Μετά την επιτυχία που είχε πέρσι η κολεξιόν του για παιδιά με κινητικά προβλήματα
Τα ρούχα που έφτιαξε προσαρμόζονται στις ανάγκες των ανθρώπων που έχουν κινητικά προβλήματα και περιλαμβάνουν προσαρμοσμένα ανοίγματα και ραφές για να επιτρέπουν ευκολότερο ντύσιμο γι’ αυτούς τους ανθρώπους.
Με τις λιανικές πωλήσεις να πέφτουν συνέχεια και τις φίρμες ρούχων να ανταγωνίζονται τόσο σκληρά μεταξύ τους για προσέλκυση νέων πελατών, ο Tommy Hilfiger επιδιώκει τώρα να αυξήσει τις πωλήσεις του μπαίνοντας σε μία ανεκμετάλλευτη, για την ώρα, αγορά: ανθρώπους με αναπηρίες και κινητικά προβλήματα.
Η εταιρεία του, που ανήκει στην πολυεθνική PVH, κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες μια κολεξιόν για ενήλικους που θα επιτρέπουν στους ανθρώπους που τους φροντίζουν να τους ντύνουν πιο εύκολα. Οι σχεδιαστές του πρόσθεσαν στα ρούχα μαγνητικά κλεισίματα, κάνοντας τα πιο εύκολα να τα τραβάνε πάνω από το κεφάλι ή να ντύνονται οι ίδιοι μόνο με το ένα χέρι.
Φτιάχνοντας ρούχα για καταναλωτές με αναπηρίες μπορεί να φαίνεται ότι θα είναι ένα εξειδικευμένο τμήμα της αγοράς, αλλά υπάρχουν εκατομμύρια υποψήφιοι πελάτες στις Ηνωμένες Πολιτείες και στον υπόλοιπο κόσμο – έως τώρα δεν τύχαιναν της ανάλογης σημασίας από τις περισσότερες μάρκες.
Ο Hilfiger, 66 ετών πια, περιγράφει την προσπάθεια αυτή ως μέρος της “εκδημοκρατικότητας της μόδας”.
Η αποκαλούμενη adaptive clothing line, αποτελείται από στυλ ντυσίματος 37 ανδρών και 34 γυναικών, βασισμένα στην δική τους sportswear collection. Τα παντελόνια θα έχουν κλεισίματα velcro και μαγνητικά φερμουάρ, όπως επίσης και προσαρμοσμένα ανοίγματα ποδιών και ποδόγυρους που θα χωράνε στηρίγματα ποδιών και ορθωτικά.
Ας ελπίσουμε η βιομηχανία της μόδας να ακολουθήσει το παράδειγμά και να εκδημοκρατίσει περισσότερο την μόδα και να αγκαλιάσει όλους τους ανθρώπους.
Μετά την επιτυχία που είχε πέρσι η κολεξιόν του για παιδιά με κινητικά προβλήματα
Τα ρούχα που έφτιαξε προσαρμόζονται στις ανάγκες των ανθρώπων που έχουν κινητικά προβλήματα και περιλαμβάνουν προσαρμοσμένα ανοίγματα και ραφές για να επιτρέπουν ευκολότερο ντύσιμο γι’ αυτούς τους ανθρώπους.
Με τις λιανικές πωλήσεις να πέφτουν συνέχεια και τις φίρμες ρούχων να ανταγωνίζονται τόσο σκληρά μεταξύ τους για προσέλκυση νέων πελατών, ο Tommy Hilfiger επιδιώκει τώρα να αυξήσει τις πωλήσεις του μπαίνοντας σε μία ανεκμετάλλευτη, για την ώρα, αγορά: ανθρώπους με αναπηρίες και κινητικά προβλήματα.
Η εταιρεία του, που ανήκει στην πολυεθνική PVH, κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες μια κολεξιόν για ενήλικους που θα επιτρέπουν στους ανθρώπους που τους φροντίζουν να τους ντύνουν πιο εύκολα. Οι σχεδιαστές του πρόσθεσαν στα ρούχα μαγνητικά κλεισίματα, κάνοντας τα πιο εύκολα να τα τραβάνε πάνω από το κεφάλι ή να ντύνονται οι ίδιοι μόνο με το ένα χέρι.
Φτιάχνοντας ρούχα για καταναλωτές με αναπηρίες μπορεί να φαίνεται ότι θα είναι ένα εξειδικευμένο τμήμα της αγοράς, αλλά υπάρχουν εκατομμύρια υποψήφιοι πελάτες στις Ηνωμένες Πολιτείες και στον υπόλοιπο κόσμο – έως τώρα δεν τύχαιναν της ανάλογης σημασίας από τις περισσότερες μάρκες.
Ο Hilfiger, 66 ετών πια, περιγράφει την προσπάθεια αυτή ως μέρος της “εκδημοκρατικότητας της μόδας”.
Η αποκαλούμενη adaptive clothing line, αποτελείται από στυλ ντυσίματος 37 ανδρών και 34 γυναικών, βασισμένα στην δική τους sportswear collection. Τα παντελόνια θα έχουν κλεισίματα velcro και μαγνητικά φερμουάρ, όπως επίσης και προσαρμοσμένα ανοίγματα ποδιών και ποδόγυρους που θα χωράνε στηρίγματα ποδιών και ορθωτικά.
Ας ελπίσουμε η βιομηχανία της μόδας να ακολουθήσει το παράδειγμά και να εκδημοκρατίσει περισσότερο την μόδα και να αγκαλιάσει όλους τους ανθρώπους.