Μια νέα προσπάθεια να ζωντανέψει τις διαφημίσεις του δοκιμάζει το Facebook. Οι χρήστες μέσω της εικονικής πραγματικότητας θα μπορούν πλέον να επιλέξουν τα διαφημιζόμενα προϊόντα και να τα δοκιμάζουν πάνω τους μέσω της κάμερας του κινητού τους.
Αυτές οι διαφημίσεις AR βρίσκονται στη φάση των δοκιμών και οι χρήστες στις ΗΠΑ θα είναι οι μόνοι που θα μπορούν να τις δουν προς το παρόν. Το νέο χαρακτηριστικό επιτρέπει στους χρήστες να δοκιμάζουν τα προϊόντα που διαφημίζονται μέσω μιας διαδικασίας παρόμοιας με εκείνη ενός φίλτρου Snapchat. (Το Facebook αγόρασε το φίλτρο προσώπου με την επαυξημένη πραγματικότητα MSQRD το 2016 και προσθέτει περισσότερα φίλτρα απευθείας στα χαρακτηριστικά κάμερας Facebook και Messenger.)
Σε ένα παράδειγμα, το Facebook έδειξε τη νέα διαφήμιση AR με ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου Michael Kors, αλλά μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα είδη προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι χρήστες θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τις ψηφιακές εκδόσεις των αξεσουάρ μόδας, των καλλυντικών και των επίπλων προτού τα αγοράσουν μέσω της εφαρμογής. Υπάρχουν ήδη πολλά αφιερώματα μεγάλης ονομασίας στο πλοίο. Sephora, Wayfair και Pottery Barn είναι μερικές από τις επιχειρήσεις που είναι έτοιμες να ξεκινήσουν τις δοκιμές αυτό το καλοκαίρι.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι νέες αυτές διαφημίσεις θα εμφανιστούν και στην πλατφόρμα του Instagram τους προσεχείς μήνες .