Οι διαφημίσεις παροχών για υπηρεσίες internet μπορεί πολλές φορές να είναι παραπλανητικές και αυτό δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο. Οι ταχύτητες που διαφημίζονται συχνά είναι απλά θεωρητικές, αφού υπάρχουν πολλοί παράγοντες που τις επηρεάζουν, όπως η ποιότητα της καλωδίωσης, οι ώρες αιχμής κλπ.
Για αυτό το λόγο η κυβερνητική υπηρεσία Ofcom ανακοίνωσε πως από 1η Μαρτίου του 2019 οι πάροχοι θα πρέπει να προσφέρουν πιο ρεαλιστικά νούμερα στα συμβόλαια των καταναλωτών τους . Θα έχουν 30 ημερολογιακές ημέρες για να βελτιώσουν την ταχύτητα σε περίπτωση που πέσει κάτω από το ελάχιστο εγγυημένο όριο, ενώ σε περίπτωση που δεν τα καταφέρουν, οι πελάτες θα έχουν το δικαίωμα να “σπάσουν” το συμβόλαιό τους χωρίς καμία ποινή.
Οι πελάτες broadband πρέπει να ξέρουν τι υπογράφουν. Αυτές οι προστασίες θα κλείσουν το κενό μεταξύ των broadband ταχυτήτων που πωλούνται σε σχέση με αυτές που πραγματικά λαμβάνουν. Για να δώσουμε αυτοπεποίθηση στον κόσμο, το κάνουμε ευκολότερο να εγκαταλείψουν – χωρίς ποινή – μία εταιρία αν αυτή δεν παραδώσει αυτά που υποσχέθηκε.
Lindsey Fussell, consumer group director, Ofcom
Οι διαφημίσεις παροχών για υπηρεσίες internet μπορεί πολλές φορές να είναι παραπλανητικές και αυτό δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο. Οι ταχύτητες που διαφημίζονται συχνά είναι απλά θεωρητικές, αφού υπάρχουν πολλοί παράγοντες που τις επηρεάζουν, όπως η ποιότητα της καλωδίωσης, οι ώρες αιχμής κλπ.
Για αυτό το λόγο η κυβερνητική υπηρεσία Ofcom ανακοίνωσε πως από 1η Μαρτίου του 2019 οι πάροχοι θα πρέπει να προσφέρουν πιο ρεαλιστικά νούμερα στα συμβόλαια των καταναλωτών τους . Θα έχουν 30 ημερολογιακές ημέρες για να βελτιώσουν την ταχύτητα σε περίπτωση που πέσει κάτω από το ελάχιστο εγγυημένο όριο, ενώ σε περίπτωση που δεν τα καταφέρουν, οι πελάτες θα έχουν το δικαίωμα να “σπάσουν” το συμβόλαιό τους χωρίς καμία ποινή.
Οι πελάτες broadband πρέπει να ξέρουν τι υπογράφουν. Αυτές οι προστασίες θα κλείσουν το κενό μεταξύ των broadband ταχυτήτων που πωλούνται σε σχέση με αυτές που πραγματικά λαμβάνουν. Για να δώσουμε αυτοπεποίθηση στον κόσμο, το κάνουμε ευκολότερο να εγκαταλείψουν – χωρίς ποινή – μία εταιρία αν αυτή δεν παραδώσει αυτά που υποσχέθηκε.
Lindsey Fussell, consumer group director, Ofcom