Η Ariana Grande μας «συστήνει» το νέο της hit “Boyfriend“, το οποίο ανεβαίνει σταδιακά στα YouTube Trends (#4 θέση), ενώ μέσα σε λίγες ώρες έχει ξεπεράσει τα 8 εκατομμύρια προβολές.
Μετά τα Νο1 hits «Thank u, next» και «7 Rings» που βρέθηκαν για πολλές εβδομάδες στην κορυφή των charts παγκοσμίως, η Ariana Grande συνεργάζεται με τους Social House και κυκλοφορούν το ολοκαίνουργιο track «Boyfriend».
Η Ariana Grande, που στο πλαίσιο του επιτυχημένου “Sweetener World Tour” ετοιμάζεται να τραγουδήσει στο φεστιβάλ Lollapalooza μέσα στο Σαββατοκύριακο, έχει κυκλοφορήσει δυο δισκογραφικές δουλειές σε διάστημα 6 μηνών (“Sweetener”, “Thank, u Next”), οι οποίες «καρφώθηκαν» στην κορυφή των charts, ενώ το “Boyfriend” είναι η δεύτερη μεμονωμένη κυκλοφορία της μέσα στη χρονιά, μετά από το ντουέτο της με την Victoria Monet στο “Monopoly“. Στις συνεργασίες προστίθεται και το “Rule The World” με τον 2Chainz με τον οποίο συναντήθηκε ξανά δισκογραφικά στο official remix του “7 Rings“.
Στο μεταξύ, η Ari παραμένει σε τροχιά κυκλοφοριών, καθώς υπογράφει το soundtrack του “reboot” της ταινίας “Οι Άγγελοι του Τσάρλι”, ενώ τραγουδά μαζί με τις Miley Cyrus και Lana Del Rey το κομμάτι “Angel” μέσα από το άλμπουμ. Η ταινία θα βγει στις κινηματογραφικές αίθουσες τον Νοέμβριο.
Από την άλλη, οι Social House, τους οποίους αποτελούν οι Michael “Mikey” Foster και Charles “Scootie” Anderson, θα μας “σερβίρουν” την πρώτη τους κυκλοφορία στις 9 Αυγούστου 2019 με τίτλο “Everything Changed…” μέσω της School/Boy Republic.
Το video clip σε σκηνοθεσία της Hannah Lux Davis (“7 Rings”, “Thank, U Next”) και παραγωγή του Brandon Bonfiglio είναι μια τρανή απόδειξη, του τι μπορείς να σκέφτεσαι υποσυνείδητα να κάνεις όταν η “ελεύθερη” σχέση σου…φλερτάρει με κάποιο άλλο άτομο που βρίσκεται μόλις λίγα μέτρα από το οπτικό πεδίο σου.. Η Ariana Grande εντυπωσιάζει μέσα στο Givenchy φόρεμα της, όπου φέτος έγινε και το πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του διάσημου οίκου.
Απολαύστε το!