STUDIO new star art cinema:
ΣΠΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ 33 ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Τηλ 210-8640054 –2108220008ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ 7.00 ΕΥΡΩ
Σκηνοθεσία: Yakov Protazanov.
Σενάριο: Boris Lavrenyev, Boris Leonidov.
Πρωταγωνιστούν: Ivan Koval-Samborsky, Ada Vojtsik.
Φωτογραφία: Pyotr Yermolov.
Παραγωγή:ΕΣΣΔ (1927)
Υπόθεση: Κατά το ρωσικό, εμφύλιο πόλεμο, στις μακρινές, αμμώδεις εκτάσεις τις κεντρικής Ασίας τα μέλη του κόκκινου στρατού αργοπεθαίνουν από τη δίψα. Πολεμούν ωστόσο με επιτυχία την αντίπαλη στρατιωτική, λευκή παράταξη, εξαιτίας ενός πολύ καλού συμμάχου σκοπευτή, που είναι γυναίκα. Η Maryutka, έχει σκοτώσει 40 στρατιώτες του λευκού στρατού. Όμως γνωρίζει έναν αντίπαλο, αριστοκράτη υπολοχαγό και δεν αργούν να ερωτευτούν, ξεχνώντας προσωρινά τον πόλεμο. Για πόσο όμως;
Κινηματογραφικό αποτύπωμα: Είναι βασισμένο στην ομώνυμη νουβέλα του Boris Lavrenyev. Το έργο αναπαριστά τον πόλεμο μεταξύ των δύο στρατοπέδων στην ερημική, αχανή γη, υπόκαλλιτεχνική έκφραση πολεμικής φρίκης με οπτική αναφορά σε νεκρούς, αλλά καιυπό τη μορφή ρουτίνας μέσω της μηχανικής πράξης των οπλισμών των συνεχόμενων πυρών.
Η Maryutka παρουσιάζεται ως μια έμπειρη, στρατιωτική πολεμίστρια, που χαίρεται μόλις διαλύει άλλον έναν ανθρώπινο στόχο του λευκού στρατού. Θα ερωτευτεί με πραγματική ελευθερία τον υπολοχαγό, μόλις λόγω συγκυριών οι δυό τους βρεθούν σε ένα απομονωμένο νησί. Εκείνος, ως άρρωστος με πυρετώδες παραλήρημαθα χρειαστεί την άμεση περίθαλψή της. Η θέαση σε αυτή τη σπηλιά περιλαμβάνει τις καλύτερες λήψεις του δημιουργού και τις πιο ολοκληρωμένες ερμηνείες των δύο πρωταγωνιστών
Ο 41ΟΣ (1927) YAKOV PROTAZANOV
https://www.imdb.com/title/
Ο Νίκος Γιούσεφ είχε ξεκινήσει από τα 6 του χρόνια μουσικές σπουδές στην Μαντολινάτα Ζακύνθου στο τμήμα κλασικής κιθάρας και κλασικής θεωρίας. Στα 10 ξεκίνησε να παίζει ηλεκτρικό μπάσο. Το 1996 έκανε μαθήματα τσέλου με την Τζούλι Λαζαρίδη στο Ωδείο Φακανά όπου παρακολούθησε σεμινάρια πάνω στην jazz και μοντέρνα ενορχήστρωση και στη μουσική κινηματογράφου, ενώ παράλληλα δεχόταν συμβουλές από τον Γιώργο Χατζηνίκο και την Μαίρη Χάλαρη.
Το 2002 δημιούργησε ένα μοναδικό βαρύτονο μουσικό πριόνι. Το 2009 συνάντησε την σολίστ του μουσικού πριονιού Έλλη Δέλιου από την οποία διδάχθηκε την κλασική τεχνική αυτού του οργάνου. Το 2015 συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ μουσικού πριονιού παίζοντας με τα δικά του εξελιγμένα όργανα.
Βασικό μέλος των Υπογείων Ρευμάτων, δίνει συναυλίες και μαθήματα με το μουσικό πριόνι, είναι μέλος των “Τσιριτσάντσουλες”, “Jazz Baroque”, “Νeon” και ως ντουέτο με την Ειρήνη Τηνιακού και τον Γιώργο Κωνσταντίνου. Έχει εμφανιστεί ζωντανά με δεκάδες καλλιτέχνες από την εγχώρια και διεθνή σκηνή.
Συμμετείχε παίζοντας μουσικό πριόνι σε παραστάσεις σε: Εθνικό θέατρο, Λυρική Σκηνή, Μέγαρο Μουσικής, ΚΠΙΣΝ, Αστεροσκοπείο, Αγγλικανική εκκλησία, Παρνασσό, Παλλάς, Φεστιβάλ Δελφών, Μονή Λαζαριστών, Underground Cairo opera theatre Festival, Ευρωπαϊκό φεστιβάλ μουσικού πριονιού (Βιέννη), καθεδρικό ναό Espace Saint-Sauveur (Γαλλία) και σε αμέτρητες μουσικές σκηνές σε Ελλάδα και Κύπρο.
Έχει δισκογραφήσει ένα προσωπικό δίσκο, οχτώ δίσκους ως μέλος σχήματος και πολλά άλμπουμ άλλων δημιουργών. Έγραψε μουσική για τρεις θεατρικές παραστάσεις και οκτώ ταινίες μικρού μήκους.
——————————
ΒΟΥΒΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΤΙΣ ΤΡΙΤΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ – ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019
Η New Star παρουσιάζει ένα ειδικό αφιέρωμα βουβών ταινιών της σοβιετικής πρωτοπορίας του κινηματογράφου της δεκαετίας του 1920 και του 1930 Δέκα ταινίες ανεκτίμητης, κινηματογραφικής ομορφιάς, των οποίων η φήμη δεν προηγήθηκε της αληθινής ποιότητάς τους. Αφορούν τη επανάσταση στην τσαρική Ρωσία, τον εμφύλιο, τα πρώτα χρόνια της νεαρής σοβιετικής ένωσης αλλά και άλλες «ταξικές ιστορίες» Η ομορφιά, η κινηματογραφική αξία τους, καθώς και η πολιτική πλευρά τους, δεν δικαιολογούν την λίγη φήμη που έχουν. Έφτασε λοιπόν η στιγμή να πάρουν τη θέση, που πραγματικά τους αρμόζει! Το Studio Art Cinema (Σπάρτης & Σταυροπούλου 33, Πλατεία Αμερικής) πραγματοποιεί την πρώτη προβολή τους στην Ελλάδα! Οι ταινίες σε ασπρόμαυρο φόντο, ελάχιστους διάτιτλους και με την συνοδεία ζωντανής μουσικής. θα δημιουργήσουν μια απίστευτη ατμόσφαιρα εκείνων των χρόνων της επανάστασης και της ταξικής πάλης. Σε αυτό το αφιέρωμα ο κόσμος θα γνωρίσει όχι μόνο την ιδιαίτερη ξεχασμένη πλευρά της επανάστασης αλλά και μια μεστή καθαρή κινηματογραφική γλώσσα. Χωρίς την βοήθεια ομιλίας οι πολλών διατίτλων, οι δημιουργοί χρησιμοποιούν μοναχά το κινηματογραφικό αλφάβητο για εκφράσουν τα νοήματα και να ξεδιπλώσουν την πλοκή. Η χρήση αυτή της κινηματογραφικής γλώσσας μαζί με την ζωντανή μουσική υπόσχεται να μυήσει τον θεατή σε μια νέα κινηματογραφική εμπειρία που δεν θα έχει ξανά βιώσει. Εκεί που η εικόνα είναι το παν και το μοντάζ σαν έκρηξη δίνει την κίνηση του κόσμου. Ανάμεσα σε αυτό το αφιέρωμα το κοινό θα συναντήσει και τρεις πασίγνωστους, ταλαντούχους δημιουργούς: Mikhail Kaufman, Alexander Dovzhenko και Mikhail Romm διακρίνονται στην πρώτη τους κινηματογραφική νιότη! Ταινίες από διάφορα μέρη της νεαρής σοβιετικής ένωσης, όπως Ουκρανία και Γεωργία, συνιστούν προσέγγιση πολλών ποιοτικών και καλλιτεχνικών δυνατοτήτων διαφόρων δημιουργών. Αρκετές θεματικές αφορούν τις εξελίξεις κατά τη διάρκεια του εμφυλίου και τα πρώτα χρόνια της σοβιετικής ένωσης. Ένα έργο μας θυμίζει με μοναδική αναπαράσταση τα γεγονότα της παρισινής κομμούνας. Κάποια άλλη κινηματογράφηση με κοινή, χρονική προσέγγιση εστιάζει στον αντίκτυπο άλλων κοινωνικών τάξεων, κατά την πρωσική κατοχή στη Γαλλία. Ενώ ως έντονος προβληματισμός μέσα στη δημιουργία ενός νέου κόσμου εμφανίζεται η ταυτότητα των διεθνών σχέσεων της σοβιετικής ένωσης με άλλα κράτη στις αρχές του 20ου αιώνα. Τέλος οι σκηνοθέτες προσπαθούν να αποδώσουν τις δυνατότητες και τις αδυναμίες των ηρώων τους, μέσα στο πλαίσιο της ταξικής πάλης και της επανάστασης. Τη θέληση τους να αλλάξουν τον κόσμο
STUDIO new star art cinema:
ΣΠΑΡΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ 33 ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
Τηλ 210-8640054 –2108220008ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟΣ 7.00 ΕΥΡΩ
Σκηνοθεσία: Yakov Protazanov.
Σενάριο: Boris Lavrenyev, Boris Leonidov.
Πρωταγωνιστούν: Ivan Koval-Samborsky, Ada Vojtsik.
Φωτογραφία: Pyotr Yermolov.
Παραγωγή:ΕΣΣΔ (1927)
Υπόθεση: Κατά το ρωσικό, εμφύλιο πόλεμο, στις μακρινές, αμμώδεις εκτάσεις τις κεντρικής Ασίας τα μέλη του κόκκινου στρατού αργοπεθαίνουν από τη δίψα. Πολεμούν ωστόσο με επιτυχία την αντίπαλη στρατιωτική, λευκή παράταξη, εξαιτίας ενός πολύ καλού συμμάχου σκοπευτή, που είναι γυναίκα. Η Maryutka, έχει σκοτώσει 40 στρατιώτες του λευκού στρατού. Όμως γνωρίζει έναν αντίπαλο, αριστοκράτη υπολοχαγό και δεν αργούν να ερωτευτούν, ξεχνώντας προσωρινά τον πόλεμο. Για πόσο όμως;
Κινηματογραφικό αποτύπωμα: Είναι βασισμένο στην ομώνυμη νουβέλα του Boris Lavrenyev. Το έργο αναπαριστά τον πόλεμο μεταξύ των δύο στρατοπέδων στην ερημική, αχανή γη, υπόκαλλιτεχνική έκφραση πολεμικής φρίκης με οπτική αναφορά σε νεκρούς, αλλά καιυπό τη μορφή ρουτίνας μέσω της μηχανικής πράξης των οπλισμών των συνεχόμενων πυρών.
Η Maryutka παρουσιάζεται ως μια έμπειρη, στρατιωτική πολεμίστρια, που χαίρεται μόλις διαλύει άλλον έναν ανθρώπινο στόχο του λευκού στρατού. Θα ερωτευτεί με πραγματική ελευθερία τον υπολοχαγό, μόλις λόγω συγκυριών οι δυό τους βρεθούν σε ένα απομονωμένο νησί. Εκείνος, ως άρρωστος με πυρετώδες παραλήρημαθα χρειαστεί την άμεση περίθαλψή της. Η θέαση σε αυτή τη σπηλιά περιλαμβάνει τις καλύτερες λήψεις του δημιουργού και τις πιο ολοκληρωμένες ερμηνείες των δύο πρωταγωνιστών
Ο 41ΟΣ (1927) YAKOV PROTAZANOV
https://www.imdb.com/title/
Ο Νίκος Γιούσεφ είχε ξεκινήσει από τα 6 του χρόνια μουσικές σπουδές στην Μαντολινάτα Ζακύνθου στο τμήμα κλασικής κιθάρας και κλασικής θεωρίας. Στα 10 ξεκίνησε να παίζει ηλεκτρικό μπάσο. Το 1996 έκανε μαθήματα τσέλου με την Τζούλι Λαζαρίδη στο Ωδείο Φακανά όπου παρακολούθησε σεμινάρια πάνω στην jazz και μοντέρνα ενορχήστρωση και στη μουσική κινηματογράφου, ενώ παράλληλα δεχόταν συμβουλές από τον Γιώργο Χατζηνίκο και την Μαίρη Χάλαρη.
Το 2002 δημιούργησε ένα μοναδικό βαρύτονο μουσικό πριόνι. Το 2009 συνάντησε την σολίστ του μουσικού πριονιού Έλλη Δέλιου από την οποία διδάχθηκε την κλασική τεχνική αυτού του οργάνου. Το 2015 συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ μουσικού πριονιού παίζοντας με τα δικά του εξελιγμένα όργανα.
Βασικό μέλος των Υπογείων Ρευμάτων, δίνει συναυλίες και μαθήματα με το μουσικό πριόνι, είναι μέλος των “Τσιριτσάντσουλες”, “Jazz Baroque”, “Νeon” και ως ντουέτο με την Ειρήνη Τηνιακού και τον Γιώργο Κωνσταντίνου. Έχει εμφανιστεί ζωντανά με δεκάδες καλλιτέχνες από την εγχώρια και διεθνή σκηνή.
Συμμετείχε παίζοντας μουσικό πριόνι σε παραστάσεις σε: Εθνικό θέατρο, Λυρική Σκηνή, Μέγαρο Μουσικής, ΚΠΙΣΝ, Αστεροσκοπείο, Αγγλικανική εκκλησία, Παρνασσό, Παλλάς, Φεστιβάλ Δελφών, Μονή Λαζαριστών, Underground Cairo opera theatre Festival, Ευρωπαϊκό φεστιβάλ μουσικού πριονιού (Βιέννη), καθεδρικό ναό Espace Saint-Sauveur (Γαλλία) και σε αμέτρητες μουσικές σκηνές σε Ελλάδα και Κύπρο.
Έχει δισκογραφήσει ένα προσωπικό δίσκο, οχτώ δίσκους ως μέλος σχήματος και πολλά άλμπουμ άλλων δημιουργών. Έγραψε μουσική για τρεις θεατρικές παραστάσεις και οκτώ ταινίες μικρού μήκους.
——————————
ΒΟΥΒΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΤΙΣ ΤΡΙΤΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ – ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019
Η New Star παρουσιάζει ένα ειδικό αφιέρωμα βουβών ταινιών της σοβιετικής πρωτοπορίας του κινηματογράφου της δεκαετίας του 1920 και του 1930 Δέκα ταινίες ανεκτίμητης, κινηματογραφικής ομορφιάς, των οποίων η φήμη δεν προηγήθηκε της αληθινής ποιότητάς τους. Αφορούν τη επανάσταση στην τσαρική Ρωσία, τον εμφύλιο, τα πρώτα χρόνια της νεαρής σοβιετικής ένωσης αλλά και άλλες «ταξικές ιστορίες» Η ομορφιά, η κινηματογραφική αξία τους, καθώς και η πολιτική πλευρά τους, δεν δικαιολογούν την λίγη φήμη που έχουν. Έφτασε λοιπόν η στιγμή να πάρουν τη θέση, που πραγματικά τους αρμόζει! Το Studio Art Cinema (Σπάρτης & Σταυροπούλου 33, Πλατεία Αμερικής) πραγματοποιεί την πρώτη προβολή τους στην Ελλάδα! Οι ταινίες σε ασπρόμαυρο φόντο, ελάχιστους διάτιτλους και με την συνοδεία ζωντανής μουσικής. θα δημιουργήσουν μια απίστευτη ατμόσφαιρα εκείνων των χρόνων της επανάστασης και της ταξικής πάλης. Σε αυτό το αφιέρωμα ο κόσμος θα γνωρίσει όχι μόνο την ιδιαίτερη ξεχασμένη πλευρά της επανάστασης αλλά και μια μεστή καθαρή κινηματογραφική γλώσσα. Χωρίς την βοήθεια ομιλίας οι πολλών διατίτλων, οι δημιουργοί χρησιμοποιούν μοναχά το κινηματογραφικό αλφάβητο για εκφράσουν τα νοήματα και να ξεδιπλώσουν την πλοκή. Η χρήση αυτή της κινηματογραφικής γλώσσας μαζί με την ζωντανή μουσική υπόσχεται να μυήσει τον θεατή σε μια νέα κινηματογραφική εμπειρία που δεν θα έχει ξανά βιώσει. Εκεί που η εικόνα είναι το παν και το μοντάζ σαν έκρηξη δίνει την κίνηση του κόσμου. Ανάμεσα σε αυτό το αφιέρωμα το κοινό θα συναντήσει και τρεις πασίγνωστους, ταλαντούχους δημιουργούς: Mikhail Kaufman, Alexander Dovzhenko και Mikhail Romm διακρίνονται στην πρώτη τους κινηματογραφική νιότη! Ταινίες από διάφορα μέρη της νεαρής σοβιετικής ένωσης, όπως Ουκρανία και Γεωργία, συνιστούν προσέγγιση πολλών ποιοτικών και καλλιτεχνικών δυνατοτήτων διαφόρων δημιουργών. Αρκετές θεματικές αφορούν τις εξελίξεις κατά τη διάρκεια του εμφυλίου και τα πρώτα χρόνια της σοβιετικής ένωσης. Ένα έργο μας θυμίζει με μοναδική αναπαράσταση τα γεγονότα της παρισινής κομμούνας. Κάποια άλλη κινηματογράφηση με κοινή, χρονική προσέγγιση εστιάζει στον αντίκτυπο άλλων κοινωνικών τάξεων, κατά την πρωσική κατοχή στη Γαλλία. Ενώ ως έντονος προβληματισμός μέσα στη δημιουργία ενός νέου κόσμου εμφανίζεται η ταυτότητα των διεθνών σχέσεων της σοβιετικής ένωσης με άλλα κράτη στις αρχές του 20ου αιώνα. Τέλος οι σκηνοθέτες προσπαθούν να αποδώσουν τις δυνατότητες και τις αδυναμίες των ηρώων τους, μέσα στο πλαίσιο της ταξικής πάλης και της επανάστασης. Τη θέληση τους να αλλάξουν τον κόσμο