Η γνωστή εταιρεία περιποίησης προσώπου και σώματος που όλοι γνωρίζουμε, μιας που “μονοπωλεί” το ενδιαφέρον των λουόμενων κάθε χρόνο στις ελληνικές παραλίες μας έβαλε “σε πειρασμό” να αντιπαραθέσουμε σε μια “άτυπη κόντρα” δύο από τις δημοφιλέστερες καλλιτέχνιδες της σύγχρονης pop μουσικής σκηνής ,μιας που ήταν η αιτία να χρησιμοποιήσει και τις δύο ως βασικά πρόσωπα για τη καμπάνια της σε διαφορετικές βέβαια χρονιές.
Οι Eurovisionistas σας καλούν να αποφασίσετε για το ποιο τραγούδι προτιμάτε περισσότερο, και ποιο από τα δύο κορίτσια σας έπεισαν για να …χρησιμοποιήσετε το.. καρότο στις καθημερινές σας εμφανίσεις στις Ελληνικές παραλίες.
Η πρώτη προσπάθεια έγινε το 2013 με την νεότερη Demy που η εταιρεία Carroten βάσισε πάνω της με ιδιαίτερη επιτυχία, την καμπάνια της για εκείνο το καλοκαίρι “The Sun“. Το τραγούδι που συνέθεσε ο ταλαντούχος Αlex Leon σε στίχους του Risky Kidd (Eurovision 2014) και του Epsilon, έτυχε ιδιαίτερης υποδοχής από το κοινό, ακούστηκε πολύ στα clubs και τις εμφανίσεις της φετινής μας εκπροσώπου στη Eurovision
Eικόνες ξεγνοιασιάς, πάρτυ στις παραλίες της Νάξου σε σκηνοθεσία του Γιάννη Παπαδάκου, ήλιος, χορός, γέλια ηλιοβασίλεμα και πολύ καλοκαίρι, συνδυασμένα με ένα απ τα πιο summer dance beat της χρονιάς Η Panik Records ευθύνεται για το αποτέλεσμα, το οποία κατά γενική ομολογία την δικαίωσε.
Η φετινή καλοκαιρινή σεζόν μας βρίσκει παρέα με την Τάμτα από την Minos-Emi /Universal να τραγουδά για “Ηλιους και Θάλασσες” ή “More than a summer” επί το αγγλικότερο.
Την μουσική υπογράφει ο Δημήτρης Κοντόπουλος και τους στίχους ο Νίκος Γρίτσης, ενώ την ξενόγλωσση εκδοχή οι John Ballard, Ιωάννης Κουτσαυτάκης και η Romy Papadea. Στην ενορχήστρωση και των δύο εκδοχών του τραγουδιού έχει συμπληρωματικά επιμεληθεί και ο Θεόφιλος Πουζμπούρης από τους πάλαι ποτέ Freaky Fortune.
Τα γυρίσματα έγιναν σε γνωστή παραλία της Αττικής και πάλι από τον μετρ του είδους Γιάννη Παπαδάκο ενώ η πορεία του τραγουδιού ξεκίνησε πρόσφατα και αναμένουμε να την δούμε μέσα στη καλοκαιρινή περίοδο αφού η Τάμτα θα το παρουσιάσει και επίσημα στα Mad video music Awards.
Ποιο από τα δύο summer hits που η συγκεκριμένη εταιρεία χρησιμοποίησε για τη προώθηση της .θα είναι αυτό που θα θεωρηθεί πως πέτυχε στο ακέραιο το σκοπό του? Η ιστορία θα δείξει ή μάλλον…οι πωλήσεις του προϊόντος αν θέλαμε να χαριτολογήσουμε.
Κοινοί συνεργάτες, κοινό προϊόν, κοινή η αγάπη τους για τη Eurovision -η μια το κατάφερε ή άλλη βρέθηκε προ των πυλών της -και να θυμηθούμε ότι την περσινή χρονιά τα δύο δροσερά κορίτσια της Ελληνικής δισκογραφίας βρέθηκαν παρέα στο Cabaret Romeo μαζί με τον Γιώργο Σαμπάνη σε κοινές εμφανίσεις τους.
΄Εμείς έχουμε γνώμη για το ποιο τραγούδι μας αρέσει.
Εσείς…;