Ο Στέλιος Κοντέας, δημιουργός του λευκώματος «Άννα Βίσση: Η Απόλυτη Ελληνίδα Σταρ», είχε αναρτήσει στο προφίλ του στο Facebook στις 3 Σεπτεμβρίου την κάτωθι φωτογραφία με το εξής κείμενο:
Χωρίς κολάζ…
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι, για να μην κατηγορηθούμε ότι μεροληπτούμε. Δεν υπάρχει αμφιβολία για το ποιος είναι ο κορυφαίος έλληνας ερμηνευτής όλων των εποχών στο έντεχνο λαϊκό τραγούδι. Ο πρώτος σε πωλήσεις στην ιστορία της ελληνικής δισκογραφίας, με πάνω από 4 εκατομμύρια αντίτυπα προσωπικών δίσκων (στοιχεία IFPI). Και ο μοναδικός που έχει γεμίσει δυο φορές το Ολυμπιακό Στάδιο (σε συναυλίες του το 1983)…
Πάμε, όμως, παρακάτω. Το ότι δεν αμφισβητείται κατά κανέναν τρόπο η καλλιτεχνική αξία ενός ανθρώπου δεν σημαίνει ότι είναι υπεράνω κριτικής οι δηλώσεις του, οι δημόσιες θέσεις του και οι ενέργειές του, ιδίως όταν οι τελευταίες είναι οφθαλμοφανώς δόλιες…
Δεν θα σταθούμε στα γιαούρτια που δέχτηκε σε δωρεάν συναυλίες του, γιατί ανήκουν πια στην ιστορία. Για έναν τραγουδιστή με τα ρεκόρ της πρώτης παραγράφου, ήταν μια τραγική κατάληξη, η οποία θα έπρεπε να προβληματίσει πριν από οποιονδήποτε άλλον ΤΟΝ ΙΔΙΟΝ. Γιατί καλλιεργήθηκαν τέτοια συναισθήματα μίσους στο κοινό, ώστε να οδηγηθεί σε μια τόσο ακραία πράξη εναντίον του;
Μήπως οι φέροντες τα γιαούρτια έβλεπαν στο πρόσωπό του τον πιο ευνοημένο καλλιτέχνη από τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ; Και προκλήθηκαν από το εξαιρετικά οξύμωρο οι συναυλίες του να είναι αφιερωμένες στα θύματα ενός Μνημονίου που ψηφίστηκε από τη γυναίκα του; Η οποία διεκδίκησε τη βουλευτική έδρα με ένα κόμμα που είπε τερατώδη ψέματα για να κατακτήσει την εξουσία και, όταν την κατέκτησε, εφάρμοσε την πιο άγρια των λιτοτήτων, με εκείνη σε θέση υφυπουργού;
Ή μήπως ανακάλεσαν στη μνήμη τους ότι ένας πρωθυπουργός υποχρεώθηκε να αποπέμψει τον διευθυντή του Γραφείου Τύπου του, όταν διασταύρωσε την ακρίβεια δημοσιεύματος σύμφωνα με το οποίο υπήρξε παρέμβασή του στο ΣΔΟΕ για τη διαγραφή χρέους 100 εκατομμυρίων δραχμών του “άμωμου” τραγουδιστή;
Αφορμή του σημερινού κειμένου είναι το κολάζ σε μια φωτογραφία από το παρελθόν που εκείνος ανήρτησε και στην οποία έγινε αντιληπτό ότι σβήστηκε “όλως τυχαίως” μία γυναίκα με την οποία τότε είχε σοβαρό δεσμό. Αν μη τι άλλο, οι συνεχείς δημόσιες επιθέσεις ενός Άντρα σε μια γυναίκα που παρ’ ολίγον να γίνει γυναίκα του, με αποκορύφωμα το τελευταίο κρούσμα, δείχνει έλλειψη ανδρισμού. Και η συγκεκριμένη προσβολή είναι ίσως η χειρότερη από κάθε άλλη…
Υ.Γ. Παρότι η οδός Ευελπίδων έπρεπε ήδη να φέρει τιμητικά το όνομά του, δεν θα προσδιορίσουμε σε ποιον αναφερόμαστε. Όχι μόνο γιατί όλοι κατάλαβαν, αλλά γιατί δεν θέλουμε να τον ακολουθήσουμε στις δικαστικές διαμάχες που έχει ανοίξει με αμέτρητους συμπολίτες μας…
Στις 11 Σεπτεμβρίου, σε ραδιοφωνική της συνέντευξη στην Κύπρο, η Άννα Βίσση θα δήλωνε μεταξύ άλλων για την κίνηση του Γιώργου Νταλάρα:
«Θα ήταν άνανδρο να συμβεί από έναν άνθρωπο να βγάλει [από μία φωτογραφία] έναν πολύτιμο συνεργάτη του τότε και πολύτιμο φίλο του».
Δείτε τo απόσπασμα: