Βασίλης Θεοδώρου. Ένας ηθοποιός που έχει κάνει τα τρια τελευταία χρόνια αλματώδη εξέλιξη υποκριτικά ενώ φέτος καταπιάστηκε για πρώτη φορά και με τη σκηνοθεσία. Έχει ξεχωρίσει για τις ποιοτικές επιλογές και τις ενδιαφέρουσες συνεργασίες του στο θεατρικό σανίδι. Μιλά στο MIKROFWNO.GR και την Ιωάννα Σάμπου για τις θεατρικές υποχρεώσεις του.
Βασίλη μου καλησπέρα καλώς ήρθες στο mikrofwno.gr. Πώς είσαι; τι κάνεις αυτή την περίοδο;
Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πολύ κι εσένα και το μικρόφωνο για την φιλοξενία.Με βρίσκεις σε μια πολύ δημιουργική φάση με τρεις παραστάσεις. Τους “Καλλιτέχνες δωματίου” μια δική μου σκηνοθεσία σε ένα έργο που αγάπησα πάρα πολύ και το έκανα δώρο στον εαυτό μου και που παίζεται κάθε Δευτέρα στο στούντιο Κυψέλης, στο “Απόψε Αυτοσχεδιάζουμε” του Πιραντέλλο σε διασκευή Ρωζίτας Σώκου μια δουλειά του Γιώργου Λιβανού με ένα μεγάλο θίασο αγαπημένων ηθοποιών κάθε Πέμπτη και Παρασκευή στο στούντιο Κυψέλης και στην “Σιδηρά Πρωθυπουργό” του Μιχάλη Παπαδόπουλου σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Λιακόπουλου κάθε Σαββάτο στο ιστορικό θέατρο Μπέλλος.
Πιστεύεις πως υπερέχει αχαριστία στης μέρες μας; Γενικά αλλά και στο θέατρο;
Δυστυχώς υπάρχει αχαριστία στο θέατρο αλλά από άτομα που κάνουμε άλλο επάγγελμα. Βλέπω με λύπη μου να ψωνίζονται πολύ εύκολα, μου συνέβη φέτος με συνάδελφο, τους ενδιαφέρει πιο πολύ το instagram και οι συνεντεύξεις παρά το πώς θα βελτιωθούν στη δουλειά τους βλέπω λίγο ταλέντο πολύ ψώνιο και αριβίστες ατάλαντους. Δεν πειράζει, νομίζω ότι ο χώρος θα δείξει ποιοι μένουν και ποιοι όχι.
Είχες από μικρός το μικρόβιο της υποκριτικής μέσα σου;
Από πολύ μικρός έτυχε να βρίσκομαι μέσα στο θέατρο από φίλους μεγάλους ηθοποιούς κι έτσι μπήκα κι εγώ φυσιολογικά και εξελικτικά στον χώρο από δεκαπέντε χρονών σε ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες αγάπησα πολύ αυτή την τέχνη κι αυτό μου έδωσε το σπρώξιμο στο να ασχοληθώ επαγγελματικά
Πως πάνε οι παραστάσεις; Τον τραβάει τον κόσμο το θέατρο;
Παρ’όλη την κρίση και παρ’όλη την άνοδο της τεχνολογίας νομίζω ότι ο κόσμος δε θα σταματήσει ποτέ να πηγαίνει στο θέατρο. Βέβαια δεν υπάρχει πια το μεγάλο θεατρόφιλο κοινό που υπήρχε παλιότερα και ο τεράστιος αριθμός των παραστάσεων έχει μοιράσει κάπως τη δυναμική της προσέλευσης αλλά από την άλλη υπάρχουν δουλειές για όλα τα γούστα ποιοτικές με επίπεδο με μηνύματα και αυτές οι δουλειές πάντα θα κερδίζουν
Είναι δύσκολος ο ρόλος της εκείνης; πες μας λίγα λόγια για την παράσταση;
Ο ρόλος της εκείνης στους Καλλιτέχνες δωματίου είναι από τους πιο δύσκολους στη καριέρα μου. Είναι ένα έργο με συνεχόμενες ψυχολογικές μεταπτώσεις ένταση ρυθμό και πάθος. Τώρα μάλιστα ετοιμάζω και μια νέα βερσιόν του έργου με πολλές αλλαγές.
Στο τέλος της κάθε παράστασης βλέπεις να σε ρωτάει γενικά ο κόσμος για την παράσταση;
Ναι μετά από κάθε παράσταση με ενδιαφέρει πολύ να συζητάμε όλοι μαζί και πραγματικά ακούω με μεγάλη προσοχή και ενδιαφέρον όλες τις γνώμες και μάλιστα έχω κάνει και κάποιες αλλαγές ύστερα από κουβέντα με κάποιο θεατή.
θα κλείσουμε με μια τελευταία ερώτηση αγαπημένε μου Βασίλη ποιος είναι ο στόχος σου;
Ο στόχος μου είναι να βρίσκομαι πάντα στον χώρο αυτό σε επιλεκτικά ποιοτικές δουλειές όπως αυτές που είμαι τα τελευταία χρόνια, να υπηρετώ τη τέχνη αυτή με σεβασμό και αγάπη και να συνεργάζομαι με θεανθρώπους όπως φέτος
Βασίλης Θεοδώρου. Ένας ηθοποιός που έχει κάνει τα τρια τελευταία χρόνια αλματώδη εξέλιξη υποκριτικά ενώ φέτος καταπιάστηκε για πρώτη φορά και με τη σκηνοθεσία. Έχει ξεχωρίσει για τις ποιοτικές επιλογές και τις ενδιαφέρουσες συνεργασίες του στο θεατρικό σανίδι. Μιλά στο MIKROFWNO.GR και την Ιωάννα Σάμπου για τις θεατρικές υποχρεώσεις του.
Βασίλη μου καλησπέρα καλώς ήρθες στο mikrofwno.gr. Πώς είσαι; τι κάνεις αυτή την περίοδο;
Ιωάννα μου σε ευχαριστώ πολύ κι εσένα και το μικρόφωνο για την φιλοξενία.Με βρίσκεις σε μια πολύ δημιουργική φάση με τρεις παραστάσεις. Τους “Καλλιτέχνες δωματίου” μια δική μου σκηνοθεσία σε ένα έργο που αγάπησα πάρα πολύ και το έκανα δώρο στον εαυτό μου και που παίζεται κάθε Δευτέρα στο στούντιο Κυψέλης, στο “Απόψε Αυτοσχεδιάζουμε” του Πιραντέλλο σε διασκευή Ρωζίτας Σώκου μια δουλειά του Γιώργου Λιβανού με ένα μεγάλο θίασο αγαπημένων ηθοποιών κάθε Πέμπτη και Παρασκευή στο στούντιο Κυψέλης και στην “Σιδηρά Πρωθυπουργό” του Μιχάλη Παπαδόπουλου σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Λιακόπουλου κάθε Σαββάτο στο ιστορικό θέατρο Μπέλλος.
Πιστεύεις πως υπερέχει αχαριστία στης μέρες μας; Γενικά αλλά και στο θέατρο;
Δυστυχώς υπάρχει αχαριστία στο θέατρο αλλά από άτομα που κάνουμε άλλο επάγγελμα. Βλέπω με λύπη μου να ψωνίζονται πολύ εύκολα, μου συνέβη φέτος με συνάδελφο, τους ενδιαφέρει πιο πολύ το instagram και οι συνεντεύξεις παρά το πώς θα βελτιωθούν στη δουλειά τους βλέπω λίγο ταλέντο πολύ ψώνιο και αριβίστες ατάλαντους. Δεν πειράζει, νομίζω ότι ο χώρος θα δείξει ποιοι μένουν και ποιοι όχι.
Είχες από μικρός το μικρόβιο της υποκριτικής μέσα σου;
Από πολύ μικρός έτυχε να βρίσκομαι μέσα στο θέατρο από φίλους μεγάλους ηθοποιούς κι έτσι μπήκα κι εγώ φυσιολογικά και εξελικτικά στον χώρο από δεκαπέντε χρονών σε ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες αγάπησα πολύ αυτή την τέχνη κι αυτό μου έδωσε το σπρώξιμο στο να ασχοληθώ επαγγελματικά
Πως πάνε οι παραστάσεις; Τον τραβάει τον κόσμο το θέατρο;
Παρ’όλη την κρίση και παρ’όλη την άνοδο της τεχνολογίας νομίζω ότι ο κόσμος δε θα σταματήσει ποτέ να πηγαίνει στο θέατρο. Βέβαια δεν υπάρχει πια το μεγάλο θεατρόφιλο κοινό που υπήρχε παλιότερα και ο τεράστιος αριθμός των παραστάσεων έχει μοιράσει κάπως τη δυναμική της προσέλευσης αλλά από την άλλη υπάρχουν δουλειές για όλα τα γούστα ποιοτικές με επίπεδο με μηνύματα και αυτές οι δουλειές πάντα θα κερδίζουν
Είναι δύσκολος ο ρόλος της εκείνης; πες μας λίγα λόγια για την παράσταση;
Ο ρόλος της εκείνης στους Καλλιτέχνες δωματίου είναι από τους πιο δύσκολους στη καριέρα μου. Είναι ένα έργο με συνεχόμενες ψυχολογικές μεταπτώσεις ένταση ρυθμό και πάθος. Τώρα μάλιστα ετοιμάζω και μια νέα βερσιόν του έργου με πολλές αλλαγές.
Στο τέλος της κάθε παράστασης βλέπεις να σε ρωτάει γενικά ο κόσμος για την παράσταση;
Ναι μετά από κάθε παράσταση με ενδιαφέρει πολύ να συζητάμε όλοι μαζί και πραγματικά ακούω με μεγάλη προσοχή και ενδιαφέρον όλες τις γνώμες και μάλιστα έχω κάνει και κάποιες αλλαγές ύστερα από κουβέντα με κάποιο θεατή.
θα κλείσουμε με μια τελευταία ερώτηση αγαπημένε μου Βασίλη ποιος είναι ο στόχος σου;
Ο στόχος μου είναι να βρίσκομαι πάντα στον χώρο αυτό σε επιλεκτικά ποιοτικές δουλειές όπως αυτές που είμαι τα τελευταία χρόνια, να υπηρετώ τη τέχνη αυτή με σεβασμό και αγάπη και να συνεργάζομαι με θεανθρώπους όπως φέτος