Η Apple ολοκληρώνει μια συμφωνία για να αποκτήσει την Shazam, την εφαρμογή που σας επιτρέπει να αναγνωρίζετε τραγούδια, ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές από ένα κλιπ ήχου, σύμφωνα με την TechCrunch. Η συμφωνία κυμαίνεται στα 400 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την Recode, η οποία επιβεβαίωσε επίσης τα νέα.
Για την Apple, το προφανές όφελος από την εξαγορά της Shazam είναι οι τεχνολογίες αναγνώρισης μουσικής και ήχου της εταιρείας. Θα εξοικονομήσει επίσης χρήματα για τις προμήθειες που πληρώνει στην Shazam για την αποστολή χρηστών στο iTunes Store για να αγοράσει περιεχόμενο που αποτελούσε το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της εταιρείας το 2016 και οδήγησε το 10% όλων των πωλήσεων ψηφιακών λήψεων, σύμφωνα με The Wall Street Journal .
Ένα πλευρικό όφελος είναι αν η Apple αποφασίσει να κλείσει την εφαρμογή, θα βλάψει τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες ροής όπως το Spotify και τη Μουσική Google Play, όπου η Shazam στέλνει πάνω από 1 εκατομμύριο κλικ την ημέρα, σύμφωνα με το WSJ. Η Shazam έχει επίσης μια συμφωνία με το Snapchat. Δεν είναι σαφές πώς η απόκτηση θα επηρεάσει οποιαδήποτε από αυτές τις συμφωνίες.
Αλλά το πραγματικό όφελος για την Apple μπορεί να προέλθει από την τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας του Shazam. Νωρίτερα φέτος, η Shazam ξεκίνησε μια πλατφόρμα πραγματικότητας για τις μάρκες, βασιζόμενη στην τεχνολογία οπτικής αναγνώρισης που ξεκίνησε το 2015. Η τεχνολογία επιτρέπει στους χρήστες να σαρώσουν περιοδικά, βιβλία, αφίσες, διαφημίσεις και άλλα φυσικά προϊόντα που θα μπορούσαν στη συνέχεια να εκκινήσουν 3D animations οπτικοποιήσεις και βίντεο 360 μοιρών. Εάν η Apple θέλησε να δημιουργήσει τη δική της έκδοση του Google Lens, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε. Θα βασιστεί επίσης στις υπάρχουσες προσπάθειες ARKit της εταιρείας, οι οποίες έχουν καταστήσει την iOS ηγετική πλατφόρμα για τους προγραμματιστές AR.