Ένα νέο πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης αναμένεται να αναστατώσει πολλούς πελάτες τους Netflix και να βοηθήσει την εταιρία ροής βίντεο να κερδίσει δισεκατομμύρια δολάρια σε χαμένα έσοδα. Επί του παρόντος, οι πελάτες της streaming υπηρεσίας μπορούν να μοιραστούν τον κωδικό πρόσβασής τους με τους φίλους και την οικογένειά τους, αλλά το νέο λογισμικό της Synamedia που ξεκίνησε από το Ηνωμένο Βασίλειο φαίνεται έτοιμο να θέσει τέρμα σε αυτό, καθορίζοντας πού συνδέονται οι χρήστες στους λογαριασμούς τους.
Στο πλαίσιο της CES 2019 η βρετανική εταιρία παρουσίασε το εν λόγω εργαλείο, το οποίο μέσω της μηχανής εκμάθησης (machine learning) αναλύει τη δραστηριότητα των λογαριασμών και μπορεί να ανιχνεύσει ασυνήθιστα μοτίβα, όπως για παράδειγμα το να χρησιμοποιείται ένας λογαριασμός ταυτόχρονα σε δύο διαφορετικές τοποθεσίες.
Στην Αμερική το 35 τοις εκατό των χρηστών μέχρι την ηλικία των 30 ετών μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης για streaming sites σύμφωνα με μελέτη της ερευνητικής εταιρείας media Magid. Αντίστοιχα σύμφωνα με μελέτη της Parks Associate, περίπου 1,8 δισεκατομμύρια NZD(new zealand dollars) χάνονται για την κατανομή των λογαριασμών κάθε χρόνο.
Ο επικεφαλής της τεχνολογίας της Synamedia, Jean-Marc Racine, δήλωσε ότι ενώ σε ακραίες περιπτώσεις οι λογαριασμοί θα μπορούσαν να διαγραφούν, οι χρήστες θα ενθαρρυνθούν συνήθως να αναβαθμίσουν σε συνδρομή πολλαπλών χρηστών.