O DJ Khaled «επιστρατεύει» ξανά τους Justin Bieber, Chance The Rapper και Quavo στο νέο του hit “No Brainer”.
Το κομμάτι αποτελεί το 2ο single, μέσα από το επερχόμενο 11ο studio album του «Father of Asahd», του οποίου το πρώτο single “Top Off” κυκλοφόρησε τον περασμένο Μάρτιο με τις συμμετοχές των Beyonce, Jay-Z και Future, αλλά δεν είχε ιδιαίτερη απήχηση.
To “No Brainer” έρχεται μετά από την περσινή τεράστια επιτυχία του DJ Khaled “I’m The One” με τους Justin Bieber, Chance The Rapper, Quavo και Lil Wayne, η οποία «καρφώθηκε» στην κορυφή του Billboard 200 με πάνω από 6εκ. πωλήσεις μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες και 1 δις προβολές στο YouTube. Ακολούθησε το “Wild Thoughts” με τη συμμετοχή των Rihanna και Bryson Tiller το οποίο σημείωσε ανάλογη πορεία στα charts. Το κομμάτι «σκαρφάλωσε» στη κορυφή του Βρετανικού chart και στην 2η θέση του Billboard Hot 100.
Η κυκλοφορία του “No Brainer” συνέπεσε με την χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια της Apple Music στην οποία πρωταγωνιστεί ο DJ Khaled και ο γιος του, Asahd Tuck Khaled σε σκηνοθεσία Anthony Mandler.
https://www.instagram.com/p/Blsx6h3hl2F/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_loading_state_control
To “No Brainer” είναι σε παραγωγή των BloodPop και Nic Nac σε συνεργασία με τον DJ Khaled
Το video clip εκτυλίσσεται σε ένα σετ γυρισμάτων μιας ταινίας που θυμίζει …Χόλυγουντ και με το τιμόνι της παραγωγής να κρατά ο DJ Khaled με τον γιο του και τον Justin Bieber. Σε μια σκηνή βλέπουμε τον Bieber να τραγουδά και να χορεύει μπροστά από κάτι φοίνηκες πάνω στην οροφή ενός αυτοκινήτου, ενώ τον Quavo να ζωγραφίζει σε ένα “ζωντανό” πίνακα, ολοκληρώνοντας με τον Chance The Rapper να ραπάρει σε ένα σκηνικό που θυμίζει λίγο από την ταινία “The Great Gatsby”.
Ο DJ Khaled φαίνεται πως θα επαναλάβει την τεράστια επιτυχία του “I’m The One”… Ήδη έχει ξεπεράσει τα 7εκ. προβολές στο YouTube από τις 27 Ιουλίου που κυκλοφόρησε οπτικοποιημένο.
Απολαύστε το!