Δεν είναι μυστικό πως το Facebook αντέγραψε τη δυνατότητα των Stories αφού είδε την επιτυχία τους σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Snapchat και το Instagram. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως είχε την ίδια πορεία με εκείνα, αφού απ’ ότι φαίνεται κανείς δεν χρησιμοποιεί τα Stories του, παρά την τάση της εποχής.
Σε μια προσπάθεια της εταιρίας να ανατρέψει την όλη κατάσταση, αποφάσισε να επιτρέψει τη χρήση της δυνατότητας αυτής όχι μόνο στους χρήστες, αλλά και στα Pages που διαχειρίζονται, ευελπιστώντας πως βρήκε επιτέλους το κοινό τους.
Ο διευθυντής προϊόντων του Facebook, Amy Sun, δήλωσε στην ιστοσελίδα TechCrunch: “Έχουμε ακούσει την κοινότητά μας και εργαζόμαστε για να κάνουμε γρήγορο, διασκεδαστικό και εύκολο για τους ανθρώπους και τις σελίδες να δημιουργούν Stories στο Facebook. Τον επόμενο μήνα, οι Σελίδες θα μπορούν να δημιουργούν Stories για να μοιραστούν με τους ανθρώπους που τους ακολουθούν. ”
Το Facebook δήλωσε ότι ενθαρρύνεται από το πώς οι χρήστες της Instagram έχουν αγκαλιάσει τα stories από δημόσιες προσωπικότητες και μάρκες όπως εταιρείες μόδας. Αναμένει ότι με αυτό τον τρόπο οι εταιρίες θα μπορούν να πραγματοποιήσουν πιο εκλεπτυσμένες εκστρατείες μάρκετινγκ από αυτές στην παραδοσιακή ροή Facebook.
Οι χρήστες θα βλέπουν τα Stories από τις Σελίδες που ακολουθούν στην ενότητα Ιστορίες σε κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές. Οι διαχειριστές σελίδων θα δουν ένα κουμπί “Δημιουργία ιστορίας” στην εφαρμογή για κινητά κατά την προβολή των Σελίδων τους. Αυτό το περιεχόμενο δεν θα εμφανίζεται στη ροή ειδήσεων εκτός και αν δημοσιεύεται εκεί, και θα εξαφανιστεί σε 24 ώρες όπως όλες οι ιστορίες.
Δεν είναι μυστικό πως το Facebook αντέγραψε τη δυνατότητα των Stories αφού είδε την επιτυχία τους σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το Snapchat και το Instagram. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως είχε την ίδια πορεία με εκείνα, αφού απ’ ότι φαίνεται κανείς δεν χρησιμοποιεί τα Stories του, παρά την τάση της εποχής.
Σε μια προσπάθεια της εταιρίας να ανατρέψει την όλη κατάσταση, αποφάσισε να επιτρέψει τη χρήση της δυνατότητας αυτής όχι μόνο στους χρήστες, αλλά και στα Pages που διαχειρίζονται, ευελπιστώντας πως βρήκε επιτέλους το κοινό τους.
Ο διευθυντής προϊόντων του Facebook, Amy Sun, δήλωσε στην ιστοσελίδα TechCrunch: “Έχουμε ακούσει την κοινότητά μας και εργαζόμαστε για να κάνουμε γρήγορο, διασκεδαστικό και εύκολο για τους ανθρώπους και τις σελίδες να δημιουργούν Stories στο Facebook. Τον επόμενο μήνα, οι Σελίδες θα μπορούν να δημιουργούν Stories για να μοιραστούν με τους ανθρώπους που τους ακολουθούν. ”
Το Facebook δήλωσε ότι ενθαρρύνεται από το πώς οι χρήστες της Instagram έχουν αγκαλιάσει τα stories από δημόσιες προσωπικότητες και μάρκες όπως εταιρείες μόδας. Αναμένει ότι με αυτό τον τρόπο οι εταιρίες θα μπορούν να πραγματοποιήσουν πιο εκλεπτυσμένες εκστρατείες μάρκετινγκ από αυτές στην παραδοσιακή ροή Facebook.
Οι χρήστες θα βλέπουν τα Stories από τις Σελίδες που ακολουθούν στην ενότητα Ιστορίες σε κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές. Οι διαχειριστές σελίδων θα δουν ένα κουμπί “Δημιουργία ιστορίας” στην εφαρμογή για κινητά κατά την προβολή των Σελίδων τους. Αυτό το περιεχόμενο δεν θα εμφανίζεται στη ροή ειδήσεων εκτός και αν δημοσιεύεται εκεί, και θα εξαφανιστεί σε 24 ώρες όπως όλες οι ιστορίες.