Όταν η φαντασία των eurofans “οργιάζει” μπορούμε να βρούμε διαμάντια στο διαδίκτυο και να απολαύσουμε την ευρηματικότητα και την εφευρετικότητα ανθρώπων που αγαπάνε πραγματικά τον διαγωνισμό τραγουδιού και τον ακολουθούν πιστά ανεξαρτήτως τελικού αποτελέσματος, καθώς είναι κάθε χρόνο στις “επάλξεις” και στις δύσκολες εποχές που διανύουμε ,ακολουθούν την χώρα μας για να την στηρίξουν και να την εμψυχώσουν.
Χαρακτηριστική η στιγμή φέτος που την ώρα της εμφάνισης της Ελλάδας οι Έλληνες eurofans μείναν στην ιστορία ως εκείνοι που ακούστηκαν περισσότερο δίνοντας το βροντερό παρόν με επευφημίες για την Ελληνίδα εκπρόσωπο Demy την ώρα που ανέβηκε στη σκηνή,φωνάζοντας ρυθμικά το όνομα της,κάτι που όπως δήλωσε και η ιδία την συγκίνησε ιδιαιτέρως.
Οι Eurovisionistas “ανακάλυψαν κάτι λοιπόν που με μεράκι ετοιμάστηκε,και παρουσιάζει μια “πρόταση” για τις “καλοκαιρινές” διακοπές μας φέτος.
Τραγούδια και τραγουδιστές που μας προτρέπουν με έναν ιδιαίτερο τρόπο να επισκεφθούμε νοητά ή μη τις δικές τους χώρες. Η καλύτερη διαφήμιση στο πιο επιτυχημένο μουσικό event του πλανήτη.
Η χώρα μας το έπραξε με τη σειρά της δεόντως και ..παρακολουθήστε το παρακάτω οπτικοποιημένο video που με ιδιαίτερη μαεστρία έφτιαξε ο Γιώργος Συμεωνίδης, τον οποίο ευχαριστούμε για την ευγενική “προσφορά” του.
Ετοιμάστε βαλίτσες και δείτε που μας “καλούν” αυτό το καλοκαίρι εκπρόσωποι της Eurovision.
Όταν η φαντασία των eurofans “οργιάζει” μπορούμε να βρούμε διαμάντια στο διαδίκτυο και να απολαύσουμε την ευρηματικότητα και την εφευρετικότητα ανθρώπων που αγαπάνε πραγματικά τον διαγωνισμό τραγουδιού και τον ακολουθούν πιστά ανεξαρτήτως τελικού αποτελέσματος, καθώς είναι κάθε χρόνο στις “επάλξεις” και στις δύσκολες εποχές που διανύουμε ,ακολουθούν την χώρα μας για να την στηρίξουν και να την εμψυχώσουν.
Χαρακτηριστική η στιγμή φέτος που την ώρα της εμφάνισης της Ελλάδας οι Έλληνες eurofans μείναν στην ιστορία ως εκείνοι που ακούστηκαν περισσότερο δίνοντας το βροντερό παρόν με επευφημίες για την Ελληνίδα εκπρόσωπο Demy την ώρα που ανέβηκε στη σκηνή,φωνάζοντας ρυθμικά το όνομα της,κάτι που όπως δήλωσε και η ιδία την συγκίνησε ιδιαιτέρως.
Οι Eurovisionistas “ανακάλυψαν κάτι λοιπόν που με μεράκι ετοιμάστηκε,και παρουσιάζει μια “πρόταση” για τις “καλοκαιρινές” διακοπές μας φέτος.
Τραγούδια και τραγουδιστές που μας προτρέπουν με έναν ιδιαίτερο τρόπο να επισκεφθούμε νοητά ή μη τις δικές τους χώρες. Η καλύτερη διαφήμιση στο πιο επιτυχημένο μουσικό event του πλανήτη.
Η χώρα μας το έπραξε με τη σειρά της δεόντως και ..παρακολουθήστε το παρακάτω οπτικοποιημένο video που με ιδιαίτερη μαεστρία έφτιαξε ο Γιώργος Συμεωνίδης, τον οποίο ευχαριστούμε για την ευγενική “προσφορά” του.
Ετοιμάστε βαλίτσες και δείτε που μας “καλούν” αυτό το καλοκαίρι εκπρόσωποι της Eurovision.