H 20χρονη ποπ καλλιτέχνης Camila Cabello δεν ξοδεύει καθόλου χρόνο μόνη της, όπως φαίνεται. Λίγο μετά την πρώτη της solo εμφάνιση στα BBMAs και την κυκλοφορία του viral βίντεο κλιπ, “Crying in the Club“, μπορούμε να πούμε πως το πρώην μέλος τωνr Fifth Harmony είναι τώρα το νέο πρόσωπο της καμπάνιας της Guess για το φθινόπωρο του 2017.
“Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένη που συνεργάζομαι με την Guess σε αυτή την υπέροχη καμπάνια”, δήλωσε η Cabello. “Μεγάλωσα λατρεύοντας την αισθητική τους και δεν φανταζόμουν ποτέ πως θα γινόμουν κάποτε μέρος της“.
Η καμπάνια που σκηνοθετεί ο Paul Marciano (Chief Creative Officer της Guess) αναδεικνύει το κλασικό denim τηςGuess, με στυλ εμπνευσμένο από τη δεκαετία του ’90 και μεγάλα μπουφάν, γυρισμένη εξ ολοκλήρου στην έρημο τηςf California. A
“Η αυτοπεποίθηση της Camila, η δύναμή της και η ομορφιά της αντανακλούν τα χαρακτηριστικά που αναζητώ σε ένα κορίτσι της Guess”, δήλωσε ο σκηνοθέτης. “Η επιλογή της Camila για αυτή τη διαφημιστική δείχνει πως τα κορίτσια της Guess είναι πολυταλαντούχα, δυναμικά και καταξιωμένα”.
H 20χρονη ποπ καλλιτέχνης Camila Cabello δεν ξοδεύει καθόλου χρόνο μόνη της, όπως φαίνεται. Λίγο μετά την πρώτη της solo εμφάνιση στα BBMAs και την κυκλοφορία του viral βίντεο κλιπ, “Crying in the Club“, μπορούμε να πούμε πως το πρώην μέλος τωνr Fifth Harmony είναι τώρα το νέο πρόσωπο της καμπάνιας της Guess για το φθινόπωρο του 2017.
“Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένη που συνεργάζομαι με την Guess σε αυτή την υπέροχη καμπάνια”, δήλωσε η Cabello. “Μεγάλωσα λατρεύοντας την αισθητική τους και δεν φανταζόμουν ποτέ πως θα γινόμουν κάποτε μέρος της“.
Η καμπάνια που σκηνοθετεί ο Paul Marciano (Chief Creative Officer της Guess) αναδεικνύει το κλασικό denim τηςGuess, με στυλ εμπνευσμένο από τη δεκαετία του ’90 και μεγάλα μπουφάν, γυρισμένη εξ ολοκλήρου στην έρημο τηςf California. A
“Η αυτοπεποίθηση της Camila, η δύναμή της και η ομορφιά της αντανακλούν τα χαρακτηριστικά που αναζητώ σε ένα κορίτσι της Guess”, δήλωσε ο σκηνοθέτης. “Η επιλογή της Camila για αυτή τη διαφημιστική δείχνει πως τα κορίτσια της Guess είναι πολυταλαντούχα, δυναμικά και καταξιωμένα”.