Η Google στην …”υπηρεσία της Eurovision”
Για μια ακόμη χρονιά και συγκεκριμένα για το 2017 που σε λίγες ημέρες οδεύει στο τέλος του οι Έλληνες προτίμησαν να “ασχοληθούν” με το διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision, ένα από τα μεγαλύτερα μουσικά Ευρωπαϊκά γεγονότα του πλανήτη.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα για μια ακόμα χρονιά από την Google, ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision βρίσκεται στη θέση νούμερο 3 με τις ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις των συμπατριωτών μας.
Στη πρώτη θέση φιγουράρει το παιχνίδι επιβίωσης “οδοστρωτήρας” Survivor που έκανε ασύλληπτα νούμερα τηλεθέασης σ ένα τηλεοπτικό σταθμό που έως προσφάτως δεν είχε επεκταθεί στη ψυχαγωγία (ΣΚΑΙ) και στη δεύτερη θέση τι άλλο από το “κοινωνικό μέρισμα” που ήρθε σαν όαση εν μέσω γιορτών από τη κυβέρνηση της χώρας για να “χρυσώσει το χάπι” μετά από 8 χρόνια συνεχούς λιτότητας.
Η Eurovision λοιπόν καλά κρατεί και η περσινή εκπρόσωπος της χώρας μας η Demy που προσπάθησε για τα…καλύτερα στο Κίεβο της Ουκρανίας για την Ελλάδα μας, ήταν η αφορμή να γίνει ο διαγωνισμός και για αυτή τη χρονιά, ένα από τα πιο δημοφιλή πράγματα που googlάραμε καθ όλη τη διάρκεια του έτους .
Το παραπάνω γεγονός το συναντάμε τελικά όπως διαπιστώνουμε κάθε χρόνο στα επίσημα στοιχεία που δίνονται στη δημοσιότητα και φυσικά κάνει όλους τους Eurovisionistas της χώρας ναι μεν χαρούμενους αλλά και σαφώς έτοιμους να αναρωτηθούν αν τα στοιχεία αυτά έχουν πέσει και στην προσοχή διαφόρων “ιθυνόντων” που ενώ θα μπορούσαν κάθε χρόνο να κάνουν και αρτιότερη δουλειά φαίνεται να πνίγονται στα ..γρανάζια του δημοσίου και να μας κάνουν να λέμε τα φράση “κάθε πέρσι και …καλύτερα”,ενώ κάποιους …”ποιοτικούς” έντεχνους τύπου να αγνοούν τα πραγματικά γεγονότα και να θεωρούν πως το δημοφιλέστερο τηλεοπτικό πρόγραμμα της δημόσιας τηλεόρασης -μαζί με τα αθλητικά γεγονότα που διαθέτει-να πρέπει να απαξιωθεί.
Τα συμπεράσματα δικά σας.