No Result
View All Result
  • Login
Advertisement Banner
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ
No Result
View All Result

“Να ντύσουμε τους γυμνούς” | Επιστρέφει για 6 τελευταίες παραστάσεις στη Φρυνίχου (8,9, 15, 16, 22, 23/4)

Απρ 4, 2019
in Ατζέντα, Θεατρικά νέα, Θεατρικές παραστάσεις, Θέατρο, Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
Reading Time: 2 mins read
Μοιράσου το στο FacebookΜοιράσου το στο Twitter

Δείτε και αυτό

Η «Ανδρομάχη» του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία της Μαρίας Πρωτόπαππα στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

Η «Ανδρομάχη» του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία της Μαρίας Πρωτόπαππα στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

Μάι 6, 2025
Μαρία Πρωτόπαππα: Έλαβε το πρώτο βραβείο «Μάγια Λυμπεροπούλου»

Μαρία Πρωτόπαππα: Έλαβε το πρώτο βραβείο «Μάγια Λυμπεροπούλου»

Ιαν 14, 2025
«Η δύναμη της συνήθειας» : Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί την κωμωδία του Τόμας Μπέρνχαρντ στο θέατρο Ροές

«Η δύναμη της συνήθειας» : Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί την κωμωδία του Τόμας Μπέρνχαρντ στο θέατρο Ροές

Ιαν 4, 2025
Κάντε share!
         
      

ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΡΟΛΟΥ ΚΟΥΝ
(Φρυνίχου 14)

ΛΟΥΙΤΖΙ ΠΙΡΑΝΤΕΛΛΟ
«ΝΑ ΝΤΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΜΝΟΥΣ»
σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ 6 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ 

Ημέρες παραστάσεων:
Δευτέρα & Τρίτη στις 20.30
8, 9, 15, 16, 22, 23 Απριλίου 2019

Για 6 τελευταίες παραστάσεις μέσα στον Απρίλιο συνεχίζεται η παράσταση «Να ντύσουμε τους γυμνούς» στου Λουίτζι Πιραντέλλο, σε σκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα.

Μια παράσταση μελετημένη και γενναιόδωρη, που χαρίζει απλόχερα μια νέα ανάγνωση στο έργο του Πιραντέλλο μέσα από τις εξαιρετικές ερμηνείες των πρωταγωνιστών της υπό την σκηνοθετική ματιά του Γιάννου Περλέγκα. Πρωταγωνιστούν: Μαρία Πρωτόπαππα, Εύη Σαουλίδου, Θάνος Τοκάκης, Θανάσης Δήμου, Στέργιος Κοντακιώτης, Μάγδα Καυκούλα και ο Γιάννος Περλέγκας.

Ο Γιάννος Περλέγκας λέει για το έργο και την παράσταση
«Η εξωτερική πραγματικότητα και η εσωτερική ατομική ζωή συγκρούονται και ένα – ένα τα πρόσωπα στο “Να ντύσουμε τους γυμνούς” αποσυντίθενται ή παραλύουν. Τα πρόσωπα του έργου μας, ενώ ποθούν να ζήσουν, να περάσουν σε μια νέα ζωή, κάθε τόσο κοκκαλώνουν – άλλοτε κοκκαλώνουν από ένα γεγονός ή άλλες φορές μπλοκάρονται από την ίδια τους τη συνείδηση. 
Όσο όμως κι αν περιχαρακώνονται στον εαυτό τους προκειμένου να προστατεύσουν τη συνείδησή τους από τη ρευστότητα της ζωής που τους επιτίθεται, άλλο τόσο ανακαλύπτουν μέσα τους θαμμένες φωνές, θαμμένες λέξεις, που πρόσκαιρα τους βοηθούν να διαπιστώσουν και να κατανοήσουν αυτήν τη ρευστότητα. Και για λίγο τα καταφέρνουν. Μέχρι την επόμενη διάψευση που θα νιώσουν ότι τους ξεγυμνώνει. Θέλουν να ρέουν μες στη ζωή, σαν νερό, όμως ακινητοποιούνται πάνω σε μια σκάλα – που δεν οδηγεί πουθενά».

Έγραψαν για την παράσταση

«[…] Η παράσταση που έφτιαξε ο Γιάννος Περλέγκας είναι ένα δείγμα της πιραντελικής γραφής. Βασισμένη στο λόγο, με γκροτέσκα στοιχεία και με ψήγματα μπρεχτικής ανάγνωσης, συνέθεσε ένα παζλ που ναι μεν αποτελούνταν από διαφορετικά κομμάτια, αλλά άφηνε την αίσθηση της απόλυτης κατανόησης του κειμένου.

[…] Οι ηθοποιοί, σε απόλυτη σύμπνοια με τον σκηνοθέτη τους, απέδωσαν λεπτές αποχρώσεις των χαρακτήρων και μας χάρισαν μια παράσταση με ομοιογένεια.

[…] Η μουσική του Κορνήλιου Σελαμσή ευαίσθητη και ενισχυτική της παράστασης. Τα σκηνικά της Γεωργίας Μπούρα με έμπνευση. Ατμοσφαιρικοί οι φωτισμοί του Νίκου Βλασσόπουλου. Τα κοστούμια της Λουκίας Χουλιάρα αισθητικά εναρμονισμένα με το σκηνικό και τη συνολική άποψη της παράστασης». 
ΡΩΞΑΝΗ (Ριζοσπάστης)

«Πώς ο Περλέγκας ανανέωσε τον Πιραντέλλο. 
Μια τολμηρή παράσταση που μας κάνει να συνειδητοποιήσουμε μέσα από τις έξοχες ερμηνείες των ηθοποιών πως έξω από το «θέατρο» δεν υπάρχει καμιά άλλη μεγάλη Αλήθεια, μονάχα ένας κόσμος που τρεκλίζει επικίνδυνα στην άκρη του γκρεμού…

…Ο Περλέγκας όχι μόνο δεν απέφυγε το αρχικό μελό του έργου, αλλά αντίθετα βούτηξε μέσα του για να ειρωνευτεί από εκεί, στο κέντρο, την ανάγκη όλων μας να δούμε τη ζωή με το δικό του ευκολοχώνευτο κι ευκολοσυγκίνητο «νόημά» του. Για να κάνει μάλιστα τα πράγματα να ακούγονται ακόμα περισσότερο γελοία και μακρινά, «θεατρικά», στηρίχτηκε σε μια διαγλωσσική μετάφραση, με γνώριμες ιταλικές φράσεις, σαν τα πρώτα ζακυνθινά ηθογραφήματα του νεαρού Ξενόπουλου»

…Δεν το αρνούμαι. Είναι δύσκολος Πιραντέλο, προσωπικός, βαρύς και δυσκολοχώνευτος. Καμιά φορά έτσι γίνεται. Άλλοτε ανανεώνουμε έναν κλασικό συγγραφέα ξεκινώντας από τις εκβολές. Κι άλλοτε -όπως εδώ- βαδίζοντας στις πηγές του. Έτσι φτάνουμε στο «εμείς» του τίτλου…»
Γρηγόρης Ιωαννίδης (Εφημερίδα των συντακτών)

«Αριστουργηματική παράσταση σε ένα πυραμιδοειδές κλιμακωτό μπρεχτικό σκηνικό κουκλοθεάτρου που παρέπεμπε στον μεσαιωνικό μυστικισμό και στα θρησκευτικά ηθικοπλαστικά δράματα. Αυτό θα μπορούσε να έχει ως υπότιτλο: «μην ψεύδεσθε ασυστόλως!!! Εκπληκτικοί ηθοποιοί, αρμονικό ταίριασμα ήχων και εικόνων, προβάδισμα στον Λόγο (επιτέλους!!!) καμία αποδομητική εξυπνακίστικη διάθεση… Ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο προτείνω τον Γιάννο Περλέγκα για Βραβείο σκηνοθεσίας, ως υπόδειγμα, για να ξαναβρούμε επιτέλους τον δρόμο μας (ως θεατές και ως άνθρωποι) μέσα σε τόσες ναρκισσιστικές απόπειρες κατακρεουργήματος [κατά το «κακουργήματος»] κλασικών έργων. Ας λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.
Κι ας λυσσομανούν οι αμετροεπείς και οι δοκησίσοφοι…»
Κωνσταντίνος Μπούρας

«Η σκηνοθετική θέση του Γιάννου Περλέγκα, λοιπόν, δεν επαναπαύεται στον ρεαλισμό. Απεναντίας, τοποθετεί την αφήγηση της ιστορίας σ’ έναν απροσδιόριστο τόπο και την διαβάζει σαν χριστιανική παραβολή· λαμβάνοντας, πιθανότατα υπόψη του το γεγονός ότι ο Λουίτζι Πιραντέλλο υπήρξε και πολέμιος του καθολικισμού και των επιταγών του».
Στέλλα Χαραμή (tospirto.net)

«Να ντύσουμε τους γυμνούς». Ναι, οπωσδήποτε! Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί στο Θέατρο Τέχνης το κλασικό έργο του Πιραντέλλο. Μία παράσταση που έχει πάθος, κόπο, συνεργασία, αναζήτηση».
Όλγα Σελλά (popaganda.gr)

“…Μια απαιτητική παράσταση που διαβάζει τον Πιραντέλλο από την τραγική του διάσταση και υπηρετεί άρτια την ώριμη ματιά του σκηνοθέτη…”
Δημήτρης Γλίστρας (In2life.gr)

«Στο έργο του Λουίτζι Πιραντέλλο “Να ντύσουμε τους γυμνούς”, που παίζεται αυτό το διάστημα στο θέατρο Τέχνης (στην οδό Φρυνίχου), σε σκηνοθεσία του Γιάννου Περλέγκα, με μια ομάδα εξαιρετικών ηθοποιών, εικονίζεται, με έναν τρόπο, η δική μας ζωή, το παιχνίδι των πολλαπλών όψεων της αλήθειας και, αντίστοιχα, του ψέματος, των γεγονότων που δεν είναι σχεδόν ποτέ όπως τα περιγράφουν οι “αυτόπτες” μάρτυρες…»
Θανάσης Σκαμνάκης (Kommon)

«…πρόκειται για μια πολύ προσεγμένη και μελετημένη σύλληψη του Περλέγκα την οποία ζωντανεύει πολύ πιστά ο θίασος… Όταν πια κλείσουν τα φώτα δεν μπορείς παρά να θαυμάσεις τον τρόπο με τον οποίο ο σκηνοθέτης θέλησε να μας συστήσει τον πιραντελλικό του κόσμο…»
Ιωάννα Βαρδαλαχάλη (Clickatlife.gr)

« …εξαιρετικά ενδιαφέρουσα όλη τη σκηνοθετική προσέγγιση του Γιάννου Περλέγκα, η οποία μας χάρισε ένα διαφορετικό πιραντελικό ανέβασμα, πιο εγκεφαλικό, όπως μας έχει συνηθίσει, άλλωστε και στις προηγούμενες σκηνοθεσίες του. Μια παράσταση που δεν μπορεί να αφήσει ασυγκίνητο κανέναν θεατρόφιλο και που αν η διάρκειά της ήταν μικρότερη θα φλέρταρε με την τελειότητα…»
Γιώτα Δημητριάδη  (Texnes-plus)

Το έργο
Η νεαρή και θελκτική Ερσίλια Ντρέι είναι η γκουβερνάντα της μικρής κορούλας του Πρόξενου της Ιταλίας στην Σμύρνη. Η ζωή της θα μπορούσε να ονομαστεί ευχάριστη, εξαιρουμένων των συνεχών επιπλήξεων που υφίσταται από την γυναίκα του Πρόξενου, ενός μάλλον δύσκολου χαρακτήρα.

Ένας νεαρός αξιωματικός του Ναυτικού, ο Φράνκο Λασπίγκα, διερχόμενος από την Σμύρνη, ερωτεύεται και αρραβωνιάζεται την Ερσίλια. Τα κάλλη της νεαρής γκουβερνάντας όμως, δεν αφήνουν ασυγκίνητο ούτε τον Πρόξενο Γκρόττι – ο οποίος της εξομολογείται και της επιβάλλει τον έρωτά του. Το συγκεκριμένο πάθος περιπλέκει τα πράγματα και ωθεί την Ερσίλια να παραμελήσει τα καθήκοντά της ως γκουβερνάντα.

Ένα απόγευμα, αποσπάται η προσοχή της και η μικρή κόρη του Πρόξενου, που έπαιζε στο μπαλκόνι του σπιτιού της, πέφτει και σκοτώνεται. Η μητέρα του δύστυχου κοριτσιού, η οποία ανακαλύπτει ταυτοχρόνως τον παράνομο δεσμό του συζύγου της με την Ερσίλια, την απολύει. Η Ερσίλια, απόβλητη, χωρίς δουλειά, επιστρέφει στη Ρώμη για να βρει τον αρραβωνιαστικό της. Ψάχνοντάς τον όμως στο Υπουργείο Ναυτιλίας, ανακαλύπτει ότι παραιτήθηκε από την υπηρεσία κι επιπλέον ετοιμάζεται να παντρευτεί μία άλλη κοπέλα. Η Ερσίλια, απελπισμένη, αποφασίζει να εκπορνευτεί και να αυτοκτονήσει πίνοντας δηλητήριο.

Ο μυθιστοριογράφος Λουντοβίκο Νότα, ενθουσιασμένος με τον ρόλο που διαδραματίζει η δυστυχισμένη Ερσίλια σε αυτό το δράμα, την παίρνει υπό την προστασία του, όταν εκείνη βγαίνει από το νοσοκομείο, αφού προηγουμένως κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή μετά το απονενοημένο της διάβημα…

Στέκεται κανείς αμήχανος μπροστά στην εξιστόρηση της πλοκής του έργου του σπουδαίου Ιταλού συγγραφέα, που μοιάζει με περιγραφή βραζιλιάνικου σήριαλ σε σελίδες τηλεοπτικού περιοδικού. Το σίγουρο είναι πως είναι εξαιρετικά εύκολο να αποδώσουμε κι εμείς τις ρυτίδες που συνήθως προσάπτει η εποχή μας στο σύνολο του έργου του Πιραντέλλο.

Οι συνεχώς μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των προσώπων, η ασάφεια των κινήτρων τους, η αποτυχία τους να εκφράσουν τι τους συμβαίνει, η συνεχής αβεβαιότητα για το τι είναι αλήθεια και τι ψέμα, η διαρκής αυτοϋπονόμευση των ηρώων, η ανεπάρκεια της γλώσσας, όλες αυτές οι παράμετροι, σαφώς συνηγορούν στην άποψη ότι ο Πιραντέλλο περιγράφει μια απογυμνωμένη, κατασπαραγμένη ανθρωπότητα, που έχει χάσει κάθε ψευδαίσθηση ατομικής συγκρότησης.

Συντελεστές
Μετάφραση: Ελένη Γεωργίου – Γιάννος Περλέγκας
Σκηνοθεσία: Γιάννος Περλέγκας
Κοστούμια: Λουκία Χουλιάρα
Σκηνικά: Γεωργία Μπούρα
Κίνηση: Δήμητρα Ευθυμιοπούλου
Μουσική: Κορνήλιος Σελαμσής
Φωτισμοί: Νίκος Βλασσόπουλος
Βοηθός σκηνοθέτη: Γιώργης Βασιλόπουλος
Βοηθός σκηνογράφου: Ίλια Μαρκουΐζου
Βοηθός ενδυματολόγου: Θάλεια Σακαλή
Κατασκευή σκηνικού: Αλέξης Βαζούρας 
Ζωγραφική σκηνικού: Yasemine Celik, Ευστρατία Μαχαιρίδη και Αφροδίτη Γαϊτανάρου
Κατασκευή κουστουμιών: Σάλυ Αλάραμπι
Βοηθός κατασκευάστριας κοστουμιών: Υρώ Γώγου
Σχεδιασμός μακιγιάζ: Εύη Ζαφειροπούλου
Σχεδιασμός κομμώσεων: Χρόνης Τζήμος
Ειδικές κατασκευές: Σωκράτης Παπαδόπουλος
Το σκίτσο του Πιραντέλλο και η βινιέτα είναι του Θανάση Δήμου.
Φωτογραφίες: Νίκος Πανταζάρας
Βίντεο: Σπύρος Περδίου
Επικοινωνία: Άννα Θεοδόση

Διανομή
Ερσίλια Ντρέι: Μαρία Πρωτόπαππα
Λουντοβίκο Νότα: Θανάσης Δήμου
Σινιόρα Ονόρια: Εύη Σαουλίδου
Φράνκο Λασπίγκα: Θάνος Τοκάκης
Πρόξενος Γκρόττι: Γιάννος Περλέγκας
Αλφρέντο Κανταβάλλε: Στέργιος Κοντακιώτης
Έμμα: Μάγδα Καυκούλα

Μια συμπαραγωγή της Εταιρείας Θεάτρου «Εν τω Άμα», της Εταιρείας Θεάτρου «Χ-αίρεται» και του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν.
Η παράσταση επιχορηγείται από το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

INFO
Παράσταση: «Να ντύσουμε τους γυμνούς» του Λουίτζι Πιραντέλλο, σεσκηνοθεσία Γιάννου Περλέγκα
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ 6 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Δευτέρα & Τρίτη στις 20.30, 8, 9, 15, 16, 22, 23 Απριλίου 2019
Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν | Φρυνίχου 14, Πλάκα
Τηλέφωνα ταμείου: 2103222464 & 2103236732
Διάρκεια: 120 λεπτά
Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό 16€ – Μειωμένο (φοιτητές, άνεργοι, άνω των 65)12€ – Ατέλεια 6€

Προπώληση εισιτηρίων: Στα ταμεία του Θεάτρου και στο viva.gr
https://www.viva.gr/tickets/theater/theatro-texnis-karolou-koun-frynihou/na-ntysoume-tous-gymnous/

Facebook page: https://www.facebook.com/nantysoumetoysgymnous/


Κάντε share!
         
      
Tags: Γιάννος ΠερλέγκαςΘέατρο Τέχνης Καρόλου ΚουνΛΟΥΙΤΖΙ ΠΙΡΑΝΤΕΛΛΟΜαρία ΠρωτόπαππαΝα ντύσουμε τους γυμνούς
Ακολούθησε το mikrofwno.gr στο Google News, στο Facebook, στο Instagram και στο Twitter για να ενημερώνεσαι για τελευταία νέα σε πολιτισμό και lifestyle.
Previous Post

«Τι πέρασα για σένα» : Ακούστε το νέο single της Νταϊάνας Τσέκου με την υπογραφή του Δημήτρη Γιώτη

Next Post

«Ο Τζόνι πήρε τ’ όπλο του» | Aπό 5 Απριλίου στο Θέατρο Altera Pars

Βασίλης Κοντζεδάκης

Βασίλης Κοντζεδάκης

Related Posts

Μυστήριο 15: Ξεναγήσεις και Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης στην Ελευσίνα έως 31 Μαΐου

Μυστήριο 15: Ξεναγήσεις και Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης στην Ελευσίνα έως 31 Μαΐου

Μάι 16, 2025
Ο Πάνος Μουζουράκης live και καλοκαιρινός στον Κήπο του Μεγάρου – Μαζί του ο Γιώργος Μυλωνάς και η Σοφία Χριστοφορίδου

Ο Πάνος Μουζουράκης live και καλοκαιρινός στον Κήπο του Μεγάρου – Μαζί του ο Γιώργος Μυλωνάς και η Σοφία Χριστοφορίδου

Μάι 15, 2025
Νέα ημερομηνία για τη συναυλία αφιέρωμα στον Μάριο Τόκα

Νέα ημερομηνία για τη συναυλία αφιέρωμα στον Μάριο Τόκα

Μάι 15, 2025

Ο Κωστής Μαραβέγιας στον Κήπο του Μεγάρου με «Σαμμερ Χιτς Λαϊβ»

Μάι 14, 2025
Next Post
«Ο Τζόνι πήρε τ’ όπλο του» | Aπό 5 Απριλίου στο Θέατρο Altera Pars

«Ο Τζόνι πήρε τ' όπλο του» | Aπό 5 Απριλίου στο Θέατρο Altera Pars

No Result
View All Result

Popular.

  • Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    Οι Arcade μιλούν αποκλειστικά στο MIKROFWNO.GR για τη Eurovision

    1555 shares
    Share 681 Tweet 364
  • Η Klavdia με την «Αστερομάτα» στο κυνήγι του τελικού: Απόψε η μεγάλη πρόκληση για την Ελλάδα στη Eurovision 2025!

    330 shares
    Share 132 Tweet 83
  • Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)

    329 shares
    Share 132 Tweet 82
  • Eurovision 2025: Η Klavdia μάγεψε με την «Αστερομάτα» στον Β’ Ημιτελικό της Βασιλείας (vid)

    328 shares
    Share 131 Tweet 82
  • “Serving”: Το τραγούδι της Μάλτας για τη Eurovision που προκάλεσε ντόρο πριν καν ανέβει στη σκηνή!

    331 shares
    Share 132 Tweet 83
  • Ο Cooper Koch απογειώνει τη νέα καμπάνια της Calvin Klein: Σμιλεμένοι κοιλιακοί, denim & αισθησιασμός χωρίς όρια

    327 shares
    Share 131 Tweet 82
  • Ο Πάνος Μουζουράκης live και καλοκαιρινός στον Κήπο του Μεγάρου – Μαζί του ο Γιώργος Μυλωνάς και η Σοφία Χριστοφορίδου

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Πυξ Λαξ: «Λίγο Χρώμα για τα Σκούρα» – Το νέο άλμπουμ που φέρνει φως στη σύγχρονη ελληνική μουσική

    326 shares
    Share 130 Tweet 82
  • Klavdia: Το viral τραγούδι της που «μαγεύει»

    331 shares
    Share 132 Tweet 83
  • “Dress2unDress”: το charity event της επιχείρησης μόδας της Νατάσας Αποστολοπούλου (Φωτογραφίες)

    410 shares
    Share 164 Tweet 103

Τελευταίες αναρτήσεις

«Big Brother» : Μια ψηφοφορία με απρόβλετο αποτέλεσμα (Sneak Preview & Trailer)

«Big Brother» : Μια ψηφοφορία με απρόβλετο αποτέλεσμα (Sneak Preview & Trailer)

Μάι 16, 2025
Tο συγκινητικό ταξίδι του Ιάκωβου Γκόγκουα στη Γεωργία

Tο συγκινητικό ταξίδι του Ιάκωβου Γκόγκουα στη Γεωργία

Μάι 16, 2025
Οι ΠΥΞ ΛΑΞ σε μια μοναδική συναυλία του Μελωδία Θεσσαλονίκης στην πλατεία Αριστοτέλους – Είσοδος ελεύθερη!

Πυξ Λαξ: «Λίγο Χρώμα για τα Σκούρα» – Το νέο άλμπουμ που φέρνει φως στη σύγχρονη ελληνική μουσική

Μάι 16, 2025

Categories

Facebook Twitter Youtube Instagram

Τελευταίες αναρτήσεις

  • «Big Brother» : Μια ψηφοφορία με απρόβλετο αποτέλεσμα (Sneak Preview & Trailer)
  • Tο συγκινητικό ταξίδι του Ιάκωβου Γκόγκουα στη Γεωργία
  • Πυξ Λαξ: «Λίγο Χρώμα για τα Σκούρα» – Το νέο άλμπουμ που φέρνει φως στη σύγχρονη ελληνική μουσική
  • MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν
  • Β’ Ημιτελικός Eurovision 2025: Η Ελλάδα στον τελικό – Οι 10 χώρες που προκρίθηκαν (vids)

Kατηγορίες

Tags

ANT1 Christmas Theater Demy Eurovision Lady Gaga Mega Netflix Novasports Stan Survivor Άγριες Μέλισσες Άννα Βίσση Έλενα Παπαρίζου ΑΝΤ1 Αλυσίδα Πολιτισμού IANOS Αντώνης Ρέμος Γιάννης Κότσιρας Γιάννης Πλούταρχος Γιώργος Θεοφάνους Γιώργος Μαζωνάκης Γιώργος Νταλάρας Γιώργος Σαμπάνης Δέσποινα Βανδή ΕΡΤ Εθνική Λυρική Σκηνή Ελένη Φουρέιρα Ελεωνόρα Ζουγανέλη Η Γη της Ελιάς Ηρώδειο Θέατρο Παλλάς Θέμης Καραμουρατίδης Θεσσαλονίκη Καίτη Γαρμπή Κωνσταντίνος Αργυρός Μέγαρο Μουσικής Αθηνών Μελίνα Ασλανίδου Νατάσα Θεοδωρίδου Νατάσσα Μποφίλιου Ολυμπιακός Πέτρος Ιακωβίδης Παναθηναϊκος Σάκης Ρουβάς Σασμός Τάμτα Ωδείο Ηρώδου Αττικού

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΝΕΑ
    • Κόσμος
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • Νέα τραγούδια
      • Ελληνικές κυκλοφορίες
      • Ξένες κυκλοφορίες
      • Official lyric videos
      • Remixes
      • Ost
      • Ορχηστρική μουσική
      • Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
      • Τραγούδια θεατρικών παραστάσεων
      • Τηλεοπτικά soundtracks
    • Video clip
      • Ελληνικά video clip
      • Ξένα video clip
    • Ατζέντα
      • Θεατρικές παραστάσεις
      • Μουσικοθεατρικές παραστάσεις
      • Χορός
      • Παρουσιάσεις βιβλίων
      • Εκθέσεις – Μουσεία
      • Τέχνες & εικαστικά
      • Μουσικές σκηνές
      • Φεστιβάλ
      • Συναυλίες
      • Νυχτερινά κέντρα
      • Clubs
      • Parties
      • Χορηγός επικοινωνίας
    • Θέατρο
      • Θεατρικά νέα
      • Κριτικές θεάτρου
    • Βιβλίο
      • Κριτικές βιβλίων
      • Προτάσεις βιβλίων
    • Media
      • Δηλώσεις
      • Ελληνικές σειρές
    • Σινεφίλ
      • Κινηματογραφικά νέα
      • Κινηματογραφικές κριτικές
      • Ταινίες προσεχώς!
    • Αφιερώματα
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
  • ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ

© 2017 - 2023 | Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος.