Στο θέατρο λέγεται ότι δυο είδη κάνουν σίγουρη επιτυχία. Από την μια είναι η φάρσα που το κοινό πάντα προτιμά και η άλλη τα έργα της Agatha Christie, που είναι ένα είδος από μόνη της. Η Κάτια Δανδουλάκη πέρσι επέλεξε να ανεβάσει Agatha Christie και δικαιώθηκε. Φέτος επιστρέφει ξανά με το ίδιο έργο.
Χθες (3/10) ήταν η πρεμιέρα της δεύτερης χρονιάς για την παράσταση ‘Έγκλημα στο Οριεντ Εξπρές‘ στην θεατρική σκηνή ‘Κάτια Δανδουλάκη’. Η αναμονή του κοινού για να δει την παράσταση ήταν μεγάλη, μιας και η ουρά στο ταμείο του θεάτρου μια ώρα πριν από την έναρξη της παράστασης κυριολεκτικά γέμισε το τετράγωνο. Αλλά ας υπενθυμίσουμε για ποιο έργο μιλάμε.
Στην αυγή του 1934, η Agatha Christie, κυκλοφορεί από τους Collins Crime Club το βιβλίο ‘Έγκλημα στο ‘Όριεντ Εξπρές’ που έμελλε να γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή της, εάν όχι το πιο δημοφιλές. Σε αυτό το βιβλίο το κομψό τρένο της δεκαετίας του ’30, Οριεντ Εξπρές, ακινητοποιείται έπειτα από σφοδρή χιονόπτωση, μαζί με τους επιφανείς επιβάτες του. Όταν ανακαλύπτουν ότι κάποιος από τους επιβάτες δολοφονήθηκε, ο Πουαρό καλείται να εξιχνιάσει το έγκλημα και να διακόψει απρόσμενα την επιστροφή του στο Λονδίνο.
Το βιβλίο έχει μεταφερθεί δυο φορές στην μεγάλη οθόνη με την πιο πρόσφατη να είναι το 2017. Άρα τι είναι αυτό που παρακινεί τον κόσμο να κατακλύζει μια από τις μεγαλύτερες αθηναϊκές θεατρικές σκηνές για δεύτερη χρονιά;
Πρώτα απ’ όλα είναι ο θίασος.
Η Κάτια Δανδουλάκη κατάφερε να ενώσει έναν θίασο πρώτης γραμμής που εύκολα προκαλεί την περιέργεια κάποιου για το πως μπορούν να δέσουν όλοι μαζί. Όσο για τον ρόλο της, αποδεικνύει για ακόμα μια φορά πόσο μεγάλη θεατρίνα είναι που έχει την ικανότητα να μαγνητίζει το κοινό με κάθε της ατάκα.
Εκτός της Δανδουλάκη στο θίασο υπάρχουν οι: Κατρανίδης, Καφετζόπουλος, Κοντού, Χαλκιάς, Κουλίεβα, Τρύπη, Παπαματθαίου και τρεις ακόμα νέοι ηθοποιοί.
Ο Δάνης Κατρανίδης, ίσως είναι ο ιδανικότερος Έλληνας ηθοποιός για να υποδυθεί τον Πουαρό, όπως είναι ο Βαλτινός συνυφασμένος με τον Βιολιστή στην Στέγη. Η φυσική γρήγορη ροή στο λόγο του έρχεται σε απόλυτη αρμονία με την γρήγορη σκέψη του ρόλου και πείθει με ευκολία ότι είναι ο ντετέκτιβ. Η παρουσία των Καφετζόπουλου, Χαλκιά και Παπαματθαίου δίνουν κύρος στην παράσταση μέσα από την εμπειρία τους στο θέατρο ενώ η Ταμίλα Κουλίεβα προκαλεί ενθουσιασμό με την κωμική φλέβα που κάποιος ανακαλύπτει ότι έχει μέσα από τον ρόλο που κλήθηκε να παίξει. Η συμμετοχή της Μάρω Κοντού ως Πριγκίπισσα Ντραγκομίροφ είναι ιδανική.
Δεύτερον, είναι η σκηνοθεσία του Αντώνη Καλογρίδη που έχει επιλέξει να δώσει μια πιο κωμική νότα στο έργο και με αυτόν τον τρόπο να αποκρύπτει την όποια ανατροπή έπεται μετά. Τα σκηνικά του Γαβαλά λύνουν με τον πιο έξυπνο τρόπο τις αντικειμενικές δυσκολίες που έχει μια μεταφορά ενός βιβλίου στην σκηνή του θεάτρου.
Τέλος, είναι το ίδιο το μυστήριο που δημιουργεί την περιέργεια στο κοινό να ανακαλύψει ξανά κάτι που μπορεί να έχει ξαναδεί. Γιατί όσο και εάν ξέρεις την τελική έκβαση μιας υπόθεσης, πιστεύεις πάντα ότι κάτι μπορεί να αλλάξει και αυτό είναι που σε παρακινεί να το δεις ξανά.
Μια άρτια παράσταση, στην καρδιά της Αθήνας που σε καλεί να την δεις ξανά και ξανά.
Συντελεστές:
Απόδοση: Ολυμπία Σκορδίλη
Σκηνοθεσία : Αντώνης Καλογρίδης
Σκηνικά: Γιώργος Γαβαλάς, Μαίρη Τσαγκάρη
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Video Design- Προβολές: Κάρολος Πορφύρης
Μουσική: Αντώνης Παπακωνσταντίνου
Παραγωγή: Θεατρικές Επιχειρήσεις Τάγαρη
Διάρκεια: 120’
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Τετάρτη : ώρα 19:00
Πέμπτη ώρα 20:00
Παρασκευή ώρα 21:00
Σάββατο ώρα 18:00 και 21:00
Κυριακή ώρα 19:00
Πληροφορίες:
Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγίου Μελετίου 61, Κυψέλη, Αθήνα 112 51
Τηλέφωνο: 2108640414
Facebook page: www.facebook.com/theatrokatiadandoulaki
Στο θέατρο λέγεται ότι δυο είδη κάνουν σίγουρη επιτυχία. Από την μια είναι η φάρσα που το κοινό πάντα προτιμά και η άλλη τα έργα της Agatha Christie, που είναι ένα είδος από μόνη της. Η Κάτια Δανδουλάκη πέρσι επέλεξε να ανεβάσει Agatha Christie και δικαιώθηκε. Φέτος επιστρέφει ξανά με το ίδιο έργο.
Χθες (3/10) ήταν η πρεμιέρα της δεύτερης χρονιάς για την παράσταση ‘Έγκλημα στο Οριεντ Εξπρές‘ στην θεατρική σκηνή ‘Κάτια Δανδουλάκη’. Η αναμονή του κοινού για να δει την παράσταση ήταν μεγάλη, μιας και η ουρά στο ταμείο του θεάτρου μια ώρα πριν από την έναρξη της παράστασης κυριολεκτικά γέμισε το τετράγωνο. Αλλά ας υπενθυμίσουμε για ποιο έργο μιλάμε.
Στην αυγή του 1934, η Agatha Christie, κυκλοφορεί από τους Collins Crime Club το βιβλίο ‘Έγκλημα στο ‘Όριεντ Εξπρές’ που έμελλε να γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή της, εάν όχι το πιο δημοφιλές. Σε αυτό το βιβλίο το κομψό τρένο της δεκαετίας του ’30, Οριεντ Εξπρές, ακινητοποιείται έπειτα από σφοδρή χιονόπτωση, μαζί με τους επιφανείς επιβάτες του. Όταν ανακαλύπτουν ότι κάποιος από τους επιβάτες δολοφονήθηκε, ο Πουαρό καλείται να εξιχνιάσει το έγκλημα και να διακόψει απρόσμενα την επιστροφή του στο Λονδίνο.
Το βιβλίο έχει μεταφερθεί δυο φορές στην μεγάλη οθόνη με την πιο πρόσφατη να είναι το 2017. Άρα τι είναι αυτό που παρακινεί τον κόσμο να κατακλύζει μια από τις μεγαλύτερες αθηναϊκές θεατρικές σκηνές για δεύτερη χρονιά;
Πρώτα απ’ όλα είναι ο θίασος.
Η Κάτια Δανδουλάκη κατάφερε να ενώσει έναν θίασο πρώτης γραμμής που εύκολα προκαλεί την περιέργεια κάποιου για το πως μπορούν να δέσουν όλοι μαζί. Όσο για τον ρόλο της, αποδεικνύει για ακόμα μια φορά πόσο μεγάλη θεατρίνα είναι που έχει την ικανότητα να μαγνητίζει το κοινό με κάθε της ατάκα.
Εκτός της Δανδουλάκη στο θίασο υπάρχουν οι: Κατρανίδης, Καφετζόπουλος, Κοντού, Χαλκιάς, Κουλίεβα, Τρύπη, Παπαματθαίου και τρεις ακόμα νέοι ηθοποιοί.
Ο Δάνης Κατρανίδης, ίσως είναι ο ιδανικότερος Έλληνας ηθοποιός για να υποδυθεί τον Πουαρό, όπως είναι ο Βαλτινός συνυφασμένος με τον Βιολιστή στην Στέγη. Η φυσική γρήγορη ροή στο λόγο του έρχεται σε απόλυτη αρμονία με την γρήγορη σκέψη του ρόλου και πείθει με ευκολία ότι είναι ο ντετέκτιβ. Η παρουσία των Καφετζόπουλου, Χαλκιά και Παπαματθαίου δίνουν κύρος στην παράσταση μέσα από την εμπειρία τους στο θέατρο ενώ η Ταμίλα Κουλίεβα προκαλεί ενθουσιασμό με την κωμική φλέβα που κάποιος ανακαλύπτει ότι έχει μέσα από τον ρόλο που κλήθηκε να παίξει. Η συμμετοχή της Μάρω Κοντού ως Πριγκίπισσα Ντραγκομίροφ είναι ιδανική.
Δεύτερον, είναι η σκηνοθεσία του Αντώνη Καλογρίδη που έχει επιλέξει να δώσει μια πιο κωμική νότα στο έργο και με αυτόν τον τρόπο να αποκρύπτει την όποια ανατροπή έπεται μετά. Τα σκηνικά του Γαβαλά λύνουν με τον πιο έξυπνο τρόπο τις αντικειμενικές δυσκολίες που έχει μια μεταφορά ενός βιβλίου στην σκηνή του θεάτρου.
Τέλος, είναι το ίδιο το μυστήριο που δημιουργεί την περιέργεια στο κοινό να ανακαλύψει ξανά κάτι που μπορεί να έχει ξαναδεί. Γιατί όσο και εάν ξέρεις την τελική έκβαση μιας υπόθεσης, πιστεύεις πάντα ότι κάτι μπορεί να αλλάξει και αυτό είναι που σε παρακινεί να το δεις ξανά.
Μια άρτια παράσταση, στην καρδιά της Αθήνας που σε καλεί να την δεις ξανά και ξανά.
Συντελεστές:
Απόδοση: Ολυμπία Σκορδίλη
Σκηνοθεσία : Αντώνης Καλογρίδης
Σκηνικά: Γιώργος Γαβαλάς, Μαίρη Τσαγκάρη
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Video Design- Προβολές: Κάρολος Πορφύρης
Μουσική: Αντώνης Παπακωνσταντίνου
Παραγωγή: Θεατρικές Επιχειρήσεις Τάγαρη
Διάρκεια: 120’
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Τετάρτη : ώρα 19:00
Πέμπτη ώρα 20:00
Παρασκευή ώρα 21:00
Σάββατο ώρα 18:00 και 21:00
Κυριακή ώρα 19:00
Πληροφορίες:
Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
Αγίου Μελετίου 61, Κυψέλη, Αθήνα 112 51
Τηλέφωνο: 2108640414
Facebook page: www.facebook.com/theatrokatiadandoulaki