Henry Rose!Η νέα σειρά αρωμάτων από την Michelle Pfeiffer!
Η διάσημη και αγαπημένη ηθοποιός, ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα έχει μπει δυναμικά στον χώρο των αρωμάτων, παρ’όλο που η ίδια είχε ισχυριστεί στο παρελθόν ότι είχε περάσει μια ολόκληρη δεκαετία, κατά την οποία δεν φορούσε κάποιο άρωμα;!
Η συλλογή πήρε το όνομά της από τα μικρά ονόματα των δυο παιδιών της ηθοποιού, τον γιο της Henry, 24 ετών και την κόρη της Rose, 26 ετών. Προς το παρόν, η σειρά θα πωλείται μόνο διαδικτυακά στις ΗΠΑ και περιλαμβάνει 5 unisex αρώματα. Ποια είναι όμως,η καινοτομία της συγκεκριμένης συλλογής και γιατί έχει δημιουργηθεί τόσος ντόρος;
Η ηθοποιός, ήδη από την γέννηση των παιδιών της, όπως τόνισε και η ίδια, αναζητούσε όσο το δυνατόν καλύτερα προϊόντα για εκείνα,τόσο στα συστατικά όσο και στην ποιότητά τους γενικότερα. Πολύ γρήγορα συνειδητοποίησε ότι όσα έφεραν τον τίτλο “άρωμα” ήταν στην ουσία τοξικά. Κάπως έτσι, η Henry Rose έγινε “προϊόν πραγματικής προσωπικής αγάπης”.
Οι φιάλες των αρωμάτων είναι κατασκευασμένες από 90% ανακυκλώσιμο γυαλί,ενώ το καπάκι είναι από υλικό με βάση τη σόγια!
Ο Ken Cook, πρόεδρος και συνιδρυτής της Environmental Working Group (EWG), της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης που βαθμολογεί την τοξικότητα των προϊόντων προσωπικής φροντίδας, εξηγεί ότι το πρόβλημα δεν είναι ότι τα αρώματα είναι επιβλαβή, αλλά ό,τι δεν μπορεί κανείς να ορίσει τι κρύβεται σε αυτά…με άλλα λόγια,η έλλειψη διαφάνειας από την βιομηχανία.
Στόχος της Pfeiffer ήταν να προσεγγίσει διάφορες γνωστές εταιρείες καλλυντικών προκειμένου να ξεκινήσει η συνεργασία τους για την συλλογή αρωμάτων με βιώσιμα προϊόντα, ωστόσο δεν βρήκε καμία ανταπόκριση και έτσι ο Ken Cook έγινε ο “καλύτερος φίλος” της.Εγκαταλείποντας την ιδέα συνεργασίας με κάποιο διάσημο brand, η ηθοποιός στράφηκε στην δημιουργία μιας δικής της εταιρείας με στόχο να καταστήσει τη σειρά Henry Rose την πρώτη σειρά αρωμάτων η οποία θα λάμβανε πιστοποίηση από την EWG και το Cradle to Cradle.
Έτσι,οι αρωματοποιοί της IFF περιορίστηκαν σε μια παλέτα περίπου 300 συστατικών, σε σύγκριση με μια γκάμα 3.000, προκειμένου να συμμορφωθούν με τα αυστηρά πρότυπα των δύο οργανισμών.
Μάλιστα, εκείνη την περίοδο η Pfeiffer συμμετείχε σε γυρίσματα ταινιών,επομένως ήταν αρκετά δύσκολο να ελέγχει την όλη διαδικασία. Για τον λόγο αυτό, ταξίδευε συνεχώς ή δούλευε και εξ’αποστάσεως λαμβάνοντας τα εργαστηριακά δείγματα που της έστελνε η IFF προκειμένου να τα εγκρίνει.
Η συλλογή γνωρίζει διαρκώς όλο και περισσότερο κέρδος,παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στην αγορά πολύ λίγο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με την Linda G. Levy, πρόεδρο του The Fragrance Foundation, μη κερδοσκοπικού οργανισμού σχετικού με την τεχνογνωσία της βιομηχανίας.
Κάθε κομμάτι κοστίζει 120 δολάρια και η Henry Rose βρίσκεται ήδη στο ακριβότερο άκρο του φάσματος τιμών, όπως άλλα διάσημα αρώματα από Gucci και Balenciaga.
Henry Rose!Η νέα σειρά αρωμάτων από την Michelle Pfeiffer!
Η διάσημη και αγαπημένη ηθοποιός, ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα έχει μπει δυναμικά στον χώρο των αρωμάτων, παρ’όλο που η ίδια είχε ισχυριστεί στο παρελθόν ότι είχε περάσει μια ολόκληρη δεκαετία, κατά την οποία δεν φορούσε κάποιο άρωμα;!
Η συλλογή πήρε το όνομά της από τα μικρά ονόματα των δυο παιδιών της ηθοποιού, τον γιο της Henry, 24 ετών και την κόρη της Rose, 26 ετών. Προς το παρόν, η σειρά θα πωλείται μόνο διαδικτυακά στις ΗΠΑ και περιλαμβάνει 5 unisex αρώματα. Ποια είναι όμως,η καινοτομία της συγκεκριμένης συλλογής και γιατί έχει δημιουργηθεί τόσος ντόρος;
Η ηθοποιός, ήδη από την γέννηση των παιδιών της, όπως τόνισε και η ίδια, αναζητούσε όσο το δυνατόν καλύτερα προϊόντα για εκείνα,τόσο στα συστατικά όσο και στην ποιότητά τους γενικότερα. Πολύ γρήγορα συνειδητοποίησε ότι όσα έφεραν τον τίτλο “άρωμα” ήταν στην ουσία τοξικά. Κάπως έτσι, η Henry Rose έγινε “προϊόν πραγματικής προσωπικής αγάπης”.
Οι φιάλες των αρωμάτων είναι κατασκευασμένες από 90% ανακυκλώσιμο γυαλί,ενώ το καπάκι είναι από υλικό με βάση τη σόγια!
Ο Ken Cook, πρόεδρος και συνιδρυτής της Environmental Working Group (EWG), της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης που βαθμολογεί την τοξικότητα των προϊόντων προσωπικής φροντίδας, εξηγεί ότι το πρόβλημα δεν είναι ότι τα αρώματα είναι επιβλαβή, αλλά ό,τι δεν μπορεί κανείς να ορίσει τι κρύβεται σε αυτά…με άλλα λόγια,η έλλειψη διαφάνειας από την βιομηχανία.
Στόχος της Pfeiffer ήταν να προσεγγίσει διάφορες γνωστές εταιρείες καλλυντικών προκειμένου να ξεκινήσει η συνεργασία τους για την συλλογή αρωμάτων με βιώσιμα προϊόντα, ωστόσο δεν βρήκε καμία ανταπόκριση και έτσι ο Ken Cook έγινε ο “καλύτερος φίλος” της.Εγκαταλείποντας την ιδέα συνεργασίας με κάποιο διάσημο brand, η ηθοποιός στράφηκε στην δημιουργία μιας δικής της εταιρείας με στόχο να καταστήσει τη σειρά Henry Rose την πρώτη σειρά αρωμάτων η οποία θα λάμβανε πιστοποίηση από την EWG και το Cradle to Cradle.
Έτσι,οι αρωματοποιοί της IFF περιορίστηκαν σε μια παλέτα περίπου 300 συστατικών, σε σύγκριση με μια γκάμα 3.000, προκειμένου να συμμορφωθούν με τα αυστηρά πρότυπα των δύο οργανισμών.
Μάλιστα, εκείνη την περίοδο η Pfeiffer συμμετείχε σε γυρίσματα ταινιών,επομένως ήταν αρκετά δύσκολο να ελέγχει την όλη διαδικασία. Για τον λόγο αυτό, ταξίδευε συνεχώς ή δούλευε και εξ’αποστάσεως λαμβάνοντας τα εργαστηριακά δείγματα που της έστελνε η IFF προκειμένου να τα εγκρίνει.
Η συλλογή γνωρίζει διαρκώς όλο και περισσότερο κέρδος,παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στην αγορά πολύ λίγο χρονικό διάστημα, σύμφωνα με την Linda G. Levy, πρόεδρο του The Fragrance Foundation, μη κερδοσκοπικού οργανισμού σχετικού με την τεχνογνωσία της βιομηχανίας.
Κάθε κομμάτι κοστίζει 120 δολάρια και η Henry Rose βρίσκεται ήδη στο ακριβότερο άκρο του φάσματος τιμών, όπως άλλα διάσημα αρώματα από Gucci και Balenciaga.