Τα Stories στις διαφορές πλατφόρμες έχουν πάρει κυριολεκτικά φωτιά, για αυτό και η Google δε θα μπορούσε να μείνει πίσω στα trends. Λόγος για τα Reels, το story-like χαρακτηριστικό της πλατφόρμας του YouTube, που από σήμερα γίνετε ευρέως διαθέσιμο σε όλους τους λογαριασμούς που φέρουν από 10.000 συνδρομητές και πάνω.
Κατά βάση τα Reels δε διαφέρουν και πολύ από τα Stories. Είναι ολιγόλεπτα video που οι χρήστες μπορούν να προσθέσουν εφέ, μουσική ή κείμενο και να δημοσιεύσουν στην πλατφόρμα του Youtube. Ο διαχωρισμός όμως αυτής της προσέγγισης έναντι των άλλων, έχει να κάνει με την υλοποίησή της, αφού τα Reels εν αντιθέσει με τα Stories δεν βρίσκονται στο πάνω μέρος της οθόνης, αλλά “ζουν” στη δική τους καρτέλα όπου μπορούν να συνυπάρξουν διαχωρισμένα σε ομάδες. Επίσης τα Reels δεν έχουν ορισμένη διάρκεια. Αυτό σημαίνει ότι θα παραμείνουν online για όσο καιρό επιθυμεί ο χρήστης που τα ανέβασε.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα Reels επισκεφτείτε την επίσημη ανακοίνωση στο blog του Youtube κάνοντας click εδώ.