Τον Αύγουστο, το Facebook και το Instagram ανακοίνωσαν ότι θα εισαγάγουν νέους πίνακες ελέγχου δραστηριότητας που θα παρακολουθούν πόσο χρόνο οι χρήστες ξόδεψαν μέσα στις εφαρμογές, αλλά τα χαρακτηριστικά δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Πριν λίγες μέρες όμως το Instagram ξεκίνησε τελικά να προσθέτει ένα νέο tab με τη λεζάντα : “Η Δραστηριότητά σας”, το οποίο περιλαμβάνει εργαλεία για τον καθορισμό ημερήσιων προθεσμιών και την επιλογή προσωρινής απενεργοποίησης των ειδοποιήσεων push από την εφαρμογή. Η λειτουργία αυτή βρίσκεται μέσα στο εικονίδιο με τις τρεις τελείες στην επάνω δεξιά γωνία του προφίλ σας και από εκεί βρίσκεται στο πεδίο “Η Δραστηριότητά σας”.
Οι πίνακες εργαλείων του Facebook και του Instagram, που δείχνουν το χρόνο που αφιερώνεται σε κάθε εφαρμογή τις τελευταίες επτά ημέρες , αποσκοπούν στο να δώσουν στους χρήστες περισσότερο έλεγχο στον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τα κοινωνικά δίκτυα , μιας και έρευνες έχουν δείξει ότι μπορεί να είναι επιβλαβή για την ψυχική σας υγεία εάν χρησιμοποιούνται υπερβολικά.
Η μητρική εταιρία του Instagram, το Facebook δεν έχει ακόμη ξεκινήσει να διαθέτει τον δικό του πίνακα δραστηριοτήτων, ο οποίος θα ονομαστεί “Ο χρόνος σας στο Facebook.” Και τα δύο χαρακτηριστικά ανακοινώθηκαν μαζί το καλοκαίρι, οπότε ελπίζουμε ότι το Facebook δεν απέχει πολύ από το να διαθέσει στο κοινό και το δικό του νέο χαρακτηριστικό.
Τον Αύγουστο, το Facebook και το Instagram ανακοίνωσαν ότι θα εισαγάγουν νέους πίνακες ελέγχου δραστηριότητας που θα παρακολουθούν πόσο χρόνο οι χρήστες ξόδεψαν μέσα στις εφαρμογές, αλλά τα χαρακτηριστικά δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Πριν λίγες μέρες όμως το Instagram ξεκίνησε τελικά να προσθέτει ένα νέο tab με τη λεζάντα : “Η Δραστηριότητά σας”, το οποίο περιλαμβάνει εργαλεία για τον καθορισμό ημερήσιων προθεσμιών και την επιλογή προσωρινής απενεργοποίησης των ειδοποιήσεων push από την εφαρμογή. Η λειτουργία αυτή βρίσκεται μέσα στο εικονίδιο με τις τρεις τελείες στην επάνω δεξιά γωνία του προφίλ σας και από εκεί βρίσκεται στο πεδίο “Η Δραστηριότητά σας”.
Οι πίνακες εργαλείων του Facebook και του Instagram, που δείχνουν το χρόνο που αφιερώνεται σε κάθε εφαρμογή τις τελευταίες επτά ημέρες , αποσκοπούν στο να δώσουν στους χρήστες περισσότερο έλεγχο στον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τα κοινωνικά δίκτυα , μιας και έρευνες έχουν δείξει ότι μπορεί να είναι επιβλαβή για την ψυχική σας υγεία εάν χρησιμοποιούνται υπερβολικά.
Η μητρική εταιρία του Instagram, το Facebook δεν έχει ακόμη ξεκινήσει να διαθέτει τον δικό του πίνακα δραστηριοτήτων, ο οποίος θα ονομαστεί “Ο χρόνος σας στο Facebook.” Και τα δύο χαρακτηριστικά ανακοινώθηκαν μαζί το καλοκαίρι, οπότε ελπίζουμε ότι το Facebook δεν απέχει πολύ από το να διαθέσει στο κοινό και το δικό του νέο χαρακτηριστικό.