Ο Calvin Klein πάντα επικεντρώνεται στη σεξουαλικότητα, αλλά με τη νέα καμπάνια εσωρούχων, στρέφεται σε σένα και πως μπορείς να είσαι σέξι στη δημόσια και ιδιωτική ζωή.
Ο Calvin Klein έχει δείξει την αυθεντικότητα του και στο παρελθόν. Όλα αυτά τα χρόνια, ο Αμερικάνικος οίκος μόδας επικεντρώθηκε στην εικονική καθημερινή προσέγγιση εσωρούχων στον απλό, καθημερινό άνθρωπο. Στη φθινοπωρινή καμπάνια του 2019, δεν απομακρύνθηκε από αυτή τη γραμμή. Αυτή τη φορά, στοχεύει τι μοιάζει σέξι για σας, “στην πραγματική ζωή”. #MYCALVINS IRL θεωρεί τα δύο είδη σεξουαλικότητας στη ζωή σας: το ενδυναμωτικό κομμάτι που παρουσιάζεις στο κοινό και το οικείο το οποίο κρατάς για τις ιδιωτικές στιγμές. Καταγράφοντας τις σύνθετες και αναλλοίωτες πλευρές του “sexy”, τα Calvin Klein δείχνουν ότι τα εσώρουχα του μπορούν να λειτουργήσουν για τον πραγματικό σου εαυτό.
Introducing #MYCALVINS #IRL 🎥 featuring @NaomiCampbell, @OBJ, @bellahadid, @JacobElordi, @LayZhang, #JellyLin and more.
Remove the filter and watch what happens #IRL https://t.co/2DfY5ksTCh
Directed by Bardia Zeinali pic.twitter.com/Gx2LOwTcbf
— CALVIN KLEIN (@CalvinKlein) 11 Αυγούστου 2019
Αυτό το κάνουν δουλεύοντας με ένα all-star καστ όπως: Ναόμι Κάμπελ, Diplo, Bella Hadid, Odell Beckham, Jr., ηθοποιοί Jacob Elordi και Jelly Lin, μοντέλα Matthew Noszka και Cara Taylor, μουσικοί Beth Ditto & Lay Zhang. Φαντάζονται την ιδέα του σέξι, ότι o Calvin Klein προσπαθεί να χτυπήσει μέσα από ακίνητες εκφραστικές εικόνες και βίντεο γεμάτα ενέργεια.
Ανεξάρτητα από το μέσο, τονίζουν την αυτοπεποίθηση και τα ευάλωτα χαρακτηριστικά της σεξουαλικότητας που εκθέτουμε στην ιδιωτική και προσωπική μας ζωή. Το καθένα παρουσιάζει αυτούς τους αστέρες να αποκαλύπτουν τις δικές τους εκδοχές σεξουαλικότητας. Τα Calvin Klein θέλουν να κάνεις το ίδιο. Η φθινοπωρινή καμπάνια 2019 παρουσιάζει μερικές αξιοσημείωτες επιλογές εσωρούχων: Neon, 1981 Bold, σε όλες τις κατηγορίες τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών, και το Liquid Touch, στη κατηγορία σουτιέν των γυναικών.
Δείτε τις διαφημιστικές φωτογραφίες #MYCALVINS IRL από τον Daniel Jackson για τα εσώρουχα Calvin Klein παρακάτω.
photos: Daniel Jackson
Ο Calvin Klein πάντα επικεντρώνεται στη σεξουαλικότητα, αλλά με τη νέα καμπάνια εσωρούχων, στρέφεται σε σένα και πως μπορείς να είσαι σέξι στη δημόσια και ιδιωτική ζωή.
Ο Calvin Klein έχει δείξει την αυθεντικότητα του και στο παρελθόν. Όλα αυτά τα χρόνια, ο Αμερικάνικος οίκος μόδας επικεντρώθηκε στην εικονική καθημερινή προσέγγιση εσωρούχων στον απλό, καθημερινό άνθρωπο. Στη φθινοπωρινή καμπάνια του 2019, δεν απομακρύνθηκε από αυτή τη γραμμή. Αυτή τη φορά, στοχεύει τι μοιάζει σέξι για σας, “στην πραγματική ζωή”. #MYCALVINS IRL θεωρεί τα δύο είδη σεξουαλικότητας στη ζωή σας: το ενδυναμωτικό κομμάτι που παρουσιάζεις στο κοινό και το οικείο το οποίο κρατάς για τις ιδιωτικές στιγμές. Καταγράφοντας τις σύνθετες και αναλλοίωτες πλευρές του “sexy”, τα Calvin Klein δείχνουν ότι τα εσώρουχα του μπορούν να λειτουργήσουν για τον πραγματικό σου εαυτό.
Introducing #MYCALVINS #IRL 🎥 featuring @NaomiCampbell, @OBJ, @bellahadid, @JacobElordi, @LayZhang, #JellyLin and more.
Remove the filter and watch what happens #IRL https://t.co/2DfY5ksTCh
Directed by Bardia Zeinali pic.twitter.com/Gx2LOwTcbf
— CALVIN KLEIN (@CalvinKlein) 11 Αυγούστου 2019
Αυτό το κάνουν δουλεύοντας με ένα all-star καστ όπως: Ναόμι Κάμπελ, Diplo, Bella Hadid, Odell Beckham, Jr., ηθοποιοί Jacob Elordi και Jelly Lin, μοντέλα Matthew Noszka και Cara Taylor, μουσικοί Beth Ditto & Lay Zhang. Φαντάζονται την ιδέα του σέξι, ότι o Calvin Klein προσπαθεί να χτυπήσει μέσα από ακίνητες εκφραστικές εικόνες και βίντεο γεμάτα ενέργεια.
Ανεξάρτητα από το μέσο, τονίζουν την αυτοπεποίθηση και τα ευάλωτα χαρακτηριστικά της σεξουαλικότητας που εκθέτουμε στην ιδιωτική και προσωπική μας ζωή. Το καθένα παρουσιάζει αυτούς τους αστέρες να αποκαλύπτουν τις δικές τους εκδοχές σεξουαλικότητας. Τα Calvin Klein θέλουν να κάνεις το ίδιο. Η φθινοπωρινή καμπάνια 2019 παρουσιάζει μερικές αξιοσημείωτες επιλογές εσωρούχων: Neon, 1981 Bold, σε όλες τις κατηγορίες τόσο των ανδρών όσο και των γυναικών, και το Liquid Touch, στη κατηγορία σουτιέν των γυναικών.
Δείτε τις διαφημιστικές φωτογραφίες #MYCALVINS IRL από τον Daniel Jackson για τα εσώρουχα Calvin Klein παρακάτω.
photos: Daniel Jackson