Υπάρχουν αμέτρητες διασκευές και παρωδίες του “Despacito” στο YouTube σε κάθε γλώσσα. Ωστόσο, αυτή η instrumental version του τραγουδιού που έσπασε ρεκόρ στο Billboard Hot 100 από τους 2Cellos, ίσως να είναι και η πιο εντυπωσιακή ως τώρα.
Το ντουέτο που αποτελείται από τον Luka Sulic και τον Stjepan Hauser διασκευάζει την Latin επιτυχία με καμία περαιτέρω συνοδία, εκτός από τα τσέλο τους, με τις μελωδικές γραμμές τους και τα ρυθμικά μπάσα. Το βίντεο, γυρισμένο, όπως φαίνεται σε μια αποθήκη, τελειώνει με ένα sing-along με τον Sulic και τον Hauser να επιδεικνύουν τις φωνητικές τους ικανότητες.
“Είναι καλοκαίρι και έπρεπε να κάνουμε ένα βίντεο με αυτό το τραγούδι για εσάς, παιδιά! Απολαύστε!!” έγραψαν οι 2CELLOS αφού δημοσίευσαν το βίντεο, το οποίο μετράει ήδη 3 εκατομμύρια προβολές μετά μόλις από τρεις μέρες.
Στο μεταξύ, οι προβολές για το original “Despacito” συνεχίζουν να αυξάνονται, μετρώντας πάνω από 2.5 δισεκατομμύρια θεάσεις στις 11 Ιουλίου, με κάποιους να προβλέπουν πως μέσα σε μόλις έξι μήνες θα γίνει το βίντεο με τα περισσότερα views στο YouTube.
Υπάρχουν αμέτρητες διασκευές και παρωδίες του “Despacito” στο YouTube σε κάθε γλώσσα. Ωστόσο, αυτή η instrumental version του τραγουδιού που έσπασε ρεκόρ στο Billboard Hot 100 από τους 2Cellos, ίσως να είναι και η πιο εντυπωσιακή ως τώρα.
Το ντουέτο που αποτελείται από τον Luka Sulic και τον Stjepan Hauser διασκευάζει την Latin επιτυχία με καμία περαιτέρω συνοδία, εκτός από τα τσέλο τους, με τις μελωδικές γραμμές τους και τα ρυθμικά μπάσα. Το βίντεο, γυρισμένο, όπως φαίνεται σε μια αποθήκη, τελειώνει με ένα sing-along με τον Sulic και τον Hauser να επιδεικνύουν τις φωνητικές τους ικανότητες.
“Είναι καλοκαίρι και έπρεπε να κάνουμε ένα βίντεο με αυτό το τραγούδι για εσάς, παιδιά! Απολαύστε!!” έγραψαν οι 2CELLOS αφού δημοσίευσαν το βίντεο, το οποίο μετράει ήδη 3 εκατομμύρια προβολές μετά μόλις από τρεις μέρες.
Στο μεταξύ, οι προβολές για το original “Despacito” συνεχίζουν να αυξάνονται, μετρώντας πάνω από 2.5 δισεκατομμύρια θεάσεις στις 11 Ιουλίου, με κάποιους να προβλέπουν πως μέσα σε μόλις έξι μήνες θα γίνει το βίντεο με τα περισσότερα views στο YouTube.