Το Θέατρο ΕΝ-Α παρουσιάζει για την χειμερινή περίοδο 2019-2020 το έργο του Γιάννη Παπάζογλου «Ταξίδι στην έρημο…Προς Βορ(ρ)ά» σε σκηνοθεσία Ελπίδας Αμίτση. Ένα σύγχρονο ελληνικό έργο με μοντέρνα γραφή, που επικεντρώνεται στο πρόβλημα προσφύγων και μεταναστών.
Ο Γιάννης Παπάζογλου συγγραφέας του έργου αναφέρει σχετικά:
Το ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ανέβηκε στο ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ σε σκηνοθεσία Νίκου Διαμαντή και στο θέατρο RADAR σε σκηνοθεσία Γιώργου Γιανναράκου και το ταχύδραμα «Προς Βορ(ρ)ά» παρουσιάστηκε στα πλαίσια του φεστιβάλ Νάπολης από το NUOVO TEATRO SANITA σε σκηνοθεσία Mario Geralti. Στο Θέατρο ΕΝ-Α θα παρουσιαστούν σαν μία ενιαία παράσταση ύστερα από την συνεργασία που είχα με την σκηνοθέτη κα Ελπίδα Αμίτση.
Φωτορεπόρτερ, επιβάτης σε πλοίο διάσωσης προσφύγων μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα. Αναπαριστά συγκλονισμένος το δράμα εγκύου από την Αφρική με τον τρόπο ακριβώς που το βίωσε. Μπορεί και να είναι μία από τις ειδήσεις που εκφωνεί με ψυχρότητα η λαμπερή και φιλόδοξη παρουσιάστρια. Όπως και οι μάχες που μαίνονται σε χώρα του τρίτου κόσμου μετά από στρατιωτική επέμβαση ξένης δύναμης. Για την ίδια ο πόλεμος είναι κάτι μακρινό και αδιάφορο. Ο άντρας της, φωτορεπόρτερ κι αυτός στην εμπόλεμη ζώνη, εξαφανίζεται. Ένας αινιγματικός διπλωμάτης αναλαμβάνει την έρευνα. Την καλεί για την αναγνώριση του πτώματος. Πιθανόν ν’ ανήκει σ’ εκείνον. Ταξιδεύει μέχρι την καρδιά του σκότους. Παύει πλέον να ‘ναι θεατής. Γίνεται μέρος της είδησης. Πρέπει να εξοικειωθεί με τη βία και το θάνατο. Παρεμβάλλονται όσα έχει καταγράψει ο φωτορεπόρτερ στο διασωθέν ημερολόγιό του. Η φρίκη σε πρώτο πλάνο. Βομβαρδισμένες πόλεις. Δολοφονίες παιδιών. Ακρωτηριασμένα σώματα. Η μνήμη αιμορραγεί. Τα τρία πρόσωπα κουβαλούν πάθη κι ενοχές. Ο έρωτας είναι το μόνο αντίδοτο στην κόλαση που τα περιβάλλει. Ο διπλωμάτης το γνωρίζει καλά. Η έντονη έλξη που νιώθει για κείνη τον οδηγεί σ’ ένα παιχνίδι μυστικών και ψεμάτων. Και στην ανταλλαγή ταυτοτήτων. Ο μόνος δρόμος διαφυγής απ’ το σφαγείο περνά μέσ’ απ’ την έρημο. Παγιδεύει τη δημοσιογράφο γιατί μόνο με τη βοήθεια της μπορεί να ξαναβγεί στο φως .Η κάθοδος στα τάρταρα αποτελεί την αφετηρία για το ταξίδι αυτογνωσίας των ηρώων. Μακριά από την ευμάρεια της Δύσης, την ασφάλεια των τηλεοπτικών εικόνων, τη λάμψη της ματαιοδοξίας. Δεμένοι με το κόκκινο νήμα που διατρέχει την Ιστορία. Απ’ τη Γκουέρνικα ως τη Βαγδάτη και τη Γάζα. Περνώντας απ’ το Άουσβιτς και τη Σρεμπρένιτσα.
Η σκηνοθέτης της παράστασης Ελπίδα Αμίτση αναφέρει:
Η επιλογή του έργου «Ταξίδι στην έρημο» – «Προς Βορ(ρ)ά» του Γιάννη Παπάζογλου έγινε, διότι είναι ένα σύγχρονο ελληνικό έργο με μοντέρνα γραφή που κινείται στο ύφος του ποιητικού ρεαλισμού. Η θεματολογία του επικεντρώνεται στο πρόβλημα προσφύγων και μεταναστών από τις χώρες του 3ου κόσμου στη δύση και αφορά τις σχέσεις του ανθρώπου της δύσης που έρχεται σε επαφή με τα προβλήματα του 3ου κόσμου, προσεγγίζοντας τα αίτια της φυγής των μεταναστών και προσφύγων.
Ο εμφύλιος πόλεμος, η βία, οι επεμβάσεις των ξένων δυνάμεων στις χώρες τους και κατά συνέπεια, η φτώχεια, η οδύνη και η αθλιότητα που δημιουργούνται τους ωθούν να βρουν διέξοδο στις χώρες της δύσης αναζητώντας τον “παράδεισο”.
Φωτορεπόρτερ που με κίνδυνο της ζωής τους καταγράφουν τα γεγονότα μεταδίδοντας την τραγωδία μεταναστών και προσφύγων και φέρνουν σε επαφή την κοινή γνώμη της δύσης με τα προβλήματα αυτά.
Οι ανθρώπινες κοινωνίες εμμένοντας στις σκοτεινές πτυχώσεις σβήνουν βαθμιαία ό,τι καλό μπορεί να υπάρχει σε αυτές και στερούμενες την αγάπη και αμοιβαιότητα δεν αναγεννώνται.
Όμως η ελπίδα πάντα υπάρχει και η ανθρωπότητα προχωρά στο ανηφορικό μονοπάτι.
Trailer παράστασης:
ΔΙΑΝΟΜΗ:
Ελπίδα Αμίτση
Χρίστος Γεωργίου
Μιχαήλ-Άγγελος Δρόσος
Θωμάς Μαυρογόνατος
Ταυτότητα της παράστασης:
Σκηνοθεσία: Ελπίδα Αμίτση
Μουσική: Δημήτρης Παριανός
Σκηνικά – Κοστούμια: Νίκη Ελευθερίου
Φωτισμός: Άρτεμις Λογαρά
Φωτογραφία, Video: Γιώργος Κλήμης
Επιμέλεια trailer: Δημήτρης Παριανός
Επιμέλεια αφίσας: Μιχαήλ-Άγγελος Δρόσος
Video– φωτογραφία: Ελπίδα Αμίτση (από Συρία, Ιορδανία, Λίβανο, Παλαιστίνη, Ισραήλ, Τουρκία, Κύπρο, Τυνησία, Γερμανία, Πολωνία, Κένυα, Σρι Λάνκα, Ινδία, Νεπάλ, Βολιβία, Χιλή, Περού, Ρωσία, Κίνα.)
Κομμώσεις-μακιγιάζ: Χριστόφορος Δουκουμόπουλος, Αναστασία Καντζούρη
Φροντιστής: Ιωάννης Πίππας
INFO:
ΘΕΑΤΡΟ ΕΝ-Α
Σουρή και Μαλαγαρδή 95, Κορυδαλλός
Τηλ.κρατήσεων: 6987 154 814
Διάρκεια παράστασης: 90 λεπτά χωρίς διάλειμμα
Είσοδος: 12 ευρώ, Φοιτητές – Άνεργοι: 8 ευρώ
Προς ενίσχυση των σκοπών των ΕΝ.Π.ΑΝ.
Υπό την αιγίδα: WORLD PHILOSOPHICAL FORUM και UNESCO.
Ένα πολιτιστικό γεγονός των ΕΝ.Π.ΑΝ. (Ένωση Πολιτισμού Ανάπτυξης)
FB: https://www.facebook.com/Ena.Group.Theatre/
Χάρτης: https://goo.gl/maps/Rem7BupjnV32
Το Θέατρο ΕΝ-Α δημιουργήθηκε στον Κορυδαλλό για να υλοποιεί ιδέες, αρετές και τεχνουργήματα της υπέρτατης φαντασίας. Μέσα στα 4 χρόνια λειτουργίας του το Θέατρο ΕΝ-Α, η ομάδα ΕΝ-Α και με σκηνοθέτρια την Ελπίδα Αμίτση παρουσίασαν τις εξής παραγωγές: «HOMO NORMALIS το πρότυπο της “ομαλότητας”» εμπνευσμένο από το «Άκου ανθρωπάκο» του Βίλχελμ Ράιχ σε κείμενο της Ελπίδας Αμίτση – «Ο μικρός αδελφός» της Μαριέλλης Σφακιανάκη Μανωλίδου – «Ο Σιμιγδαλένιος» του Αλέξανδρου Αδαμόπουλου – «Πέερ Γκύντ» Ibsent + Grieg του Ερρίκου Ίψεν – «Κάποτε ένας πυροβολισμός…» του Γιάννη Παπάζογλου – «Η στρίγγλα έγινε αρνάκι;» του Κώστα Παπαπέτρου.
Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Αντώνης Κοκολάκης
Εmail: kokolakispr@yahoo.gr και kokolakispr@gmail.com
Βιογραφικά
Γιάννης Παπάζογλου
Πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Αθήνας.
Δικηγόρος.
Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων.
Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού Συλλογικής Διαχείρισης “ΘΕΣΠΙΣ”.
ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ:
- ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ.
Θέατρο ΛΗΔΡΑ 1992-1993. Σκηνοθεσία: ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ.
- ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΕ ΛΕΥΚΟ ΤΟΠΙΟ. Κρατικό Βραβείο Θεατρικού Έργου 1989.
Δημοτικό Θέατρο Δάφνης “ΦΑΝΗΣ ΧΗΝΑΣ” 1993-1994 και (2ο ανέβασμα) 1999-2000. Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.
- Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ (Μονόπρακτο).
α. Θέατρο ΜΑΣΚΕΣ 1993-1994. Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΑΚΗΣ.
β. Δημοτικό Θέατρο Δάφνης “ΦΑΝΗΣ ΧΗΝΑΣ” 1994-1995. Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.
- Ο ΤΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ.
Θέατρο του ΗΛΙΟΥ 1996-1997. Σκηνοθεσία: ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΣ.
- Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ.
Θέατρο ΦΑΝΑΡΙ 1999-2000. Σκηνοθεσία: ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΣΠΑΘΗΣ.
- ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ. Κρατικό Βραβείο Θεατρικού Έργου 2004.
α. Θέατρο ΣΗΜΕΙΟ 2006-2007. Σκηνοθεσία: ΝΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ.
β. ΜΙΚΡΟ Θέατρο (Θεσσαλονίκης) 2008-2009. Σκηνοθεσία: ΕΥΗ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ.
- ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ.
α. ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ (Θέατρο Μονής Λαζαριστών) 2007-2008. Σκηνοθεσία: ΝΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ.
β. Θέατρο RADAR 2014-2015. Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΚΟΣ.
- ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΚΟΥΚΛΑ.
Θέατρο ΔΙΑΧΡΟΝΟ 2011-2012. Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.
- Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ.
STUDIO ΜΕΛΕΝΙΚΟΥ 2017-2018. Σκηνοθεσία: ΜΑΙΡΗ ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ.
- ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΣ…
Θέατρο ΕΝ-Α 2017-2018 και 2018-2019. Σκηνοθεσία: ΕΛΠΙΔΑ ΑΜΙΤΣΗ.
- ΠΡΟΣΩΠ(ΕΙ)Ο (IL VISO DI UN ALTRO).
NUOVO TEATRO SANITA (Νάπολη) 2018-2019. Σκηνοθεσία: GIANNI SPEZZANO. Μετάφραση: ΤΖΙΝΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑΚΗ.
- ΕΚΤΡΟΦΕΙΟ ΤΕΡΑΤΩΝ.
Άπαιχτο.
- Η ΒΡΟΧΗ ΜΕΣΑ ΤΗΣ.
Άπαιχτο.
- ΠΡΟΣ ΒΟΡ(Ρ)Α (Ταχύδραμα).
Άπαιχτο.
Ελπίδα Αμίτση
Γεννήθηκε στην Πάτρα και ξεκίνησε τις σπουδές της σε μικρή ηλικία μαθαίνοντας πιάνο. Απεφοίτησε από το Ελληνικό Ωδείο, από την τάξη μονωδίας της Γ. Ντι Τάσσο με βαθμό διπλώματος «Άριστα Παμψηφεί». Παρακολούθησε σεμινάρια με την Κ. Λούντβιχ και συνέχισε την σπουδή της με τον Τζ. Μοδινό. Είναι κάτοχος των πτυχίων αρμονίας, αντίστιξης και φούγκας. Έχει συμμετάσχει ως σολίστ στην Εθνική Λυρική Σκηνή, στο Ηρώδειο, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιώς κ.λπ. και έχει διοργανώσει ατομικές συναυλίες στον Παρνασσό, το Μέγαρο Δουκίσσης Πλακεντίας, την Αίθουσα Γκαίτε, την Ελληνοαμερικάνικη Ένωση καθώς επίσης σε φεστιβάλ και διάφορους συναυλιακούς χώρους. Στα Θέατρα Διθύραμβος, Ιλίσια και Φούρνος διοργάνωσε σειρά συναυλιών που αφορούσαν την σύγχρονη Ελληνική μουσική καθώς και παραστάσεις με νέγρικα τραγούδια και μιούζικαλ. Το ρεπερτόριο της περιλαμβάνει έργα όλων των εποχών (άριες, λίντερ κ.α). Ερμηνεύτρια ως επί το πλείστον έργων του 20ου αιώνα έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους Έλληνες συνθέτες παρουσιάζοντας και έργα σε πρώτες εκτελέσεις. Συνεργάσθηκε με την Ένωση Ελλήνων Μουσουργών και το Κ.Ε.ΣΥ. Δημιούργησε τις παραστάσεις: “Τας χορδάς ας αλλάξωμεν”, “ Ήχος Ελληνικός”, “Έλληνες μουσουργοί”, “Ημέρες σύγχρονης Ελληνικής μουσικής”, “Με μουσικές εξαίσιες και με 5 αισθήσεις για οδηγό”, “Φωνή Ελπίδας”, “Το κρύσταλλο της σιωπής η μουσική ραγίζει” και “Ελλήνων έργα” όπου ερμήνευσε σύγχρονους Έλληνες συνθέτες της λόγιας μουσικής και έργα σε πρώτη εκτέλεση. Στην παράσταση “Με μουσικές εξαίσιες” ερμήνευσε σύγχρονη Ελληνική μουσική βασισμένη σε ποιήματα Κ. Π. Καβάφη. Στις μουσικές παραστάσεις “Εν αναμονή” και “Αφηγήσεις σε χρώμα μαύρο” σε σκηνοθεσία Μ. Ζωγραφίδη, ερμήνευσε νέγρικα θρησκευτικά τραγούδια. Στις μουσικές παραστάσεις “Ζωογόνον ύδωρ” και “Ένας άγγελος διαβάτης” ερμήνευσε τραγούδια του Μ. Χατζιδάκι και στην παράσταση “Get back” ροκ τραγούδια. Τραγούδια της Κάτω Ιταλίας ερμήνευσε στην παράσταση “Φύσηξε ο Ζέφυρος” τραγούδια ενώ στο “Φωτίζοντας τη μουσική” με τον συνθέτη και πιανίστα Μ.Αρχοντίδη ερμηνεύει έργα από το παγκόσμιο ρεπερτόριο του κινηματογράφου και του θεάτρου. Δημιούργησε και παρουσίασε τις παραστάσεις “2 woman’s songs” και “Ήχοι Εικόνων”. Έχει παρουσιάσει επίσης το θεατρικό έργο “Ο Σιμιγδαλένιος” του Α. Αδαμόπουλου σε σκηνοθεσία του ιδίου, στο οποίο και ερμηνεύει 22 ρόλους η ίδια και έχει πρωταγωνιστήσει στο θεατρικό έργο του Λ. Μπίκα “Ο Θαλής και η Θάλεια πάνε θέατρο” σε σκηνοθεσία Α.Μπασσά. Έχει ασχοληθεί με την παραγωγή και παρουσίαση ραδιοφωνικών εκπομπών με θέμα την κλασσική μουσική και έχει διδάξει ορθοφωνία και τραγούδι σε σεμινάρια επαγγελματικής κατάρτισης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δημιούργησε και δίδαξε σε σειρά Μουσικοθεατρικών σεμιναρίων που αφορούσαν στην αισθητική και την εποχή διαφόρων συγγραφέων με στόχο την συναισθηματική έκφραση των έργων τους καθώς επίσης και σειρά σεμιναρίων για ηθοποιούς, τραγουδιστές και performer με στόχο την αναγνώριση της ”εσωτερικής φωνής” και της δυναμικής του σώματος. Έχει δημιουργήσει και παρουσιάζει κύκλο σεμιναρίων και παραστάσεων με θέμα “Σώμα-Φωνή-Στοχασμός-Έκφραση-Ερμηνεία’’, “Ανάπτυξης των ψυχονοητικών ικανοτήτων με στόχο την αυτογνωσία και την επιτυχή επικοινωνία”, “Σχέσεις …σχέσις”, “Αναγνώριση και χειρισμός της ανθρώπινης φωνής με μέσον την ψυχονοητική και σωματική κατάσταση”, “Εκφραστική ικανότητα, ακεραιότητα-πρόθεση& δύναμη”, “Μελόδραμα”, “Αναπνοές και ζωτική ενέργεια”, “Θέατρο μέσα στη Μουσική και Μουσική μέσα στο Θέατρο”, στα πλαίσια των οποίων παρουσίασε τις παραστάσεις: “Πέρσες”, “Λυσιστράτη”, “Του Μαυριανού και της αδελφής του”, “Παρωδίες”, “Ερωτικός”, “Νυν και αεί”, “Ένα λεύτερο ζευγάρι”, “Γελώντας άγρια”. Δημιούργησε την θεατρική Ομάδα ΕΝ-Α. Σκηνοθέτησε τα έργα: «Homo Normalis το πρότυπο της “ομαλότητας”» σε κείμενο της ιδίας εμπνευσμένο από το “Άκου Ανθρωπάκο’’ του Β.Ράιχ, “Ο μικρός αδελφός” της Μαριέλλης Σφακιανάκη-Μανωλίδου, “Ο Σιμιγδαλένιος” του Αλέξανδρου Αδαμόπουλου, “ΠΕΕΡ ΓΚΥΝΤ” IBSEN+GRIEG του Ερρίκου Ίψεν, “Κάποτε ένας πυροβολισμός” του Γιάννη Παπάζογλου, “Η στρίγγλα έγινε αρνάκι;” του Κώστα Παπαπέτρου. Δημιούργησε το Θέατρο ΕΝ-Α. Διδάσκει τραγούδι στο Ωδείο ΕΝΤΕΧΝΟΝ.
Χρίστος Γεωργίου
Γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη. Σπουδές: Bachelor of arts στην ψυχολογία (Πανεπιστήμιο του Houston-Texas), Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών.
Συμμετείχε στις παραστάσεις: Δίκρανος Ντίσνεϊ (ομάδα Cyberscene), Πριγκίπισσα Τουραντό, Ο χαρτοπαίχτης, Ο αφελής (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης), Η φυλλάδα του Μεγαλέξανδρου, Υψιπύλη στη Νεμέα, Αργοναυτικά (ομάδα Θεώρηση), Το φάντασμα του Κάντερβίλ, Ο μαγικός αυλός, Το αηδόνι του αυτοκράτορα της Κίνας (Μαγική αυλαία), Ρομπέρτο Τσούκο (ομάδα Ιυττός), Θέσπις (ομάδα Ελεός), Φοίνισσες, Ιφιγένεια εν Αυλίδι, Οργανέτο (Θέατρο Όραμα), Αρκαδία, Ιουλιανός ο Παραβάτης, Συρανό ντε Μπερζεράκ (Κ.Θ.Β.Ε.) Οιδίποδας Τύραννος, Οιδίποδας επί Κολωνώ¨ (Εθνικό Θέατρο), Ιλιάδα, Ο κουρέας της Σεβίλλης (Θέατρο Εγνατία), Ο Σιμιγδαλένιος, Κάποτε ένας πυροβολισμός…, Η στρίγγλα έγινε αρνάκι; (Ομάδα ΕΝ-Α, Θέατρο ΕΝ-Α).
Συνεργάστηκε με τους σκηνοθέτες: Στ.Αρκέντη, Γ.Αθανασίου, Κ.Μπάκα, Π.Σκουρολιάκο, Χ.Κανδρεβιώτου, Ε.Μαβίλη, Μ.Σακκά, Ν.Σακαλίδη, Γ.Χατζηδάκη, Π.Ζαγανιάρη, Κ.Αρβανιτάκη, Κ.Πρέκα, Ν.Τσακίρογλου, Ε. Γαβρηιλίδη, Ρ.Πατεράκη, Κ.Ρουγγέρη, Ελ. Αμίτση.
Μιχαήλ Άγγελος Δρόσος
Γεννήθηκε στον Πειραιά. Πτυχιούχος Γραφιστικής Εντύπου και Ηλεκτρονικών Μέσων του ΤΕΙ Αθηνών. Απόφοιτος της Ανώτερης Δραματικής Σχολής “Melissa Art School” της Έλντας Πανοπούλου. Συμμετείχε στις παραστάσεις: “Η Στρίγγλα έγινε αρνάκι;” Σε σκηνοθεσία Ελπίδας Αμίτση. “Ο Αχόρταγος”, “Χαρτοπαίχτρα”, “Ράφτης κυριών”, “Φωνάζει ο κλέφτης” σε σκηνοθεσία Έλντας Πανοπούλου. Musical “Alice” σε σκηνοθεσία Μαρίας Κατσιώνη. Το 2014 παρακολούθησε σεμινάρια Ιαπωνικού παραδοσιακού θεάτρου (kabuki) στο Κιότο της Ιαπωνίας. Γνωρίζει Ιαπωνικά και Αγγλικά.
Θωμάς Μαυρογόνατος
Γεννήθηκε στην Αθήνα, είναι ελεύθερος επαγγελματίας Οικονομολόγος – Φοροτεχνικός με MSc στα Εφαρμοσμένα Οικονομικά & Χρηματοοικονομικά και πτυχιούχος Θεατρικής Αγωγής από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.Συμμετείχε στις παραστάσεις: ¨Ο Σιμιγδαλένιος¨ του Αλέξανδρου Αδαμόπουλου και “Κάποτε ένας πυροβολισμός…” του Γιάννη Παπάζογλου από την Ομάδα ΕΝ-Α στο Θέατρο ΕΝ-Α με σκηνοθέτη την Ελπίδα Αμίτση.¨Αυτό το Ζώο το Παράξενο¨ του ΆντονΤσέχοφ και ¨Ανοιχτή πρόβα για το κοινό¨ από την Θεατρική Ομάδα του Δήμου ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ με σκηνοθέτη τον Γιώργο Καλόξυλο. ¨Λυσιστράτη¨ του Αριστοφάνη και ¨Προστάτες¨ του Μήτσου Ευθυμιάδη από την Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Πικερμίου με σκηνοθέτη τον Αντώνη Ξένο και στην Θεατρική Ομάδα του Τ.Ε.Ι. Κοζάνης. Συμμετείχε ως ηθοποιός στην ταινία μικρού μήκους ¨otherwise¨του κινηματογραφικού εργαστηρίου του Δήμου Περάματος υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Σπύρου Τέσκου. Είναι σκηνοθέτης της θεατρικής ομάδας ¨ΟΙ ΑΛΛΟΙ¨ του Πολιτιστικού & Εξωραϊστικού Συλλόγου Καλλιτεχνούπολης (Π.Ε.Σ.Κ.) από το 2016 έως και σήμερα. Συμμετείχε ως βοηθός σκηνοθέτη στα έργα: ¨Αυτό το Ζώο το Παράξενο¨ του ΆντονΤσέχοφ και ¨Ανοιχτή πρόβα για το κοινό¨ από την Θεατρική Ομάδα του ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ. Στο έργο ¨Αστεροειδής 179-Κλυταιμνήστρα¨ από την Πειραϊκή Σκηνή. Είναι ιδρυτικό μέλος της Πειραϊκής Σκηνής. Παρακολούθησε μαθήματα υποκριτικής, σκηνοθεσίας, μουσικής σαξοφώνου, χορού. Υπήρξε ραδιοφωνικός – μουσικός παραγωγός σε ιντερνετικό ραδιόφωνο το 2013-14 στο dmstmedia και στο Clipartradio 2014-2015.
Δημήτρης Παριανός
Γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε κλασσική κιθάρα με τον Κ. Τριάντο, Ανώτερα Θεωρητικά με τον Σ. Παπανικολάου και αποφοίτησε από την τάξη Σύνθεσης του Θ. Αντωνίου. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για τη μπαρόκ μουσική, σεμινάρια ανάλυσης και ερμηνείας έργων για κιθάρα, μουσικής για κινηματογράφο και θέατρο, σημειογραφίας του 20ου αιώνα, σύγχρονης μουσικής καθώς και μαθήματα Διεύθυνσης Ορχήστρας με τον Θ. Αντωνίου. Έχει γράψει έργα για συμφωνική ορχήστρα, σύνολα μουσικής δωματίου, χορωδία, σόλο όργανα καθώς και τραγούδια για φωνή και πιάνο. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τη σκηνική μουσική ( “Οι Δίκαιοι” του Α. Καμύ, “Ο Σιμιγδαλένιος” του Α. Αδαμόπουλου, “Του Κουτρούλη ο γάμος” του Α. Ραγκαβή, “Ο Χαρτοπαίκτης” του Μ. Χουρμούζη, “Λοκαντιέρα” του Γκολντόνι, “Μήδεια” και “Μαρία Πενταγιώτισσα” του Μποστ, “Γέρμα” και “Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα” του Λόρκα, “Κάποτε ένας πυροβολισμός…” του Γιάννη Παπάζογλου , “Η στρίγγλα έγινε αρνάκι;” του Κώστα Παπαπέτρου κ.α.). Ενορχήστρωσε και διηύθυνε τις Μουσικοθεατρικές παραστάσεις ”Καλωσόρισες έρωτα”, ”Ταξίδι στο όνειρο”, ΄΄Οι Άθλιοι΄΄ στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ”Πειραιάς πολιτεία ολοζώντανη” στην Εθνική Λυρική Σκηνή, ‘Οδός ονείρων” στο Βεάκειο θέατρο Πειραιά και ”Φύσηξε ο Ζέφυρος τραγούδια” στο θέατρο ”Θ.Βέγγος”. Το 1997 με το έργο του “Κοντσέρτο για κιθάρα και ορχήστρα” κέρδισε το Β’ Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σύνθεσης “Εις Μνήμην Γ.Α. Παπαϊωάννου”, ενώ το 1998 μετέσχε στο Workshop Ελλήνων Συνθετών του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Έχει εμφανιστεί ως σολίστ και έχουν παιχτεί έργα του σε διάφορους συναυλιακούς χώρους. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών. Είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής του « Ωδείου Τερψιθέας » και από το 2001 έχει Ιδρύσει και Διευθύνει το Ωδείο «ΕΝΤΕΧΝΟΝ»
Γιώργος Κλήμης
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Ξεκίνησε της σπουδές στο πιάνο και στο αρμόνιο στο Εθνικό Ωδείο, ενώ παράλληλα ασχολήθηκε με την κιθάρα και το τραγούδι. Η φωτογραφία αποτέλεσε για αυτόν έναν εναλλακτικό τρόπο έκφρασης. Μαθήτευσε δίπλα στον Λεωνίδα Παπαδόπουλο και στον Μιχάλη Αναστασίου. Η αγάπη του για το θέατρο και τον κινηματογράφο τον έκανε να ασχοληθεί με την εικονοληψία. Έχει συνεργαστεί με το Θέατρο Ε-ΝΑ στις παραγωγές «Ο μικρός Αδελφός», «Ο Σιμιγδαλένιος», «ΠέερΓκυντ» Ibsen+Grieg και «Κάποτε ένας Πυροβολισμός…», “Η στρίγγλα έγινε αρνάκι;” του Κώστα Παπαπέτρου.
Το Θέατρο ΕΝ-Α παρουσιάζει για την χειμερινή περίοδο 2019-2020 το έργο του Γιάννη Παπάζογλου «Ταξίδι στην έρημο…Προς Βορ(ρ)ά» σε σκηνοθεσία Ελπίδας Αμίτση. Ένα σύγχρονο ελληνικό έργο με μοντέρνα γραφή, που επικεντρώνεται στο πρόβλημα προσφύγων και μεταναστών.
Ο Γιάννης Παπάζογλου συγγραφέας του έργου αναφέρει σχετικά:
Το ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ανέβηκε στο ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ σε σκηνοθεσία Νίκου Διαμαντή και στο θέατρο RADAR σε σκηνοθεσία Γιώργου Γιανναράκου και το ταχύδραμα «Προς Βορ(ρ)ά» παρουσιάστηκε στα πλαίσια του φεστιβάλ Νάπολης από το NUOVO TEATRO SANITA σε σκηνοθεσία Mario Geralti. Στο Θέατρο ΕΝ-Α θα παρουσιαστούν σαν μία ενιαία παράσταση ύστερα από την συνεργασία που είχα με την σκηνοθέτη κα Ελπίδα Αμίτση.
Φωτορεπόρτερ, επιβάτης σε πλοίο διάσωσης προσφύγων μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα. Αναπαριστά συγκλονισμένος το δράμα εγκύου από την Αφρική με τον τρόπο ακριβώς που το βίωσε. Μπορεί και να είναι μία από τις ειδήσεις που εκφωνεί με ψυχρότητα η λαμπερή και φιλόδοξη παρουσιάστρια. Όπως και οι μάχες που μαίνονται σε χώρα του τρίτου κόσμου μετά από στρατιωτική επέμβαση ξένης δύναμης. Για την ίδια ο πόλεμος είναι κάτι μακρινό και αδιάφορο. Ο άντρας της, φωτορεπόρτερ κι αυτός στην εμπόλεμη ζώνη, εξαφανίζεται. Ένας αινιγματικός διπλωμάτης αναλαμβάνει την έρευνα. Την καλεί για την αναγνώριση του πτώματος. Πιθανόν ν’ ανήκει σ’ εκείνον. Ταξιδεύει μέχρι την καρδιά του σκότους. Παύει πλέον να ‘ναι θεατής. Γίνεται μέρος της είδησης. Πρέπει να εξοικειωθεί με τη βία και το θάνατο. Παρεμβάλλονται όσα έχει καταγράψει ο φωτορεπόρτερ στο διασωθέν ημερολόγιό του. Η φρίκη σε πρώτο πλάνο. Βομβαρδισμένες πόλεις. Δολοφονίες παιδιών. Ακρωτηριασμένα σώματα. Η μνήμη αιμορραγεί. Τα τρία πρόσωπα κουβαλούν πάθη κι ενοχές. Ο έρωτας είναι το μόνο αντίδοτο στην κόλαση που τα περιβάλλει. Ο διπλωμάτης το γνωρίζει καλά. Η έντονη έλξη που νιώθει για κείνη τον οδηγεί σ’ ένα παιχνίδι μυστικών και ψεμάτων. Και στην ανταλλαγή ταυτοτήτων. Ο μόνος δρόμος διαφυγής απ’ το σφαγείο περνά μέσ’ απ’ την έρημο. Παγιδεύει τη δημοσιογράφο γιατί μόνο με τη βοήθεια της μπορεί να ξαναβγεί στο φως .Η κάθοδος στα τάρταρα αποτελεί την αφετηρία για το ταξίδι αυτογνωσίας των ηρώων. Μακριά από την ευμάρεια της Δύσης, την ασφάλεια των τηλεοπτικών εικόνων, τη λάμψη της ματαιοδοξίας. Δεμένοι με το κόκκινο νήμα που διατρέχει την Ιστορία. Απ’ τη Γκουέρνικα ως τη Βαγδάτη και τη Γάζα. Περνώντας απ’ το Άουσβιτς και τη Σρεμπρένιτσα.
Η σκηνοθέτης της παράστασης Ελπίδα Αμίτση αναφέρει:
Η επιλογή του έργου «Ταξίδι στην έρημο» – «Προς Βορ(ρ)ά» του Γιάννη Παπάζογλου έγινε, διότι είναι ένα σύγχρονο ελληνικό έργο με μοντέρνα γραφή που κινείται στο ύφος του ποιητικού ρεαλισμού. Η θεματολογία του επικεντρώνεται στο πρόβλημα προσφύγων και μεταναστών από τις χώρες του 3ου κόσμου στη δύση και αφορά τις σχέσεις του ανθρώπου της δύσης που έρχεται σε επαφή με τα προβλήματα του 3ου κόσμου, προσεγγίζοντας τα αίτια της φυγής των μεταναστών και προσφύγων.
Ο εμφύλιος πόλεμος, η βία, οι επεμβάσεις των ξένων δυνάμεων στις χώρες τους και κατά συνέπεια, η φτώχεια, η οδύνη και η αθλιότητα που δημιουργούνται τους ωθούν να βρουν διέξοδο στις χώρες της δύσης αναζητώντας τον “παράδεισο”.
Φωτορεπόρτερ που με κίνδυνο της ζωής τους καταγράφουν τα γεγονότα μεταδίδοντας την τραγωδία μεταναστών και προσφύγων και φέρνουν σε επαφή την κοινή γνώμη της δύσης με τα προβλήματα αυτά.
Οι ανθρώπινες κοινωνίες εμμένοντας στις σκοτεινές πτυχώσεις σβήνουν βαθμιαία ό,τι καλό μπορεί να υπάρχει σε αυτές και στερούμενες την αγάπη και αμοιβαιότητα δεν αναγεννώνται.
Όμως η ελπίδα πάντα υπάρχει και η ανθρωπότητα προχωρά στο ανηφορικό μονοπάτι.
Trailer παράστασης:
ΔΙΑΝΟΜΗ:
Ελπίδα Αμίτση
Χρίστος Γεωργίου
Μιχαήλ-Άγγελος Δρόσος
Θωμάς Μαυρογόνατος
Ταυτότητα της παράστασης:
Σκηνοθεσία: Ελπίδα Αμίτση
Μουσική: Δημήτρης Παριανός
Σκηνικά – Κοστούμια: Νίκη Ελευθερίου
Φωτισμός: Άρτεμις Λογαρά
Φωτογραφία, Video: Γιώργος Κλήμης
Επιμέλεια trailer: Δημήτρης Παριανός
Επιμέλεια αφίσας: Μιχαήλ-Άγγελος Δρόσος
Video– φωτογραφία: Ελπίδα Αμίτση (από Συρία, Ιορδανία, Λίβανο, Παλαιστίνη, Ισραήλ, Τουρκία, Κύπρο, Τυνησία, Γερμανία, Πολωνία, Κένυα, Σρι Λάνκα, Ινδία, Νεπάλ, Βολιβία, Χιλή, Περού, Ρωσία, Κίνα.)
Κομμώσεις-μακιγιάζ: Χριστόφορος Δουκουμόπουλος, Αναστασία Καντζούρη
Φροντιστής: Ιωάννης Πίππας
INFO:
ΘΕΑΤΡΟ ΕΝ-Α
Σουρή και Μαλαγαρδή 95, Κορυδαλλός
Τηλ.κρατήσεων: 6987 154 814
Διάρκεια παράστασης: 90 λεπτά χωρίς διάλειμμα
Είσοδος: 12 ευρώ, Φοιτητές – Άνεργοι: 8 ευρώ
Προς ενίσχυση των σκοπών των ΕΝ.Π.ΑΝ.
Υπό την αιγίδα: WORLD PHILOSOPHICAL FORUM και UNESCO.
Ένα πολιτιστικό γεγονός των ΕΝ.Π.ΑΝ. (Ένωση Πολιτισμού Ανάπτυξης)
FB: https://www.facebook.com/Ena.Group.Theatre/
Χάρτης: https://goo.gl/maps/Rem7BupjnV32
Το Θέατρο ΕΝ-Α δημιουργήθηκε στον Κορυδαλλό για να υλοποιεί ιδέες, αρετές και τεχνουργήματα της υπέρτατης φαντασίας. Μέσα στα 4 χρόνια λειτουργίας του το Θέατρο ΕΝ-Α, η ομάδα ΕΝ-Α και με σκηνοθέτρια την Ελπίδα Αμίτση παρουσίασαν τις εξής παραγωγές: «HOMO NORMALIS το πρότυπο της “ομαλότητας”» εμπνευσμένο από το «Άκου ανθρωπάκο» του Βίλχελμ Ράιχ σε κείμενο της Ελπίδας Αμίτση – «Ο μικρός αδελφός» της Μαριέλλης Σφακιανάκη Μανωλίδου – «Ο Σιμιγδαλένιος» του Αλέξανδρου Αδαμόπουλου – «Πέερ Γκύντ» Ibsent + Grieg του Ερρίκου Ίψεν – «Κάποτε ένας πυροβολισμός…» του Γιάννη Παπάζογλου – «Η στρίγγλα έγινε αρνάκι;» του Κώστα Παπαπέτρου.
Υπεύθυνος Επικοινωνίας: Αντώνης Κοκολάκης
Εmail: kokolakispr@yahoo.gr και kokolakispr@gmail.com
Βιογραφικά
Γιάννης Παπάζογλου
Πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Αθήνας.
Δικηγόρος.
Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων.
Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού Συλλογικής Διαχείρισης “ΘΕΣΠΙΣ”.
ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ:
- ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ.
Θέατρο ΛΗΔΡΑ 1992-1993. Σκηνοθεσία: ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ.
- ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΣΕ ΛΕΥΚΟ ΤΟΠΙΟ. Κρατικό Βραβείο Θεατρικού Έργου 1989.
Δημοτικό Θέατρο Δάφνης “ΦΑΝΗΣ ΧΗΝΑΣ” 1993-1994 και (2ο ανέβασμα) 1999-2000. Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.
- Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΥΛΟΣ (Μονόπρακτο).
α. Θέατρο ΜΑΣΚΕΣ 1993-1994. Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΑΚΗΣ.
β. Δημοτικό Θέατρο Δάφνης “ΦΑΝΗΣ ΧΗΝΑΣ” 1994-1995. Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.
- Ο ΤΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ.
Θέατρο του ΗΛΙΟΥ 1996-1997. Σκηνοθεσία: ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΣ.
- Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ.
Θέατρο ΦΑΝΑΡΙ 1999-2000. Σκηνοθεσία: ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΣΠΑΘΗΣ.
- ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ. Κρατικό Βραβείο Θεατρικού Έργου 2004.
α. Θέατρο ΣΗΜΕΙΟ 2006-2007. Σκηνοθεσία: ΝΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ.
β. ΜΙΚΡΟ Θέατρο (Θεσσαλονίκης) 2008-2009. Σκηνοθεσία: ΕΥΗ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ.
- ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ.
α. ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ (Θέατρο Μονής Λαζαριστών) 2007-2008. Σκηνοθεσία: ΝΙΚΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ.
β. Θέατρο RADAR 2014-2015. Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΚΟΣ.
- ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΚΟΥΚΛΑ.
Θέατρο ΔΙΑΧΡΟΝΟ 2011-2012. Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.
- Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΣΚΟΥΡΙΑΣ.
STUDIO ΜΕΛΕΝΙΚΟΥ 2017-2018. Σκηνοθεσία: ΜΑΙΡΗ ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ.
- ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΣ…
Θέατρο ΕΝ-Α 2017-2018 και 2018-2019. Σκηνοθεσία: ΕΛΠΙΔΑ ΑΜΙΤΣΗ.
- ΠΡΟΣΩΠ(ΕΙ)Ο (IL VISO DI UN ALTRO).
NUOVO TEATRO SANITA (Νάπολη) 2018-2019. Σκηνοθεσία: GIANNI SPEZZANO. Μετάφραση: ΤΖΙΝΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑΚΗ.
- ΕΚΤΡΟΦΕΙΟ ΤΕΡΑΤΩΝ.
Άπαιχτο.
- Η ΒΡΟΧΗ ΜΕΣΑ ΤΗΣ.
Άπαιχτο.
- ΠΡΟΣ ΒΟΡ(Ρ)Α (Ταχύδραμα).
Άπαιχτο.
Ελπίδα Αμίτση
Γεννήθηκε στην Πάτρα και ξεκίνησε τις σπουδές της σε μικρή ηλικία μαθαίνοντας πιάνο. Απεφοίτησε από το Ελληνικό Ωδείο, από την τάξη μονωδίας της Γ. Ντι Τάσσο με βαθμό διπλώματος «Άριστα Παμψηφεί». Παρακολούθησε σεμινάρια με την Κ. Λούντβιχ και συνέχισε την σπουδή της με τον Τζ. Μοδινό. Είναι κάτοχος των πτυχίων αρμονίας, αντίστιξης και φούγκας. Έχει συμμετάσχει ως σολίστ στην Εθνική Λυρική Σκηνή, στο Ηρώδειο, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιώς κ.λπ. και έχει διοργανώσει ατομικές συναυλίες στον Παρνασσό, το Μέγαρο Δουκίσσης Πλακεντίας, την Αίθουσα Γκαίτε, την Ελληνοαμερικάνικη Ένωση καθώς επίσης σε φεστιβάλ και διάφορους συναυλιακούς χώρους. Στα Θέατρα Διθύραμβος, Ιλίσια και Φούρνος διοργάνωσε σειρά συναυλιών που αφορούσαν την σύγχρονη Ελληνική μουσική καθώς και παραστάσεις με νέγρικα τραγούδια και μιούζικαλ. Το ρεπερτόριο της περιλαμβάνει έργα όλων των εποχών (άριες, λίντερ κ.α). Ερμηνεύτρια ως επί το πλείστον έργων του 20ου αιώνα έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους Έλληνες συνθέτες παρουσιάζοντας και έργα σε πρώτες εκτελέσεις. Συνεργάσθηκε με την Ένωση Ελλήνων Μουσουργών και το Κ.Ε.ΣΥ. Δημιούργησε τις παραστάσεις: “Τας χορδάς ας αλλάξωμεν”, “ Ήχος Ελληνικός”, “Έλληνες μουσουργοί”, “Ημέρες σύγχρονης Ελληνικής μουσικής”, “Με μουσικές εξαίσιες και με 5 αισθήσεις για οδηγό”, “Φωνή Ελπίδας”, “Το κρύσταλλο της σιωπής η μουσική ραγίζει” και “Ελλήνων έργα” όπου ερμήνευσε σύγχρονους Έλληνες συνθέτες της λόγιας μουσικής και έργα σε πρώτη εκτέλεση. Στην παράσταση “Με μουσικές εξαίσιες” ερμήνευσε σύγχρονη Ελληνική μουσική βασισμένη σε ποιήματα Κ. Π. Καβάφη. Στις μουσικές παραστάσεις “Εν αναμονή” και “Αφηγήσεις σε χρώμα μαύρο” σε σκηνοθεσία Μ. Ζωγραφίδη, ερμήνευσε νέγρικα θρησκευτικά τραγούδια. Στις μουσικές παραστάσεις “Ζωογόνον ύδωρ” και “Ένας άγγελος διαβάτης” ερμήνευσε τραγούδια του Μ. Χατζιδάκι και στην παράσταση “Get back” ροκ τραγούδια. Τραγούδια της Κάτω Ιταλίας ερμήνευσε στην παράσταση “Φύσηξε ο Ζέφυρος” τραγούδια ενώ στο “Φωτίζοντας τη μουσική” με τον συνθέτη και πιανίστα Μ.Αρχοντίδη ερμηνεύει έργα από το παγκόσμιο ρεπερτόριο του κινηματογράφου και του θεάτρου. Δημιούργησε και παρουσίασε τις παραστάσεις “2 woman’s songs” και “Ήχοι Εικόνων”. Έχει παρουσιάσει επίσης το θεατρικό έργο “Ο Σιμιγδαλένιος” του Α. Αδαμόπουλου σε σκηνοθεσία του ιδίου, στο οποίο και ερμηνεύει 22 ρόλους η ίδια και έχει πρωταγωνιστήσει στο θεατρικό έργο του Λ. Μπίκα “Ο Θαλής και η Θάλεια πάνε θέατρο” σε σκηνοθεσία Α.Μπασσά. Έχει ασχοληθεί με την παραγωγή και παρουσίαση ραδιοφωνικών εκπομπών με θέμα την κλασσική μουσική και έχει διδάξει ορθοφωνία και τραγούδι σε σεμινάρια επαγγελματικής κατάρτισης της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δημιούργησε και δίδαξε σε σειρά Μουσικοθεατρικών σεμιναρίων που αφορούσαν στην αισθητική και την εποχή διαφόρων συγγραφέων με στόχο την συναισθηματική έκφραση των έργων τους καθώς επίσης και σειρά σεμιναρίων για ηθοποιούς, τραγουδιστές και performer με στόχο την αναγνώριση της ”εσωτερικής φωνής” και της δυναμικής του σώματος. Έχει δημιουργήσει και παρουσιάζει κύκλο σεμιναρίων και παραστάσεων με θέμα “Σώμα-Φωνή-Στοχασμός-Έκφραση-Ερμηνεία’’, “Ανάπτυξης των ψυχονοητικών ικανοτήτων με στόχο την αυτογνωσία και την επιτυχή επικοινωνία”, “Σχέσεις …σχέσις”, “Αναγνώριση και χειρισμός της ανθρώπινης φωνής με μέσον την ψυχονοητική και σωματική κατάσταση”, “Εκφραστική ικανότητα, ακεραιότητα-πρόθεση& δύναμη”, “Μελόδραμα”, “Αναπνοές και ζωτική ενέργεια”, “Θέατρο μέσα στη Μουσική και Μουσική μέσα στο Θέατρο”, στα πλαίσια των οποίων παρουσίασε τις παραστάσεις: “Πέρσες”, “Λυσιστράτη”, “Του Μαυριανού και της αδελφής του”, “Παρωδίες”, “Ερωτικός”, “Νυν και αεί”, “Ένα λεύτερο ζευγάρι”, “Γελώντας άγρια”. Δημιούργησε την θεατρική Ομάδα ΕΝ-Α. Σκηνοθέτησε τα έργα: «Homo Normalis το πρότυπο της “ομαλότητας”» σε κείμενο της ιδίας εμπνευσμένο από το “Άκου Ανθρωπάκο’’ του Β.Ράιχ, “Ο μικρός αδελφός” της Μαριέλλης Σφακιανάκη-Μανωλίδου, “Ο Σιμιγδαλένιος” του Αλέξανδρου Αδαμόπουλου, “ΠΕΕΡ ΓΚΥΝΤ” IBSEN+GRIEG του Ερρίκου Ίψεν, “Κάποτε ένας πυροβολισμός” του Γιάννη Παπάζογλου, “Η στρίγγλα έγινε αρνάκι;” του Κώστα Παπαπέτρου. Δημιούργησε το Θέατρο ΕΝ-Α. Διδάσκει τραγούδι στο Ωδείο ΕΝΤΕΧΝΟΝ.
Χρίστος Γεωργίου
Γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη. Σπουδές: Bachelor of arts στην ψυχολογία (Πανεπιστήμιο του Houston-Texas), Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών.
Συμμετείχε στις παραστάσεις: Δίκρανος Ντίσνεϊ (ομάδα Cyberscene), Πριγκίπισσα Τουραντό, Ο χαρτοπαίχτης, Ο αφελής (ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ρούμελης), Η φυλλάδα του Μεγαλέξανδρου, Υψιπύλη στη Νεμέα, Αργοναυτικά (ομάδα Θεώρηση), Το φάντασμα του Κάντερβίλ, Ο μαγικός αυλός, Το αηδόνι του αυτοκράτορα της Κίνας (Μαγική αυλαία), Ρομπέρτο Τσούκο (ομάδα Ιυττός), Θέσπις (ομάδα Ελεός), Φοίνισσες, Ιφιγένεια εν Αυλίδι, Οργανέτο (Θέατρο Όραμα), Αρκαδία, Ιουλιανός ο Παραβάτης, Συρανό ντε Μπερζεράκ (Κ.Θ.Β.Ε.) Οιδίποδας Τύραννος, Οιδίποδας επί Κολωνώ¨ (Εθνικό Θέατρο), Ιλιάδα, Ο κουρέας της Σεβίλλης (Θέατρο Εγνατία), Ο Σιμιγδαλένιος, Κάποτε ένας πυροβολισμός…, Η στρίγγλα έγινε αρνάκι; (Ομάδα ΕΝ-Α, Θέατρο ΕΝ-Α).
Συνεργάστηκε με τους σκηνοθέτες: Στ.Αρκέντη, Γ.Αθανασίου, Κ.Μπάκα, Π.Σκουρολιάκο, Χ.Κανδρεβιώτου, Ε.Μαβίλη, Μ.Σακκά, Ν.Σακαλίδη, Γ.Χατζηδάκη, Π.Ζαγανιάρη, Κ.Αρβανιτάκη, Κ.Πρέκα, Ν.Τσακίρογλου, Ε. Γαβρηιλίδη, Ρ.Πατεράκη, Κ.Ρουγγέρη, Ελ. Αμίτση.
Μιχαήλ Άγγελος Δρόσος
Γεννήθηκε στον Πειραιά. Πτυχιούχος Γραφιστικής Εντύπου και Ηλεκτρονικών Μέσων του ΤΕΙ Αθηνών. Απόφοιτος της Ανώτερης Δραματικής Σχολής “Melissa Art School” της Έλντας Πανοπούλου. Συμμετείχε στις παραστάσεις: “Η Στρίγγλα έγινε αρνάκι;” Σε σκηνοθεσία Ελπίδας Αμίτση. “Ο Αχόρταγος”, “Χαρτοπαίχτρα”, “Ράφτης κυριών”, “Φωνάζει ο κλέφτης” σε σκηνοθεσία Έλντας Πανοπούλου. Musical “Alice” σε σκηνοθεσία Μαρίας Κατσιώνη. Το 2014 παρακολούθησε σεμινάρια Ιαπωνικού παραδοσιακού θεάτρου (kabuki) στο Κιότο της Ιαπωνίας. Γνωρίζει Ιαπωνικά και Αγγλικά.
Θωμάς Μαυρογόνατος
Γεννήθηκε στην Αθήνα, είναι ελεύθερος επαγγελματίας Οικονομολόγος – Φοροτεχνικός με MSc στα Εφαρμοσμένα Οικονομικά & Χρηματοοικονομικά και πτυχιούχος Θεατρικής Αγωγής από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.Συμμετείχε στις παραστάσεις: ¨Ο Σιμιγδαλένιος¨ του Αλέξανδρου Αδαμόπουλου και “Κάποτε ένας πυροβολισμός…” του Γιάννη Παπάζογλου από την Ομάδα ΕΝ-Α στο Θέατρο ΕΝ-Α με σκηνοθέτη την Ελπίδα Αμίτση.¨Αυτό το Ζώο το Παράξενο¨ του ΆντονΤσέχοφ και ¨Ανοιχτή πρόβα για το κοινό¨ από την Θεατρική Ομάδα του Δήμου ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ με σκηνοθέτη τον Γιώργο Καλόξυλο. ¨Λυσιστράτη¨ του Αριστοφάνη και ¨Προστάτες¨ του Μήτσου Ευθυμιάδη από την Θεατρική Ομάδα του Πολιτιστικού Συλλόγου Πικερμίου με σκηνοθέτη τον Αντώνη Ξένο και στην Θεατρική Ομάδα του Τ.Ε.Ι. Κοζάνης. Συμμετείχε ως ηθοποιός στην ταινία μικρού μήκους ¨otherwise¨του κινηματογραφικού εργαστηρίου του Δήμου Περάματος υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Σπύρου Τέσκου. Είναι σκηνοθέτης της θεατρικής ομάδας ¨ΟΙ ΑΛΛΟΙ¨ του Πολιτιστικού & Εξωραϊστικού Συλλόγου Καλλιτεχνούπολης (Π.Ε.Σ.Κ.) από το 2016 έως και σήμερα. Συμμετείχε ως βοηθός σκηνοθέτη στα έργα: ¨Αυτό το Ζώο το Παράξενο¨ του ΆντονΤσέχοφ και ¨Ανοιχτή πρόβα για το κοινό¨ από την Θεατρική Ομάδα του ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ-ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ. Στο έργο ¨Αστεροειδής 179-Κλυταιμνήστρα¨ από την Πειραϊκή Σκηνή. Είναι ιδρυτικό μέλος της Πειραϊκής Σκηνής. Παρακολούθησε μαθήματα υποκριτικής, σκηνοθεσίας, μουσικής σαξοφώνου, χορού. Υπήρξε ραδιοφωνικός – μουσικός παραγωγός σε ιντερνετικό ραδιόφωνο το 2013-14 στο dmstmedia και στο Clipartradio 2014-2015.
Δημήτρης Παριανός
Γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε κλασσική κιθάρα με τον Κ. Τριάντο, Ανώτερα Θεωρητικά με τον Σ. Παπανικολάου και αποφοίτησε από την τάξη Σύνθεσης του Θ. Αντωνίου. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια για τη μπαρόκ μουσική, σεμινάρια ανάλυσης και ερμηνείας έργων για κιθάρα, μουσικής για κινηματογράφο και θέατρο, σημειογραφίας του 20ου αιώνα, σύγχρονης μουσικής καθώς και μαθήματα Διεύθυνσης Ορχήστρας με τον Θ. Αντωνίου. Έχει γράψει έργα για συμφωνική ορχήστρα, σύνολα μουσικής δωματίου, χορωδία, σόλο όργανα καθώς και τραγούδια για φωνή και πιάνο. Έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τη σκηνική μουσική ( “Οι Δίκαιοι” του Α. Καμύ, “Ο Σιμιγδαλένιος” του Α. Αδαμόπουλου, “Του Κουτρούλη ο γάμος” του Α. Ραγκαβή, “Ο Χαρτοπαίκτης” του Μ. Χουρμούζη, “Λοκαντιέρα” του Γκολντόνι, “Μήδεια” και “Μαρία Πενταγιώτισσα” του Μποστ, “Γέρμα” και “Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα” του Λόρκα, “Κάποτε ένας πυροβολισμός…” του Γιάννη Παπάζογλου , “Η στρίγγλα έγινε αρνάκι;” του Κώστα Παπαπέτρου κ.α.). Ενορχήστρωσε και διηύθυνε τις Μουσικοθεατρικές παραστάσεις ”Καλωσόρισες έρωτα”, ”Ταξίδι στο όνειρο”, ΄΄Οι Άθλιοι΄΄ στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ”Πειραιάς πολιτεία ολοζώντανη” στην Εθνική Λυρική Σκηνή, ‘Οδός ονείρων” στο Βεάκειο θέατρο Πειραιά και ”Φύσηξε ο Ζέφυρος τραγούδια” στο θέατρο ”Θ.Βέγγος”. Το 1997 με το έργο του “Κοντσέρτο για κιθάρα και ορχήστρα” κέρδισε το Β’ Βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Σύνθεσης “Εις Μνήμην Γ.Α. Παπαϊωάννου”, ενώ το 1998 μετέσχε στο Workshop Ελλήνων Συνθετών του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Έχει εμφανιστεί ως σολίστ και έχουν παιχτεί έργα του σε διάφορους συναυλιακούς χώρους. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών. Είναι Καλλιτεχνικός Διευθυντής του « Ωδείου Τερψιθέας » και από το 2001 έχει Ιδρύσει και Διευθύνει το Ωδείο «ΕΝΤΕΧΝΟΝ»
Γιώργος Κλήμης
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Ξεκίνησε της σπουδές στο πιάνο και στο αρμόνιο στο Εθνικό Ωδείο, ενώ παράλληλα ασχολήθηκε με την κιθάρα και το τραγούδι. Η φωτογραφία αποτέλεσε για αυτόν έναν εναλλακτικό τρόπο έκφρασης. Μαθήτευσε δίπλα στον Λεωνίδα Παπαδόπουλο και στον Μιχάλη Αναστασίου. Η αγάπη του για το θέατρο και τον κινηματογράφο τον έκανε να ασχοληθεί με την εικονοληψία. Έχει συνεργαστεί με το Θέατρο Ε-ΝΑ στις παραγωγές «Ο μικρός Αδελφός», «Ο Σιμιγδαλένιος», «ΠέερΓκυντ» Ibsen+Grieg και «Κάποτε ένας Πυροβολισμός…», “Η στρίγγλα έγινε αρνάκι;” του Κώστα Παπαπέτρου.