Παρά το γεγονός ότι έχει προβλήματα με την Bixby, η Samsung σχεδιάζει να φέρει στην αγορά ένα νέο αυτόνομο smart ηχείο με την ίδια τεχνολογία, όπως το Amazon Echo και το Google Home.
Σύμφωνα λοιπόν με μια αναφορά της Wall Street Journal μια τέτοια συσκευή (με την κωδική ονομασία “Vega“) είναι υπο κατασκευή εδώ και περίπου ένα χρόνο χωρίς όμως να είναι ακόμα βέβαιο το πότε θα κυκλοφορήσει. Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με το νέο αυτό προϊόν και η αναφορά αναφέρει ότι τα χαρακτηριστικά και οι προδιαγραφές του ενδέχεται να αλλάξουν.
Η Bixby μέχρι τώρα έχει αποτελέσει απλά ένα βάρος για τον κορεάτικο ηλεκτρονικό γίγαντα. Διάφοροι reviewers έχουν δοκιμάσει ως τώρα μια ημιτελή έκδοση του λογισμικού, και οι εντυπώσεις τους δεν ήταν και οι πιο θετικές. Παρόλα αυτά δεν αποτελεί έκπληξη ότι η Samsung θέλει να συμμετάσχει στον αγώνα των έξυπνων ομιλιτών. Η Amazon, η Google και η Apple έχουν ξεκινήσει όλες τις εκδόσεις του προϊόντος (αν και το HomePod της Apple εξακολουθεί να μην έχει χτυπήσει την αγορά) και αναμένεται ευρέως να γίνει ένας όλο και πιο σημαντικός κρίκος στα οικοσυστήματα των προϊόντων αυτών των εταιρειών.
Παρά το γεγονός ότι έχει προβλήματα με την Bixby, η Samsung σχεδιάζει να φέρει στην αγορά ένα νέο αυτόνομο smart ηχείο με την ίδια τεχνολογία, όπως το Amazon Echo και το Google Home.
Σύμφωνα λοιπόν με μια αναφορά της Wall Street Journal μια τέτοια συσκευή (με την κωδική ονομασία “Vega“) είναι υπο κατασκευή εδώ και περίπου ένα χρόνο χωρίς όμως να είναι ακόμα βέβαιο το πότε θα κυκλοφορήσει. Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με το νέο αυτό προϊόν και η αναφορά αναφέρει ότι τα χαρακτηριστικά και οι προδιαγραφές του ενδέχεται να αλλάξουν.
Η Bixby μέχρι τώρα έχει αποτελέσει απλά ένα βάρος για τον κορεάτικο ηλεκτρονικό γίγαντα. Διάφοροι reviewers έχουν δοκιμάσει ως τώρα μια ημιτελή έκδοση του λογισμικού, και οι εντυπώσεις τους δεν ήταν και οι πιο θετικές. Παρόλα αυτά δεν αποτελεί έκπληξη ότι η Samsung θέλει να συμμετάσχει στον αγώνα των έξυπνων ομιλιτών. Η Amazon, η Google και η Apple έχουν ξεκινήσει όλες τις εκδόσεις του προϊόντος (αν και το HomePod της Apple εξακολουθεί να μην έχει χτυπήσει την αγορά) και αναμένεται ευρέως να γίνει ένας όλο και πιο σημαντικός κρίκος στα οικοσυστήματα των προϊόντων αυτών των εταιρειών.