Άνοιξη σημαίνει φρεσκάδα και ανανέωση και αυτές οι αξίες χαρακτηρίζουν και τον Στέλιο Κουδουνάρη.
Προχθές, Τρίτη 28 Μαΐου στην κατάμεστη αίθουσα της Εναλλακτικής Σκηνής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού – Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, η οποία για πρώτη φορά φιλοξένησε επίδειξη μόδας, παρουσίασε με μεγάλη επιτυχία, τη νέα εξαιρετικού ύφους και αισθητικής συλλογή του για το Φθινόπωρο-Χειμώνα 2019-2020 με τίτλο “Smells Like Teen Spirit” και ξεκάθαρες αναφορές σε ό,τι μας κάνει να νιώθουμε ότι η ενέργεια μέσα μας ξεχειλίζει, ισοδύναμα με την ανατροπή και την προσέγγιση στα όρια.
Η ultra premium vodka CÎROC πιστή στα ραντεβού της με την μόδα, συνόδευσε την συλλογή του Στέλιου Κουδουνάρη με ξεχωριστά welcome και after show serves που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τη βραδιά. Ο Στέλιος Κουδουνάρης παρουσίασε στην χειμερινή συλλογή του 3 μοναδικά celebration outfits αφιερωμένα στην CÎROC που αποτύπωσαν το χαρακτηριστικό ζαφειρένιο μπλε χρώμα της CÎROC αναδεικνύοντας το ξεχωριστό στυλ και τη λάμψη που αντιπροσωπεύει!
Εξαιρετικοί ατμοσφαιρικοί φωτισμοί, ένα υπέροχο σκηνικό το οποίο επιφύλασσε εκπλήξεις, η ζωντανή συνοδεία μουσικής από τον Μπομπ Κατσιώνη ο οποίος διασκεύασε το εμβληματικό τραγούδι των Νιρβάνα “smells like teen spirit” με τη συνοδεία εγχόρδων από τις String Trio by Violin Events and Music και η διαρκής κυκλική κίνηση των μοντέλων πάνω στη σκηνή με τα εξαιρετικά ρούχα του Στέλιου Κουδουνάρη, εντυπωσίασαν τους καλεσμένους.
Ένα μεγάλο χειροκρότημα και ενθουσιασμός συνόδευσαν την υπόκλιση του Στέλιου Κουδουνάρη στο τέλος του σόου, επιβεβαιώνοντας τις πρωτοποριακές και εμπνευσμένες δημιουργίες του.
Η ανεξάρτητη, ελεύθερη, δυναμική, με θηλυκότητα φρεσκάδα, νοσταλγική και με dress code που αναδεικνύει την προσωπική ωμή αλήθεια της, είναι η γυναίκα από την οποία εμπνεύστηκε τη συλλογή του ο Στέλιος Κουδουνάρης.
Οραματίστηκε ένα νέο, πιο πολυτελές grunge look και επαναπροσδιορίζει τις σχεδιαστικές του αξίες με έντονη χρήση του χρώματος. Για πρώτη φορά χρησιμοποιεί το μαύρο ως συμπληρωματικό στοιχείο και όχι ως πρωταγωνιστή.
Τυρκουάζ, μπορντώ, χρυσό, πράσινο και βασιλικό μπλε είναι τα χρώματα που καθορίζουν τη νέα συλλογή του σχεδιαστή, όπου τα υπερμεγέθη πανωφόρια, πατρόν με αρχιτεκτονική αντιμετώπιση, περίτεχνα βολάν και παντελόνια που απέχουν από το σώμα παίζουν καθοριστικό ρόλο. Αέρινα μεταλλικά φορέματα και εντυπωσιακές τριχρωμίες ξαφνιάζουν ευχάριστα, βρίσκοντας για ακόμα μια φορά τη θέση τους μέσα στη χειμερινή γκαρνταρόμπα.
Μάλλινα καρώ, βαμβακερά βελούδα, οικολογικό δέρμα, ρευστά μάλλινα, μεταλλικά μεταξωτά κρεπ, ρίγες, κοτλέ και οικολογικό ponyskin είναι τα υλικά που χρησιμοποίησε ο Στέλιος Κουδουνάρης δημιουργώντας μια πολυσχιδή ματιέρα χρωμάτων, υλικών και υφών.
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του σόου Ανδρέας Ιωαννίδης υπογράμμισε τη λιτή αρχιτεκτονική της αίθουσας μέσα στην οποία συνέθεσε ένα ξεχωριστό εικαστικό περιβάλλον και ο fashion director Άρης Γεωργιάδης ύμνησε τη γυναίκα του Στέλιου Κουδουνάρη, εκπρόσωπο της Γενιάς Χ η οποία έχει το βλέμμα στραμμένο στον ορίζοντα, στο μέλλον. μια γυναίκα που ακόμη και στις δύσκολες εποχές βρίσκει τον τρόπο να ξεχωρίζει με τις επιλογές της. Η επιτυχημένη παρουσίαση αυτού του πρωτότυπου εγχειρήματος οφείλει πολλά στην project manager Ελίζα Χρυσοπούλου.
Στην επίδειξη παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων η Ελεωνόρα Ζουγανέλη, η Έλλη Κοκκίνου, η Ντορέττα Παπαδημητρίου, ο Μύρωνας Στρατής, η Ευρυδίκη, η Τόνια Σωτηροπούλου, η Ράνια Θρασκιά, η Νικολέττα Ράλλη, η Μαίρη Συνατσάκη, η Στέλλα Καλλή, ο Δημήτρης Αργυρόπουλος, η Μπέττυ Μαγγίρα με το σύζυγο της Δημήτρη Μάζη, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, ο Πέτρος Κωστόπουλος, η Κωνσταντίνα Μιχαήλ, η Μαριέλλα Σαββίδου, η Κατερίνα Γκαγκάκη, η Αλεξάνδρα Κατσαΐτη, η Σίσσυ Φειδά, η Έλενα Χριστοπούλου, η Μαρίνα Βερνίκου, ο Ηλίας Κρασσάς και πλήθος δημοσιογράφων, καλλιτεχών και ανθρώπων από τον κόσμο της Ελληνικής μόδας.
[ngg src=”galleries” ids=”316″ display=”basic_slideshow” autoplay=”0″ arrows=”1″]Τα παπούτσια της συλλογής επιμελήθηκε η εταιρεία Sante shoes ειδικά για τη συλλογή του Στέλιου Κουδουνάρη.
Ο Φρέντυ Καλομπράτσος και η ομάδα του, ανέδειξε το έργο του σχεδιαστή ολοκληρώνοντας τις εμπνευσμένες δημιουργίες του με το ιδανικό μακιγιάζ.
Τα μαλλιά για τη συλλογή Fall Winter 2019-2020 – Smells Like Teen Spirit, επιμελήθηκε ο Νικόλας Βιλλιώτης και η ομάδα του οι οποίοι ολοκλήρωσαν το όραμα του Στέλιου Κουδουνάρη.
Η Nails Academy by NYXI – NYXI ανέδειξε τα άκρα των μοντέλων με εντυπωσιακά μακρύα μπορντώ νύχια.
Τα καλσόν που ολοκλήρωσαν το λουκ ήταν της εταιρείας Calzedonia.
Τα γραφιστικά για την παρουσίαση της συλλογής σχεδίασε και επιμελήθηκε ο Βαρνάβας Φιλίππου και όλες τις εκτυπώσεις εκτέλεσε με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας το IDEAS PRINT.
Μαζί μας, σε όλη την προετοιμασία ήταν και η Coffee Island, δίνοντας το κατάλληλο coffee boost στη δημιουργική ομάδα. Το crew της επίδειξης απόλαυσε κατά τη διάρκεια της ημέρας τον νέο limited edition καφέ Brazil Ametista από τη φάρμα της Coffee Island στη Βραζιλία! Ο 17ος καφές του MICROFARM PROJECT Brazil Ametista με το μοναδικό του γευστικό προφίλ από καραμέλα, ξηρούς καρπούς και σοκολάτα, πρόσφερε μία μοναδική εμπειρία απόλαυσης στην ομάδα προετοιμασίας, που είχε την ευκαιρία να επισκεφθεί για τα ροφήματά του το ειδικό stand της Coffee Island στο backstage ή να παραγγείλει μέσα από το coffeeisland.gr! Arstisan roasted καφές από τη φάρμα της Coffee Island!
Σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας το Fresh patisserie προσέφερε γλυκά για τα 200 άτομα που εργάστηκαν πίσω από τη σκηνή για την παρουσίαση της συλλογής.
Πολύτιμη ήταν η συμβολή των φοιτητών της σχολής μόδας Fashion Workshop για την προετοιμασία των μοντέλων.
Συντελεστές:
Art Direction / Production: Andreas Ioannidis
Fashion Direction: Aris Georgiadis
Project Manager: Elisa Chrissopoulou
Concept and Graphic Director: Varnavas Filippou
Music: Bob Katsionis with String Trio by Violin Events and Music
Makeup: Freddy Kalobratsos with Freddy Make Up Stage
Hair: Nicolas Villiotis and Team
Nails: Nails Academy by NYXI – NYXI
Light Direction: Tasos Perdikouris
PR Agency: Eleni Torou