Η Μηχανική μάθηση είναι ίσως ο πιο γρήγορα αναπτυσσόμενος τομέας της σημερινής κοινωνίας , και αυτό γιατί ακολουθεί πρότυπα που βοηθούν τις εταιρίες να προβλέπουν το μέλλον και να κερδίζουν αγοραστικό κοινό. Αυτό ακριβώς φαίνεται να κάνει και το στούντιο παραγωγής 20th Century Fox, το οποίο χρησιμοποιεί AI(artificial intelligence) για να προβλέψει ποιες ταινίες οι άνθρωποι θα θέλουν να δουν.
Οι ερευνητές από την εταιρεία δημοσίευσαν μια έρευνα τον περασμένο μήνα, εξηγώντας πώς αναλύουν το περιεχόμενο από trailer ταινιών χρησιμοποιώντας μηχανική μάθηση. Τα συστήματα μηχανικής όρασης εξετάζουν το περιεχόμενο των trailer καρέ καρέ , επισημαίνοντας αντικείμενα και συμβάντα, και στη συνέχεια το συγκρίνουν με δεδομένα που έχουν εξάγει από άλλα trailer. Η ιδέα είναι ότι οι ταινίες με παρόμοια σύνολα από αντικείμενα και συμβάντα θα προσελκύσουν και παρόμοια σύνολα ανθρώπων.
Όπως εξηγούν οι ερευνητές στη δημοσίευση, αυτό είναι ακριβώς το είδος των δεδομένων που αναζητούν τα κινηματογραφικά στούντιο(καταρτίζουν ήδη πολλά παρόμοια δεδομένα χρησιμοποιώντας παραδοσιακές μεθόδους όπως συνεντεύξεις και ερωτηματολόγια). Η κατανόηση της λεπτομερούς σύνθεσης του κοινού είναι σημαντική για τα κινηματογραφικά στούντιο που επενδύουν πολλά χρήματα σε ιστορίες αβέβαιων εμπορικών αποτελεσμάτων. Με άλλα λόγια, αν ξέρουν ποιος παρακολουθεί τι, θα ξέρουν σε ποιες ταινίες να επενδύσουν τα χρήματά τους.
Η βιομηχανία κινηματογράφου φαίνεται ιδιαίτερα πρόθυμη να υιοθετήσει στις πρακτικές του αλγόριθμους AI για αυτά τα είδη αναλυτικών στοιχείων και αρκετές εταιρείες ισχυρίζονται ήδη ότι μπορούν να προβλέψουν την επιτυχία μιας ταινίας μόνο με τη χρήση της μηχανικής μάθησης πάνω στο σενάριό της. Αναλύσεις όπως αυτές δείχνουν, ωστόσο, ότι οι υπολογιστές χρειάζονται περισσότερο χρόνο και δεδομένα από το χώρο του σινεμά πριν μπορέσουν πραγματικά να προβλέψουν το γούστο μας.