Περισσότεροι από 200.000.000 τηλεθεατές θα απολαύσουν ένα οπτικοακουστικό υπερθέαμα στους δυο ημιτελικούς και στον τελικό, για το οποίο δουλεύουν και καλλιτεχνικές ομάδες εκτός σκηνής.
Για τις λεπτομέρειες στις οποίες επικεντρώνονται ώστε να επιτευχθεί το αισθητικό αποτέλεσμα σύμφωνα με το όραμα της creative & art director Έφης Γούσση, της Κατερίνας και ολόκληρης της ομάδας, μίλησαν ο σχεδιαστής φωτισμών, Περικλής Μαθιέλλης, ο ηχολήπτης Γιάννης Λαμπρόπουλος και ο τηλεσκηνοθέτης Γιάννης Γεωργιουδάκης.
«Χρησιμοποιούμε όλα τα φώτα που μας παρέχονται στη σκηνή με ένα πολύπλοκο σχεδιασμό και λεπτομέρειες πολύ καλά προγραμματισμένες, ώστε ο φωτισμός να υπηρετήσει το concept του τραγουδιού, την ιστορία πίσω από τους στίχους και να κερδίσει τους τηλεθεατές» λέει ο Περικλής Μαθιέλλης και συμπληρώνει: «Πιστεύουμε στο τραγούδι και γι’ αυτό έχει επιλεχθεί θεατρική αντιμετώπιση όσον αφορά στα φώτα και όχι στα ειδικά εφέ». Ο Περικλής Μαθιέλλης, με εμπειρία στον σχεδιασμό φωτισμών που ξεπερνά τα 20 χρόνια και συνεργασίες με τους μεγαλύτερους Έλληνες καλλιτέχνες, παρακολούθησε στενά τις πρόβες όλων των αποστολών που διαγωνίζονται με την Ελλάδα στον πρώτο ημιτελικό στις 14 Μαΐου και όπως επισημαίνει «ό,τι είδα μέχρι σήμερα, τα έχουμε ξαναδεί στην σκηνή της Eurovision».
Πολύ κοντά στο αποτέλεσμα της παραγωγής και σε αυτό που θέλει η Κατερίνα βρίσκεται αυτή τη στιγμή η ελληνική ομάδα σύμφωνα με τον ηχολήπτη Γιάννη Λαμπρόπουλο. «Μετά την πρώτη πρόβα έχουμε κάνει κάποιες μικρές διορθώσεις στο ηχητικό των φωνητικών και περιμένουμε να δούμε τώρα πως θα λειτουργήσουν στη δεύτερη πρόβα» υπογραμμίζει.
Περισσότεροι από 200.000.000 τηλεθεατές θα απολαύσουν ένα οπτικοακουστικό υπερθέαμα στους δυο ημιτελικούς και στον τελικό, για το οποίο δουλεύουν και καλλιτεχνικές ομάδες εκτός σκηνής.
Για τις λεπτομέρειες στις οποίες επικεντρώνονται ώστε να επιτευχθεί το αισθητικό αποτέλεσμα σύμφωνα με το όραμα της creative & art director Έφης Γούσση, της Κατερίνας και ολόκληρης της ομάδας, μίλησαν ο σχεδιαστής φωτισμών, Περικλής Μαθιέλλης, ο ηχολήπτης Γιάννης Λαμπρόπουλος και ο τηλεσκηνοθέτης Γιάννης Γεωργιουδάκης.
«Χρησιμοποιούμε όλα τα φώτα που μας παρέχονται στη σκηνή με ένα πολύπλοκο σχεδιασμό και λεπτομέρειες πολύ καλά προγραμματισμένες, ώστε ο φωτισμός να υπηρετήσει το concept του τραγουδιού, την ιστορία πίσω από τους στίχους και να κερδίσει τους τηλεθεατές» λέει ο Περικλής Μαθιέλλης και συμπληρώνει: «Πιστεύουμε στο τραγούδι και γι’ αυτό έχει επιλεχθεί θεατρική αντιμετώπιση όσον αφορά στα φώτα και όχι στα ειδικά εφέ». Ο Περικλής Μαθιέλλης, με εμπειρία στον σχεδιασμό φωτισμών που ξεπερνά τα 20 χρόνια και συνεργασίες με τους μεγαλύτερους Έλληνες καλλιτέχνες, παρακολούθησε στενά τις πρόβες όλων των αποστολών που διαγωνίζονται με την Ελλάδα στον πρώτο ημιτελικό στις 14 Μαΐου και όπως επισημαίνει «ό,τι είδα μέχρι σήμερα, τα έχουμε ξαναδεί στην σκηνή της Eurovision».
Πολύ κοντά στο αποτέλεσμα της παραγωγής και σε αυτό που θέλει η Κατερίνα βρίσκεται αυτή τη στιγμή η ελληνική ομάδα σύμφωνα με τον ηχολήπτη Γιάννη Λαμπρόπουλο. «Μετά την πρώτη πρόβα έχουμε κάνει κάποιες μικρές διορθώσεις στο ηχητικό των φωνητικών και περιμένουμε να δούμε τώρα πως θα λειτουργήσουν στη δεύτερη πρόβα» υπογραμμίζει.