενόμενο τηλεοπτικό τοπίο της χώρας.