Για ακόμα μια φορά η Ελληνική μόδα στερείται έναν άνθρωπό της και ένα σπουδαίο κομμάτι της ιστορίας της. Ο μινιμαλιστής Δημήτρης Παρθένης άφησε την τελευταία του πνοή στα 74 του χρόνια.
Δεν μου αρέσει να στέκομαι στις στενάχωρες ειδήσεις αλλά στην πορεία των ανθρώπων. Που ακόμα και αν λείπουν από τον χώρο συνεχίζουν να βρίσκονται μαζί μας μέσα από τα έργα τους.
Ποιος ήταν όμως;
Στα 70’s (1968) ανοίγει το πρώτο του κατάστημα, το Brigitte, στο οποίο πουλούσε αρχικά ρούχα από άλλους σχεδιαστές. Έπειτα ξεκίνησε να φτιάχνει τις δικές του σειρές. Λιτές και μονόχρωμες, με μια αίσθηση Ελληνικού κάλλους. Εννέα χρόνια μετά ανοίγει μπουτίκ στην Μύκονο.
Τα γεωγραφικά όρια της Ελλάδας δεν μπορούν να κρατήσουν όλο αυτό το minimal Ελληνικό μεγαλείο. Το brand αποκτά φήμη αλλά και ατζέντη στην Αμερική.
Την εποχή εκείνη δύο ήταν αντιπρόσωποι της Ελληνικής μόδας στο εξωτερικό και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Ο Δημήτρης Παρθένης και ο Γιάννης Τσεκλένης. Ο πρώτος γνωστός για την λιτότητα του και ο δεύτερος για τα μοναδικά εμπριμέ του.
Παράλληλα θέλω να προσθέσω στο σημείο της αισθητικής ότι πριν από το σήμερα ήταν εκείνος που έφερε τα μέσα-έξω. Για το brand Parthenis τα εσώ-ρουχα έγιναν εξώ-ρουχα και κατ’επέκταση αυτό έγινε και ένα σήμα κατατεθέν για το brand.
Σήμερα τα ηνία του της Parthenis, κρατά η κόρη του Ορσαλία η οποία συνεχίζει άξια το έργο του Πατέρας της.
Για ακόμα μια φορά η Ελληνική μόδα στερείται έναν άνθρωπό της και ένα σπουδαίο κομμάτι της ιστορίας της. Ο μινιμαλιστής Δημήτρης Παρθένης άφησε την τελευταία του πνοή στα 74 του χρόνια.
Δεν μου αρέσει να στέκομαι στις στενάχωρες ειδήσεις αλλά στην πορεία των ανθρώπων. Που ακόμα και αν λείπουν από τον χώρο συνεχίζουν να βρίσκονται μαζί μας μέσα από τα έργα τους.
Ποιος ήταν όμως;
Στα 70’s (1968) ανοίγει το πρώτο του κατάστημα, το Brigitte, στο οποίο πουλούσε αρχικά ρούχα από άλλους σχεδιαστές. Έπειτα ξεκίνησε να φτιάχνει τις δικές του σειρές. Λιτές και μονόχρωμες, με μια αίσθηση Ελληνικού κάλλους. Εννέα χρόνια μετά ανοίγει μπουτίκ στην Μύκονο.
Τα γεωγραφικά όρια της Ελλάδας δεν μπορούν να κρατήσουν όλο αυτό το minimal Ελληνικό μεγαλείο. Το brand αποκτά φήμη αλλά και ατζέντη στην Αμερική.
Την εποχή εκείνη δύο ήταν αντιπρόσωποι της Ελληνικής μόδας στο εξωτερικό και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία. Ο Δημήτρης Παρθένης και ο Γιάννης Τσεκλένης. Ο πρώτος γνωστός για την λιτότητα του και ο δεύτερος για τα μοναδικά εμπριμέ του.
Παράλληλα θέλω να προσθέσω στο σημείο της αισθητικής ότι πριν από το σήμερα ήταν εκείνος που έφερε τα μέσα-έξω. Για το brand Parthenis τα εσώ-ρουχα έγιναν εξώ-ρουχα και κατ’επέκταση αυτό έγινε και ένα σήμα κατατεθέν για το brand.
Σήμερα τα ηνία του της Parthenis, κρατά η κόρη του Ορσαλία η οποία συνεχίζει άξια το έργο του Πατέρας της.