Τα «Λάχανα και Χάχανα» γιορτάζουν τα 10 τους χρόνια με μία επετειακή έκδοση του πρώτου και ιστορικού πια άλμπουμ με τα 24 τραγούδια που έγραψε ο Τάσος Ιωαννίδης μελοποιώντας τα 24 στιχουργήματα του Βιβλίου Γλώσσας της Α’ Δημοτικού.
Χαρακτηριστικά μας αναφέρει ο Τάσος Ιωαννίδης για την αφορμή που τον έκανε να ξεκινήσει το μεγάλο ταξίδι στον ωκεανό της μάθησης για τα παιδιά:
«Ήρθε μία μέρα η κόρη μου η Ερμιόνη και μου λέει: Μπαμπά, πρέπει να μάθω αυτό το ποιηματάκι για αύριο. Ωραία της λέω, να το μάθουμε . Όσες φορές το διαβάσαμε δεν μπορούσε να το συγκρατήσει . Τότε μου ήρθε μια ιδέα και πήγαμε στο πιάνο. Από εκείνη τη στιγμή και μετά η Ερμιόνη πήγαινε στο σχολείο με ένα καινούριο τραγούδι μέχρι που η δασκάλα ζήτησε να πάω στο σχολείο και να τους παίξω τα τραγούδια. Το αποτέλεσμα ήταν θαυμάσιο! Τα παιδιά χάρηκαν και μάθανε παράλληλα. Το μάθημα έγινε παιχνίδι! »
Η τεράστια απήχηση του πρώτου άλμπουμ έδωσε το έναυσμα στον Τάσο Ιωαννίδη να συνεχίσει με άλλα τέσσερα παιδαγωγικά «Λάχανα και Χάχανα»: «Η Προπαίδεια σε Τραγούδια», το «Εδώ Νηπιαγωγείο», «Οι Ρυθμοί κι οι Αριθμοί» και πρόσφατα το πέμπτο άλμπουμ «Τραγουδοτσουλήθρες».
Η φιλοσοφία πάνω στην οποία ο Τάσος Ιωαννίδης δημιουργεί τα τραγούδια του, όπως λέει ο ίδιος, είναι:
«Η ανάγκη για την δημιουργία μαθησιακού υλικού με το τραγούδι σαν ‘όχημα’ έχει τεκμηριωθεί ήδη και αυτό το γεγονός έχει γίνει αποδεκτό από δασκάλους, γονείς και παιδιά. Πέρα από το ότι είναι εργαλείο μάθησης, η μουσική, είναι και εργαλείο διάπλασης. Βοηθάει στην διανοητική και πνευματική ανάπτυξη των παιδιών. Διεγείρει την φαντασία τους. Ο ρυθμός έχει σχέση με τον χώρο και τον χρόνο και τις σχετιζόμενης μαθηματικές έννοιες. Η μελωδία έχει άμεση σχέση με την ανάπτυξη της σκέψης. Η αρμονία με τα συναισθήματα. Η μουσική είναι μια γέφυρα με την ψυχή μας.
Αν ο δάσκαλος καταφέρει να κάνει το μάθημα παιχνίδι, έτσι ώστε το παιδί να μαθαίνει χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι μαθαίνει, τότε η μάθηση γίνεται βιωματική εμπειρία . Η συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών είναι σε λειτουργία και το σύστημα των εγκεφαλικών νευρώνων αποτύπωσης σε δράση. Η αποτύπωση στην μνήμη των παιδιών είναι ανεξίτηλη, γεμάτη από τα χρώματα της εμπειρίας. Η μάθηση γίνεται μια χαρούμενη διαδικασία!»
Το άλμπουμ περιλαμβάνει 24 τραγούδια από το βιβλίο Γλώσσας Α΄ Δημοτικού, με την άδεια του Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων και της Συγγραφικής ομάδας. Κυκλοφορεί από την Heaven Music.
Μουσική: Τάσος Ιωαννίδης
Στίχοι: Καλλιόπη Κύρδη, Ελένη Καραντζόλα, Τατιάνα Σπανέλλη, Θεοδώρα Τσιαγκάνη, Παυλίνα Παμπούδη, Αντώνης Μόλλας, Ζαχαρίας Παπαντωνίου
Τραγουδούν: Τάσος Ιωαννίδης, Ερμιόνη Ιωαννίδου
Συμμετέχουν: Μαρία Φαραντούρη, Ευγένιος Σπαθάρης, Ηλίας Μαμαλάκης, Παιδική χορωδία Σπ. Λάμπρου
Καλή ακρόαση!
https://www.youtube.com/playlist?list=PL8NLAOg0UGehT_D2Jw9I_4qHsV3o1OwMo
Τα «Λάχανα και Χάχανα» γιορτάζουν τα 10 τους χρόνια με μία επετειακή έκδοση του πρώτου και ιστορικού πια άλμπουμ με τα 24 τραγούδια που έγραψε ο Τάσος Ιωαννίδης μελοποιώντας τα 24 στιχουργήματα του Βιβλίου Γλώσσας της Α’ Δημοτικού.
Χαρακτηριστικά μας αναφέρει ο Τάσος Ιωαννίδης για την αφορμή που τον έκανε να ξεκινήσει το μεγάλο ταξίδι στον ωκεανό της μάθησης για τα παιδιά:
«Ήρθε μία μέρα η κόρη μου η Ερμιόνη και μου λέει: Μπαμπά, πρέπει να μάθω αυτό το ποιηματάκι για αύριο. Ωραία της λέω, να το μάθουμε . Όσες φορές το διαβάσαμε δεν μπορούσε να το συγκρατήσει . Τότε μου ήρθε μια ιδέα και πήγαμε στο πιάνο. Από εκείνη τη στιγμή και μετά η Ερμιόνη πήγαινε στο σχολείο με ένα καινούριο τραγούδι μέχρι που η δασκάλα ζήτησε να πάω στο σχολείο και να τους παίξω τα τραγούδια. Το αποτέλεσμα ήταν θαυμάσιο! Τα παιδιά χάρηκαν και μάθανε παράλληλα. Το μάθημα έγινε παιχνίδι! »
Η τεράστια απήχηση του πρώτου άλμπουμ έδωσε το έναυσμα στον Τάσο Ιωαννίδη να συνεχίσει με άλλα τέσσερα παιδαγωγικά «Λάχανα και Χάχανα»: «Η Προπαίδεια σε Τραγούδια», το «Εδώ Νηπιαγωγείο», «Οι Ρυθμοί κι οι Αριθμοί» και πρόσφατα το πέμπτο άλμπουμ «Τραγουδοτσουλήθρες».
Η φιλοσοφία πάνω στην οποία ο Τάσος Ιωαννίδης δημιουργεί τα τραγούδια του, όπως λέει ο ίδιος, είναι:
«Η ανάγκη για την δημιουργία μαθησιακού υλικού με το τραγούδι σαν ‘όχημα’ έχει τεκμηριωθεί ήδη και αυτό το γεγονός έχει γίνει αποδεκτό από δασκάλους, γονείς και παιδιά. Πέρα από το ότι είναι εργαλείο μάθησης, η μουσική, είναι και εργαλείο διάπλασης. Βοηθάει στην διανοητική και πνευματική ανάπτυξη των παιδιών. Διεγείρει την φαντασία τους. Ο ρυθμός έχει σχέση με τον χώρο και τον χρόνο και τις σχετιζόμενης μαθηματικές έννοιες. Η μελωδία έχει άμεση σχέση με την ανάπτυξη της σκέψης. Η αρμονία με τα συναισθήματα. Η μουσική είναι μια γέφυρα με την ψυχή μας.
Αν ο δάσκαλος καταφέρει να κάνει το μάθημα παιχνίδι, έτσι ώστε το παιδί να μαθαίνει χωρίς να αντιλαμβάνεται ότι μαθαίνει, τότε η μάθηση γίνεται βιωματική εμπειρία . Η συναισθηματική νοημοσύνη των παιδιών είναι σε λειτουργία και το σύστημα των εγκεφαλικών νευρώνων αποτύπωσης σε δράση. Η αποτύπωση στην μνήμη των παιδιών είναι ανεξίτηλη, γεμάτη από τα χρώματα της εμπειρίας. Η μάθηση γίνεται μια χαρούμενη διαδικασία!»
Το άλμπουμ περιλαμβάνει 24 τραγούδια από το βιβλίο Γλώσσας Α΄ Δημοτικού, με την άδεια του Υπ. Παιδείας και Θρησκευμάτων και της Συγγραφικής ομάδας. Κυκλοφορεί από την Heaven Music.
Μουσική: Τάσος Ιωαννίδης
Στίχοι: Καλλιόπη Κύρδη, Ελένη Καραντζόλα, Τατιάνα Σπανέλλη, Θεοδώρα Τσιαγκάνη, Παυλίνα Παμπούδη, Αντώνης Μόλλας, Ζαχαρίας Παπαντωνίου
Τραγουδούν: Τάσος Ιωαννίδης, Ερμιόνη Ιωαννίδου
Συμμετέχουν: Μαρία Φαραντούρη, Ευγένιος Σπαθάρης, Ηλίας Μαμαλάκης, Παιδική χορωδία Σπ. Λάμπρου
Καλή ακρόαση!
https://www.youtube.com/playlist?list=PL8NLAOg0UGehT_D2Jw9I_4qHsV3o1OwMo