Τη λένε “Kiss Me Karl” και είναι γεμάτη με mini-Karls
Ο Γερμανός σχεδιαστής, που η διάσημη γάτα του, Choupette, έχει περισσότερους followers στο instagram από σένα, μόλις κυκλοφόρησε μια πλήρη σειρά καλλυντικών, limited edition, (πάνω από 50 κομμάτια), σε συνεργασία με την αυστραλέζικη εταιρεία καλλυντικών ΜodelCo. Η πρώτη εντύπωση όταν κοιτάς τα καλλυντικά, είναι ότι, είναι πολύ Karl-κεντρική, αν κι αυτό δεν πρέπει να παραξενεύει, δεδομένης την προσωπικότητα αυτού του fashion-icon. Λιπ-γκλος και λιπ-μπαλμ και βουρτσάκια μακιγιάζ σε συσκευασίες με το πρόσωπο του σχεδιαστή, παλέτες σκιών και υγρό αιλάινερ με την μορφή της γάτας του, είναι μόνο μερικά από τα κομμάτια της συλλογής. Κοστίζουν από $15 έως $195(!) και διατίθενται από την Nordstrom.com, όπως επίσης και από τα καταστήματα του Karl Lagerfeld και της ιστοσελίδας του.
Ο στόχος των σχεδιαστών της συλλογής, είναι να αποκτήσουμε “illuminated beauty”, που στην γλώσσα μας μάλλον σημαίνει “λαμπερή ομορφιά” με μαυρισμένο δέρμα, όπως αυτό του σουπερμόντελ Secret Stella Maxwell, που είναι και το πρόσωπο της “Kiss Me Karl”.
Ο άγγελος της Victoria’s στην κεντρική φωτο της καμπάνιας φοράει tuxedo και τα χείλη της είναι βαμμένα με ροζ κραγιόν. Δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεται με τον Lagerfeld. Πέρσι είχαν βρεθεί για την φθινοπωρινή συλλογή ρούχων του σχεδιαστή, και μάλλον έχει σιγουρέψει τον τίτλο της μούσας του πια, ακολουθώντας τα βήματα της φιλενάδας της Kristen Stewart.