Κρασί σε αλουμινένιο κουτί!! Οι φίλοι του κρασιού καλωσορίζουν ένα νέο, βελτιωμένο τρόπο να πίνουν κρασί. Στην Αμερική τα τελευταία χρόνια δεν είναι πια τάση, έγιναν κατηγορία. Είναι θέμα χρόνου να έρθουν και στην Ευρώπη.
Η βιομηχανία του κρασιού στρέφεται σιγά-σιγά στα αλουμινένια κουτιά, με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες των millenials (το ηλιακό γκρουπ 21-39 ετών), που αρέσκεται να φτιάχνει και να ακολουθεί καινοτομίες και νέες τάσεις. Οι millenials δεν εντυπωσιάζονται, όπως οι γονείς τους, με ένα vintage μπουκάλι κρασί, ούτε για το πόσο κοστίζει. Ενδιαφέρονται περισσότερο για το πώς θα το μεταφέρουν μαζί τους. Κυνηγούν εμπειρίες, όχι prestige. Είναι θέμα life-style γι’ αυτούς!!
Το κρασί σε αλουμινένιο κουτάκι έχει μεγάλη ζήτηση σ’ αυτές τις ηλικίες, και το προτιμούν για την παραλία, περιπάτους, εκδρομές, κάμπινγκ κ.λπ. Παγώνει γρήγορα, δεν χρειάζεται ανοιχτήρι ή ποτήρι, και σε μια παρέα ο καθένας μπορεί να πιει το κρασί που του αρέσει στην ποσότητα που επιθυμεί. Ανεβάζουν μάλιστα συχνά φωτογραφίες πίνοντας κρασί σε κουτί στα social media.
Είναι απίστευτα πρακτικά, φτηνά και ασφαλή. Αποθηκεύονται επίσης πιο εύκολα. Τα κονσερβοποιημένα προϊόντα μας γλιτώνουν από τα εύθραυστα γυάλινα μπουκάλια και επιπλέον ανακυκλώνονται πιο εύκολα. Χωρίς να αναφέρουμε ότι δεν χρειάζεται πια να ψάχνουμε για ανοιχτήρι!
Σε αντίθεση με τα γυάλινα μπουκάλια, τα δοχεία είναι αδιαφανή και εμποδίζουν το φως να υποβαθμίσει το εσωτερικό. Τα βρίσκεις σε κουτί των 250ml που είναι 1,7 ποτήρια κρασί, 375ml που είναι 2,5 ποτήρια κρασί και 500ml που είναι 3,3 ποτήρια κρασί.
Η κατανάλωση κρασιού σε αλουμινένια κουτιά κυμαίνεται περίπου στο 1% στην Αμερική, αλλά είναι διαρκώς αυξανόμενη, και οι εταιρείες κρασιών ψάχνουν τρόπους να το προωθήσουν περισσότερο. Όσοι είδαν την επιτυχία αυτής της “επανάστασης” στα κρασιά, έχουν αρχίσει ήδη να φτιάχνουν και cocktails σε κουτί.
Για την ιστορία, ο πρώτος Αμερικανός οινοποιός που τόλμησε να βάλει κρασί σε κουτί αναψυκτικού ήταν ο διάσημος σκηνοθέτης Francis Ford Coppola, που το 2004 άρχισε να πουλάει σε συσκευασία των 187ml το κρασί Sophia Blanc de Blancs ή “Sofia Mini” fizz, (από το όνομα της κόρης του). «Είναι πολύ δύσκολο να αγοράσεις την ποσότητα ενός ποτηριού χωρίς να κάτσεις κάπου. Μπορείς να αγοράσεις ένα κουτί μπίρα, ένα κουτί Pepsi, αλλά όχι ένα ποτήρι κρασί» ήταν το σκεπτικό του σκηνοθέτη του «Νονού».
Tα κρασιά που συνήθως βρίσκεις σε αλουμινένιο κουτί είναι Chardonnay, Pinot Grigio and Sauvignon Blanc, Rose, Red, Sparkling.
Το κρασί, συνήθως, είναι ποτό για ειδικές περιστάσεις, και οι εταιρείες κρασιών προσπάθησαν να αλλάξει αυτό, τουλάχιστον ανάμεσα στις νεαρότερες ηλικίες. Η μεγάλη αποδοχή του από τους millenials, συμβαίνει λόγω του συνδυασμού καινοτομίας και πρακτικότητας. Οι άνθρωποι τώρα παίρνουν μαζί τους την μουσική τους, το φαγητό τους, το τηλέφωνο, το laptop ή το tablet. Όλα γίνονται μικρότερα και φορητά. Μπορείς να δουλέψεις τώρα από οπουδήποτε στον κόσμο, γιατί να μην έχεις και το αγαπημένο σου κρασί όπου κι αν πας;
Στην υγειά σας λοιπόν!!
Κρασί σε αλουμινένιο κουτί!! Οι φίλοι του κρασιού καλωσορίζουν ένα νέο, βελτιωμένο τρόπο να πίνουν κρασί. Στην Αμερική τα τελευταία χρόνια δεν είναι πια τάση, έγιναν κατηγορία. Είναι θέμα χρόνου να έρθουν και στην Ευρώπη.
Η βιομηχανία του κρασιού στρέφεται σιγά-σιγά στα αλουμινένια κουτιά, με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες των millenials (το ηλιακό γκρουπ 21-39 ετών), που αρέσκεται να φτιάχνει και να ακολουθεί καινοτομίες και νέες τάσεις. Οι millenials δεν εντυπωσιάζονται, όπως οι γονείς τους, με ένα vintage μπουκάλι κρασί, ούτε για το πόσο κοστίζει. Ενδιαφέρονται περισσότερο για το πώς θα το μεταφέρουν μαζί τους. Κυνηγούν εμπειρίες, όχι prestige. Είναι θέμα life-style γι’ αυτούς!!
Το κρασί σε αλουμινένιο κουτάκι έχει μεγάλη ζήτηση σ’ αυτές τις ηλικίες, και το προτιμούν για την παραλία, περιπάτους, εκδρομές, κάμπινγκ κ.λπ. Παγώνει γρήγορα, δεν χρειάζεται ανοιχτήρι ή ποτήρι, και σε μια παρέα ο καθένας μπορεί να πιει το κρασί που του αρέσει στην ποσότητα που επιθυμεί. Ανεβάζουν μάλιστα συχνά φωτογραφίες πίνοντας κρασί σε κουτί στα social media.
Είναι απίστευτα πρακτικά, φτηνά και ασφαλή. Αποθηκεύονται επίσης πιο εύκολα. Τα κονσερβοποιημένα προϊόντα μας γλιτώνουν από τα εύθραυστα γυάλινα μπουκάλια και επιπλέον ανακυκλώνονται πιο εύκολα. Χωρίς να αναφέρουμε ότι δεν χρειάζεται πια να ψάχνουμε για ανοιχτήρι!
Σε αντίθεση με τα γυάλινα μπουκάλια, τα δοχεία είναι αδιαφανή και εμποδίζουν το φως να υποβαθμίσει το εσωτερικό. Τα βρίσκεις σε κουτί των 250ml που είναι 1,7 ποτήρια κρασί, 375ml που είναι 2,5 ποτήρια κρασί και 500ml που είναι 3,3 ποτήρια κρασί.
Η κατανάλωση κρασιού σε αλουμινένια κουτιά κυμαίνεται περίπου στο 1% στην Αμερική, αλλά είναι διαρκώς αυξανόμενη, και οι εταιρείες κρασιών ψάχνουν τρόπους να το προωθήσουν περισσότερο. Όσοι είδαν την επιτυχία αυτής της “επανάστασης” στα κρασιά, έχουν αρχίσει ήδη να φτιάχνουν και cocktails σε κουτί.
Για την ιστορία, ο πρώτος Αμερικανός οινοποιός που τόλμησε να βάλει κρασί σε κουτί αναψυκτικού ήταν ο διάσημος σκηνοθέτης Francis Ford Coppola, που το 2004 άρχισε να πουλάει σε συσκευασία των 187ml το κρασί Sophia Blanc de Blancs ή “Sofia Mini” fizz, (από το όνομα της κόρης του). «Είναι πολύ δύσκολο να αγοράσεις την ποσότητα ενός ποτηριού χωρίς να κάτσεις κάπου. Μπορείς να αγοράσεις ένα κουτί μπίρα, ένα κουτί Pepsi, αλλά όχι ένα ποτήρι κρασί» ήταν το σκεπτικό του σκηνοθέτη του «Νονού».
Tα κρασιά που συνήθως βρίσκεις σε αλουμινένιο κουτί είναι Chardonnay, Pinot Grigio and Sauvignon Blanc, Rose, Red, Sparkling.
Το κρασί, συνήθως, είναι ποτό για ειδικές περιστάσεις, και οι εταιρείες κρασιών προσπάθησαν να αλλάξει αυτό, τουλάχιστον ανάμεσα στις νεαρότερες ηλικίες. Η μεγάλη αποδοχή του από τους millenials, συμβαίνει λόγω του συνδυασμού καινοτομίας και πρακτικότητας. Οι άνθρωποι τώρα παίρνουν μαζί τους την μουσική τους, το φαγητό τους, το τηλέφωνο, το laptop ή το tablet. Όλα γίνονται μικρότερα και φορητά. Μπορείς να δουλέψεις τώρα από οπουδήποτε στον κόσμο, γιατί να μην έχεις και το αγαπημένο σου κρασί όπου κι αν πας;
Στην υγειά σας λοιπόν!!