ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΕΝΤΑ
“Μέντα 88 – Το ραδιόφωνο που ξέρει τις αγάπες σου”
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε την Κυριακή 5 Μαϊου, το Φεστιβάλ Mέντα Τραγουδιού στη μουσική σκηνή Κρεμλίνο, στον Πειραιά, φέρνοντας στο προσκήνιο το ταλέντο νέων δημιουργών που ήρθαν κοντά στο κοινό με καινούρια, γεμάτα φρεσκάδα τραγούδια. Μια διοργάνωση ανοιχτή σε τραγουδοποιούς συνθέτες, στιχουργούς, τραγουδιστές, συγκροτήματα κι όλους εκείνους που αναζητούσαν ένα βήμα έκφρασης για να παρουσιάσουν τη δουλειά τους.
Ο μεγάλος τελικός με την συμμετοχή των δέκα πρώτων νικητών από τα δέκα προκριματικά lives ήταν το φινάλε μιας πραγματικά ξεχωριστής διοργάνωσης, γεμάτος μουσική και τραγούδια ταλαντούχων ανθρώπων, αγωνία, συγκίνηση αλλά και χαρά. Όσοι πήραν μέρος στον τελικό προέκυψαν μέσα από μία διαγωνιστική διαδικασία που ξεκίνησε 3 μήνες πριν με πάνω από 300 συμμετοχές. Οι νέοι δημιουργοί παρουσίασαν στο Κρεμλίνο πρωτότυπα τραγούδια και το κοινό και η κριτική επιτροπή -που αποτελούνταν από έναν μουσικό παραγωγό του ραδιοφωνικού σταθμού Μέντα 88, έναν εκπρόσωπο της δισκογραφικής εταιρίας Panik Records κι έναν εκπρόσωπο του website musicity.gr – αποφάσισαν ποιοι ήταν εκείνοι που θα έπαιρναν μέρος στον τελικό αλλά και τους νικητές της τελευταίας βραδιάς του διαγωνισμού. Αξίζει να σημειωθεί πώς η γνώμη του κοινού μετρούσε 60% και των κριτών 40%.
Μετά την καταμέτρηση των ψήφων της κάλπης και την ψηφοφορία της επιτροπής ο Ηλίας Σαλπέας, ο παρουσιαστής όλων των lives του διαγωνισμού, κάλεσε στη σκηνή τους 3 νικητές και μετά ανακοίνωσε τον πρώτο μεγάλο νικητή του Φεστιβάλ. Πρώτοι σε ψήφους στο σύνολο κάλπης και κριτικής επιτροπής αναδείχτηκαν οι Βερτζί Μαβί. Ο Βασίλης Μπαμπανιάρης και η Ντορίτα Χωραφά κατέκτησαν αντίστοιχα τη δεύτερη και τρίτη θέση.
Τα τραγούδια των τριών πρώτων νικητών θα κυκλοφορήσουν από την Panik Records.
Ο πρώτος νικητής κερδίζει επίπλέον:
– ένα lyric video για το τραγούδι του από την Panik Records
– μία συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό ΜΕΝΤΑ 88
– μία παρουσίαση / συνέντευξη στο website musicity.gr
– μία επαγγελματική φωτογράφηση από τον κορυφαίο του είδους Γιάννη Μαργετουσάκη