Η 5η Εποχή παρουσιάζει την κωμωδία του Μποστ «Μαρία Πενταγιώτισσα» σε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, φέτος το καλοκαίρι. Εμείς βρεθήκαμε στο Δημοτικό Θέατρο Άλσους Ηλιούπολης «Δημήτρης Κιντής» και σας προδιαθέτουμε να μην τη χάσετε.
Η Μαρία Δασκαλοπούλου, γνωστή σε όλους ως Μαρία ή Μαρίτσα Πενταγιώτισσα ήταν μία πανέμορφη κοπέλα από ένα ορεινό χωριό της Φωκίδας, τους Πενταγιούς, που προκάλεσε σκάνδαλο για τα δεδομένα της εποχής, η ερωτική της ζωή, τα πρώτα χρόνια του ελληνικού κράτους επί βασιλείας Όθωνα. Η απαράμιλλη ομορφιά της, τα πάθη που ξυπνούσε, η δολοφονία του αδερφού της Γιάννη από τον εραστή της, Δημήτρη Τουρκάκη, η φυλάκισή της και γενικά ο πολυτάραχος βίος της έγινε πηγή έμπνευσης για ποιητές, σκηνοθέτες, συγγραφείς, όπως οι Παλαμάς, Νιρβάνας και Καρκαβίτσας. Πρώτη απόπειρα κινηματογραφικής μεταφοράς από τον Αχιλλέα Μαδρά το 1929 βωβή και δέκα χρόνια αργότερα με ομιλία. Το 1957 προβάλλεται η ταινία του Κώστα Ανδρίτσου με πρωταγωνίστρια την Αλίκη Βουγιουκλάκη και μία δεκαετία μετά βγαίνει στις αίθουσες «Η κόρη της Πενταγιώτισσας», σενάριο Νέστορα Μάτσα και σκηνοθεσία Αντώνη Τέμπου.
Ο Κωνσταντινουπολίτης Χρύσανθος Βοσταντζόγλου ο γνωστός μας Μποστ (Μέντης Μποσταντζόγλου) εμπνέεται από ένα δημοτικό τραγούδι (Στα Σάλωνα σφάζουν αρνιά και στο Χρισσό κριάρια και στης Μαρίτσας την ποδιά σφάζονται παλληκάρια Μαρίτσα Πενταγιώτισσα, μωρέ Δασκαλοπούλου, εσύ τα γκάμες ούλα!») και αφηγείται την ιστορία της Μαρίτσας δημιουργώντας μία διαφορετική ιστορία σε δεκαπεντασύλλαβο στίχο χωρίς να παρωδεί κάποιο άλλο έργο αρχαίας (Μήδεια) ή σαιξπηρικής τραγωδίας (Ρωμαίος και Ιουλίττα) αν και υπάρχουν ψήγματα από τον μύθο του Οιδίποδα. Η τρισέγγονη συνονόματη μιλά για την όμορφη Μαρίτσα στους δημοσιογράφους καλώντας τους θεατές σε ένα ταξίδι στο παρελθόν μέσα από flash back αφήγηση.
Η διασκευή του Μάνου Καρατζογιάννη δείχνει πως έχει αντιληφθεί το πνεύμα του συγγραφέα αφού ακολουθεί τόσο τη δομή της αφήγησής του (δεκαπεντασύλλαβο στίχο) όσο και την σατιρική του διάθεση απέναντι στα κοινωνικά και πολιτικά θέματα που απασχολούν τον τόπο του. Καταφέρνει να διατηρήσει το σουρεαλιστικό στοιχείο, τον όποιο ρομαντισμό υπάρχει στο πρωτότυπο έργο, καθώς και στοιχεία της ελληνικής παράδοσης. Στην κεντρική πλατεία του χωριού οι θαμώνες και οι θεατές ενημερώνονται και προβληματίζονται για όλα όσα μας απασχολούν τα τελευταία χρόνια, από το σύμφωνο συμβίωσης έως την οικονομική κρίση. Τα στοχευμένα σχόλια γύρω από την επικαιρότητα, χωρίς να προσβάλλουν, ενώ φαίνονται πολλά προκαλούν άφθονο γέλιο.
Ο Μάνος Καρατζογιάννης ο οποίος έχει αναλάβει και τη σκηνοθεσία, πετυχαίνει να αναδείξει το κωμικό στοιχείο των χαρακτήρων, κρατά την ισορροπία όσον αφορά την «ελαφρότητα» του Μποστ ανάμεσα στη σάτιρα και τη διδαχή που επιδιώκει το έργο.
Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης έχει όλα τα προσόντα για να αποδώσει μία «Μαρία Πενταγιώτισσα» χάρμα οφθαλμών, δυναμισμού και σεμνοτυφίας. Το εκφραστικό του πρόσωπο είναι το δυνατό του σημείο που προκαλεί άφθονο πραγματικό γέλιο από τη μεριά των θεατών.
Η Βίκυ Σταυροπούλου, παρόλο που ανέλαβε το ρόλο της τρισέγγονης λίγες μέρες πριν την έναρξη της περιοδείας είχε το σθένος και την εμπειρία να καταφέρει να ξεδιπλώσει την κωμική πλευρά του ρόλου και η σκηνική της παρουσία να χειροκροτηθεί με ενθουσιασμό.
Η ερμηνεία του Αργύρη Αγγέλου είναι αξιοπρόσεχτη αφού είχε την άνεση που χρειαζόταν επί σκηνής ένας τηλεοπτικός παρουσιαστής, πνευματώδης και με χιούμορ.
Θα κάνουμε ιδιαίτερη μνεία στην ερμηνεία του Μελέτη Ηλία που έδειξε ότι μπορεί να προσαρμόζεται σε ότι του ζητείται με μεγάλη ευκολία και επιτυχία. Είχε δυναμική σκηνική παρουσία που σώμα, ομιλία και κίνηση ήταν σε πλήρη αρμονία.
Οι λοιποί συμπρωταγωνιστές έδωσαν και αυτοί το κάτι δικό τους στην παράσταση και είναι ξεκάθαρο πως ο Καρατζογιάννης έχει ασχοληθεί με όλον τον θίασο.
Εξαιρετικές ερμηνείες από Χάρη Γρηγορόπουλο, Δημήτρη Μαυρόπουλο, Αχιλλέα Σκεύη, Γιώργο Δεπάστα, Απόστολο Καμιτσάκη και Δανάη Μπάρκα, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στις απαιτήσεις των ρόλων που ανέλαβαν, βάζοντας την προσωπική τους σφραγίδα. Οι παλαιότεροι με την εμπειρία και οι νεότεροι με τη φρεσκάδα και την ορμή της νιότης βοηθούν να απολαύσουμε την παράσταση με ένα μόνιμο μειδίαμα στα χείλη.
Τα σκηνικά του Γιάννη Αρβανίτη μας μεταφέρουν σε ένα γραφικό χωριουδάκι. Η πλατεία, τα πλατάνια, το εκκλησάκι είναι όλα εκεί να μας θυμίσουν την ομορφιά της ελληνικής υπαίθρου.
Η Βάνα Γιαννούλα, η οποία έχει επιμεληθεί τα κουστούμια της παράστασης αναδεικνύει το κλίμα της τότε εποχής αλλά και της σύγχρονης. Το κουστούμι του Αργύρη Αγγέλου είναι πραγματικά φανταστικό.
Η μουσική επιμέλεια του Θύμιου Παπαδόπουλου που συνδυάζει τους παραδοσιακούς με τους σύγχρονους ήχους ενισχύει την ευθυμία του έργου, ενώ ο Νίκος Σωτηρόπουλος με τους φωτισμούς του, βοηθά στην ανάδειξη της ατμόσφαιρας σε κάθε σκηνή της παράστασης.
Όσοι επιλέξετε τη συγκεκριμένη παράσταση για την βραδινή σας έξοδο θα γελάσετε με την καρδιά σας. Ίσως κάποιοι από εσάς να προβληματιστούν, αλλά μην ξεχνάμε ότι αυτά που διαδραματίζονται επί σκηνής είναι και μία μικρογραφία της καθημερινότητας μας.
Συντελεστές :
Συγγραφέας: Μποστ
Σκηνοθεσία – δραματουργική επεξεργασία: Μάνος Καρατζογιάννης
Σκηνικά: Γιάννης Αρβανίτης
Κοστούμια: Βάνα Γιαννούλα
Μουσική: Θύμιος Παπαδόπουλος
Φωτισμοί: Νίκος Σωτηρόπουλους
Χορογραφίες – Κινησιολογία: Βρισηίς Σολωμού
Παραγωγή: 5η Εποχή
Παίζουν :
Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Βίκυ Σταυροπούλου, Δημήτρης Μαυρόπουλος, Μελέτης Ηλίας, Αργύρης Αγγέλου, Χάρης Γρηγορόπουλος, Γιώργος Δεπάστας, Δανάη Μπάρκα, Αχιλλέας Σκεύης, Απόστολος Καμιτσάκης
Τιμές εισιτηρίων: 10 Ευρώ (Φοιτητικά – άνεργοι), 14 Ευρώ (προπώληση σε ειδικές παραστάσεις) ,18 Ευρώ – Γενική είσοδος
Επόμενοι σταθμοί της περιοδείας:
Σάββατο 13/7: Δημοτικό Κηποθέατρο «Γιάννης Ρίτσος» Πρέβεζα
Κυριακή 14/7: Ανοιχτό Θέατρο Δήμου Λευκάδας – Λευκάδα
Δευτέρα 15/7: Θέατρο Μον Ρεπό «Ρένα Βλαχοπούλου» Κέρκυρα
Τρίτη 16/7: Θέατρο Μον Ρεπό «Ρένα Βλαχοπούλου» Κέρκυρα
Τετάρτη 17/7: Υπαίθριο Θέατρο ΕΗΜ-Ιωάννινα
Πέμπτη 18/7: Προαύλειος Χώρος ΞΕΝΙΑ – Αργοστόλι
Παρασκευή 19/7: Αύλειος Χώρος Α’ Δημοτικού Σχολείου – Ληξούρι
Κυριακή 21/7: Ανοιχτό Θέατρο Βασίλης Γεωργιάδης – Ξυλόκαστρο
Δευτέρα 22/7: Βεάκειο Θέατρο Πειραιάς
Τρίτη 23/7: Θέατρο Νταμάρι – Αλίκη Βουγιουκλάκη – Βριλήσσια
Τετάρτη 24/7: Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη – Βύρωνας
Πέμπτη 25/7: Θέατρο Δελφών «Φοίνικας» Δελφοί
Παρασκευή 27/7: Άλσος Χλουβεράκη – Σητεία
Κυριακή 28/7: 3ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας, Κύρβεια – Ιεράπετρα
Δευτέρα 29/7: Κηποθέατρο Ν. Καζαντζάκης – Ηράκλειο
Τρίτη 30/7: Ανοιχτό Δημοτικό Θέατρο Αρκαλοχωρίου
Τετάρτη 31/7: Φρούριο Φορτέτζα – Ρέθυμνο
Παρασκευή 2/8: Θέατρο Ανατολικής Τάφρου – Old – Χανιά
Κυριακή 4/8: Θέατρο Κάστρου – Καλαμάτα
Δευτέρα 5/8: Θέατρο Αρχαίας Ηλίδας – Ηλίδα
Τρίτη 6/8: Υπαίθριο Θέατρο Αιγιαλείας Γ. Παππάς – Αίγιο
Τετάρτη 7/8: Υπαίθριο Θέατρο Ζάκυνθου – Ζάκυνθος
Πέμπτη 8/8: Σαϊνοπούλειο – Σπάρτη
Σάββατο 10/8: Θέατρο Καστρομηνά «Μίκης Θεοδωράκης» – Χίος
Κυριακή 11/8: Κάστρο Μυτιλήνης – Σίγρι
Παρασκευή 23/8: Αμφιθέατρο Σίβρης – Κασσάνδρα
Σάββατο 24/8: Ανοιχτό Θέατρο Μουδανιών – Μουδανιά
Κυριακή 25/8: Θερινό Δημοτικό Θέατρο – Κομοτηνή
Δευτέρα 26/8: Θέατρο Κάστρου Καβάλας – Καβάλα
Τρίτη 27/8: Ανοιχτό Αμφιθέατρο ΤΕΙ Σερρών – Σέρρες
Τετάρτη 28/8: Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης – Ξάνθη
Πέμπτη 29/8: Πάρκο Αλτιναλμάζη – Αλεξανδρούπολη
Παρασκευή 30/8: Θέατρο Λόφου – Κιλκίς
Σάββατο 31/8: Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο Κοζάνης – Κοζάνη
Τετάρτη 4/9: Ρωμαϊκό Ωδείο Ρωμαϊκό Ωδείο Πατρών – Πάτρα
Η 5η Εποχή παρουσιάζει την κωμωδία του Μποστ «Μαρία Πενταγιώτισσα» σε περιοδεία σε όλη την Ελλάδα, φέτος το καλοκαίρι. Εμείς βρεθήκαμε στο Δημοτικό Θέατρο Άλσους Ηλιούπολης «Δημήτρης Κιντής» και σας προδιαθέτουμε να μην τη χάσετε.
Η Μαρία Δασκαλοπούλου, γνωστή σε όλους ως Μαρία ή Μαρίτσα Πενταγιώτισσα ήταν μία πανέμορφη κοπέλα από ένα ορεινό χωριό της Φωκίδας, τους Πενταγιούς, που προκάλεσε σκάνδαλο για τα δεδομένα της εποχής, η ερωτική της ζωή, τα πρώτα χρόνια του ελληνικού κράτους επί βασιλείας Όθωνα. Η απαράμιλλη ομορφιά της, τα πάθη που ξυπνούσε, η δολοφονία του αδερφού της Γιάννη από τον εραστή της, Δημήτρη Τουρκάκη, η φυλάκισή της και γενικά ο πολυτάραχος βίος της έγινε πηγή έμπνευσης για ποιητές, σκηνοθέτες, συγγραφείς, όπως οι Παλαμάς, Νιρβάνας και Καρκαβίτσας. Πρώτη απόπειρα κινηματογραφικής μεταφοράς από τον Αχιλλέα Μαδρά το 1929 βωβή και δέκα χρόνια αργότερα με ομιλία. Το 1957 προβάλλεται η ταινία του Κώστα Ανδρίτσου με πρωταγωνίστρια την Αλίκη Βουγιουκλάκη και μία δεκαετία μετά βγαίνει στις αίθουσες «Η κόρη της Πενταγιώτισσας», σενάριο Νέστορα Μάτσα και σκηνοθεσία Αντώνη Τέμπου.
Ο Κωνσταντινουπολίτης Χρύσανθος Βοσταντζόγλου ο γνωστός μας Μποστ (Μέντης Μποσταντζόγλου) εμπνέεται από ένα δημοτικό τραγούδι (Στα Σάλωνα σφάζουν αρνιά και στο Χρισσό κριάρια και στης Μαρίτσας την ποδιά σφάζονται παλληκάρια Μαρίτσα Πενταγιώτισσα, μωρέ Δασκαλοπούλου, εσύ τα γκάμες ούλα!») και αφηγείται την ιστορία της Μαρίτσας δημιουργώντας μία διαφορετική ιστορία σε δεκαπεντασύλλαβο στίχο χωρίς να παρωδεί κάποιο άλλο έργο αρχαίας (Μήδεια) ή σαιξπηρικής τραγωδίας (Ρωμαίος και Ιουλίττα) αν και υπάρχουν ψήγματα από τον μύθο του Οιδίποδα. Η τρισέγγονη συνονόματη μιλά για την όμορφη Μαρίτσα στους δημοσιογράφους καλώντας τους θεατές σε ένα ταξίδι στο παρελθόν μέσα από flash back αφήγηση.
Η διασκευή του Μάνου Καρατζογιάννη δείχνει πως έχει αντιληφθεί το πνεύμα του συγγραφέα αφού ακολουθεί τόσο τη δομή της αφήγησής του (δεκαπεντασύλλαβο στίχο) όσο και την σατιρική του διάθεση απέναντι στα κοινωνικά και πολιτικά θέματα που απασχολούν τον τόπο του. Καταφέρνει να διατηρήσει το σουρεαλιστικό στοιχείο, τον όποιο ρομαντισμό υπάρχει στο πρωτότυπο έργο, καθώς και στοιχεία της ελληνικής παράδοσης. Στην κεντρική πλατεία του χωριού οι θαμώνες και οι θεατές ενημερώνονται και προβληματίζονται για όλα όσα μας απασχολούν τα τελευταία χρόνια, από το σύμφωνο συμβίωσης έως την οικονομική κρίση. Τα στοχευμένα σχόλια γύρω από την επικαιρότητα, χωρίς να προσβάλλουν, ενώ φαίνονται πολλά προκαλούν άφθονο γέλιο.
Ο Μάνος Καρατζογιάννης ο οποίος έχει αναλάβει και τη σκηνοθεσία, πετυχαίνει να αναδείξει το κωμικό στοιχείο των χαρακτήρων, κρατά την ισορροπία όσον αφορά την «ελαφρότητα» του Μποστ ανάμεσα στη σάτιρα και τη διδαχή που επιδιώκει το έργο.
Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης έχει όλα τα προσόντα για να αποδώσει μία «Μαρία Πενταγιώτισσα» χάρμα οφθαλμών, δυναμισμού και σεμνοτυφίας. Το εκφραστικό του πρόσωπο είναι το δυνατό του σημείο που προκαλεί άφθονο πραγματικό γέλιο από τη μεριά των θεατών.
Η Βίκυ Σταυροπούλου, παρόλο που ανέλαβε το ρόλο της τρισέγγονης λίγες μέρες πριν την έναρξη της περιοδείας είχε το σθένος και την εμπειρία να καταφέρει να ξεδιπλώσει την κωμική πλευρά του ρόλου και η σκηνική της παρουσία να χειροκροτηθεί με ενθουσιασμό.
Η ερμηνεία του Αργύρη Αγγέλου είναι αξιοπρόσεχτη αφού είχε την άνεση που χρειαζόταν επί σκηνής ένας τηλεοπτικός παρουσιαστής, πνευματώδης και με χιούμορ.
Θα κάνουμε ιδιαίτερη μνεία στην ερμηνεία του Μελέτη Ηλία που έδειξε ότι μπορεί να προσαρμόζεται σε ότι του ζητείται με μεγάλη ευκολία και επιτυχία. Είχε δυναμική σκηνική παρουσία που σώμα, ομιλία και κίνηση ήταν σε πλήρη αρμονία.
Οι λοιποί συμπρωταγωνιστές έδωσαν και αυτοί το κάτι δικό τους στην παράσταση και είναι ξεκάθαρο πως ο Καρατζογιάννης έχει ασχοληθεί με όλον τον θίασο.
Εξαιρετικές ερμηνείες από Χάρη Γρηγορόπουλο, Δημήτρη Μαυρόπουλο, Αχιλλέα Σκεύη, Γιώργο Δεπάστα, Απόστολο Καμιτσάκη και Δανάη Μπάρκα, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στις απαιτήσεις των ρόλων που ανέλαβαν, βάζοντας την προσωπική τους σφραγίδα. Οι παλαιότεροι με την εμπειρία και οι νεότεροι με τη φρεσκάδα και την ορμή της νιότης βοηθούν να απολαύσουμε την παράσταση με ένα μόνιμο μειδίαμα στα χείλη.
Τα σκηνικά του Γιάννη Αρβανίτη μας μεταφέρουν σε ένα γραφικό χωριουδάκι. Η πλατεία, τα πλατάνια, το εκκλησάκι είναι όλα εκεί να μας θυμίσουν την ομορφιά της ελληνικής υπαίθρου.
Η Βάνα Γιαννούλα, η οποία έχει επιμεληθεί τα κουστούμια της παράστασης αναδεικνύει το κλίμα της τότε εποχής αλλά και της σύγχρονης. Το κουστούμι του Αργύρη Αγγέλου είναι πραγματικά φανταστικό.
Η μουσική επιμέλεια του Θύμιου Παπαδόπουλου που συνδυάζει τους παραδοσιακούς με τους σύγχρονους ήχους ενισχύει την ευθυμία του έργου, ενώ ο Νίκος Σωτηρόπουλος με τους φωτισμούς του, βοηθά στην ανάδειξη της ατμόσφαιρας σε κάθε σκηνή της παράστασης.
Όσοι επιλέξετε τη συγκεκριμένη παράσταση για την βραδινή σας έξοδο θα γελάσετε με την καρδιά σας. Ίσως κάποιοι από εσάς να προβληματιστούν, αλλά μην ξεχνάμε ότι αυτά που διαδραματίζονται επί σκηνής είναι και μία μικρογραφία της καθημερινότητας μας.
Συντελεστές :
Συγγραφέας: Μποστ
Σκηνοθεσία – δραματουργική επεξεργασία: Μάνος Καρατζογιάννης
Σκηνικά: Γιάννης Αρβανίτης
Κοστούμια: Βάνα Γιαννούλα
Μουσική: Θύμιος Παπαδόπουλος
Φωτισμοί: Νίκος Σωτηρόπουλους
Χορογραφίες – Κινησιολογία: Βρισηίς Σολωμού
Παραγωγή: 5η Εποχή
Παίζουν :
Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Βίκυ Σταυροπούλου, Δημήτρης Μαυρόπουλος, Μελέτης Ηλίας, Αργύρης Αγγέλου, Χάρης Γρηγορόπουλος, Γιώργος Δεπάστας, Δανάη Μπάρκα, Αχιλλέας Σκεύης, Απόστολος Καμιτσάκης
Τιμές εισιτηρίων: 10 Ευρώ (Φοιτητικά – άνεργοι), 14 Ευρώ (προπώληση σε ειδικές παραστάσεις) ,18 Ευρώ – Γενική είσοδος
Επόμενοι σταθμοί της περιοδείας:
Σάββατο 13/7: Δημοτικό Κηποθέατρο «Γιάννης Ρίτσος» Πρέβεζα
Κυριακή 14/7: Ανοιχτό Θέατρο Δήμου Λευκάδας – Λευκάδα
Δευτέρα 15/7: Θέατρο Μον Ρεπό «Ρένα Βλαχοπούλου» Κέρκυρα
Τρίτη 16/7: Θέατρο Μον Ρεπό «Ρένα Βλαχοπούλου» Κέρκυρα
Τετάρτη 17/7: Υπαίθριο Θέατρο ΕΗΜ-Ιωάννινα
Πέμπτη 18/7: Προαύλειος Χώρος ΞΕΝΙΑ – Αργοστόλι
Παρασκευή 19/7: Αύλειος Χώρος Α’ Δημοτικού Σχολείου – Ληξούρι
Κυριακή 21/7: Ανοιχτό Θέατρο Βασίλης Γεωργιάδης – Ξυλόκαστρο
Δευτέρα 22/7: Βεάκειο Θέατρο Πειραιάς
Τρίτη 23/7: Θέατρο Νταμάρι – Αλίκη Βουγιουκλάκη – Βριλήσσια
Τετάρτη 24/7: Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη – Βύρωνας
Πέμπτη 25/7: Θέατρο Δελφών «Φοίνικας» Δελφοί
Παρασκευή 27/7: Άλσος Χλουβεράκη – Σητεία
Κυριακή 28/7: 3ο Γυμνάσιο Ιεράπετρας, Κύρβεια – Ιεράπετρα
Δευτέρα 29/7: Κηποθέατρο Ν. Καζαντζάκης – Ηράκλειο
Τρίτη 30/7: Ανοιχτό Δημοτικό Θέατρο Αρκαλοχωρίου
Τετάρτη 31/7: Φρούριο Φορτέτζα – Ρέθυμνο
Παρασκευή 2/8: Θέατρο Ανατολικής Τάφρου – Old – Χανιά
Κυριακή 4/8: Θέατρο Κάστρου – Καλαμάτα
Δευτέρα 5/8: Θέατρο Αρχαίας Ηλίδας – Ηλίδα
Τρίτη 6/8: Υπαίθριο Θέατρο Αιγιαλείας Γ. Παππάς – Αίγιο
Τετάρτη 7/8: Υπαίθριο Θέατρο Ζάκυνθου – Ζάκυνθος
Πέμπτη 8/8: Σαϊνοπούλειο – Σπάρτη
Σάββατο 10/8: Θέατρο Καστρομηνά «Μίκης Θεοδωράκης» – Χίος
Κυριακή 11/8: Κάστρο Μυτιλήνης – Σίγρι
Παρασκευή 23/8: Αμφιθέατρο Σίβρης – Κασσάνδρα
Σάββατο 24/8: Ανοιχτό Θέατρο Μουδανιών – Μουδανιά
Κυριακή 25/8: Θερινό Δημοτικό Θέατρο – Κομοτηνή
Δευτέρα 26/8: Θέατρο Κάστρου Καβάλας – Καβάλα
Τρίτη 27/8: Ανοιχτό Αμφιθέατρο ΤΕΙ Σερρών – Σέρρες
Τετάρτη 28/8: Δημοτικό Αμφιθέατρο Ξάνθης – Ξάνθη
Πέμπτη 29/8: Πάρκο Αλτιναλμάζη – Αλεξανδρούπολη
Παρασκευή 30/8: Θέατρο Λόφου – Κιλκίς
Σάββατο 31/8: Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο Κοζάνης – Κοζάνη
Τετάρτη 4/9: Ρωμαϊκό Ωδείο Ρωμαϊκό Ωδείο Πατρών – Πάτρα