Οι σκηνοθέτες δεν αναλαμβάνουν μόνο να δημιουργήσουν φαντασμαγορικές ταινίες, πολλές φορές οι εταιρίες τους προσλαμβάνουν για να εξασφαλίσουν την επιτυχία των διαφημίσεών τους και την συνακόλουθη προσέλκυση του καταναλωτικού κοινού. Αυτό συνέβη και στην περίπτωση του Ridley Scott ο οποίος ανέλαβε να δημιουργήσει ένα διαφημιστικό μήνυμα σε μορφή ταινίας μικρού μήκους, 60 λεπτά από την οποία θα προβληθούν την Κυριακή στα Oscars. Η διαφήμιση δημιουργήθηκε με στόχο την προώθηση του ποτού Hennessy X.O. και το concept είναι η οπτικοποίηση των επτά γευστικών σημείων του μέσω της παρουσίασης επτά διαφορετικών κόσμων που περιπλέκονται. Πρόκειται για ένα άψογα σκηνοθετημένο spot που αποδεικνύει πως ο χώρος της διαφήμισης είναι ιδανικός για να ασκήσει ένας σκηνοθέτης το ταλέντο του και να επωφεληθεί των νέων τεχνολογιών. Εξάλλου δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ridley Scott ασχολείται με την διαφήμιση καθώς το 1987 δημιούργησε το σποτ της Apple το οποίο προβλήθηκε κατά την διάρκεια του Super Bowl.
Απολαύστε το σποτ του Hennessy X.O., που ο ίδιος ο δημιουργός του το χαρακτήρισε “καθαρή τέχνη”, και θα προβληθεί απόψε κατά την διάρκεια των Oscars.