Δεκαπέντε χρόνια μετά την τεράστια τηλεοπτική επιτυχία του, το «ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ» επιστρέφει στις οθόνες μας!
Κολοκοτρωνίτσι 2019. Το Καφέ της Χαράς δεν υπάρχει πια. Έχει καταστραφεί ολοσχερώς από εμπρησμό χωρίς να υπάρχουν στοιχεία για τον ένοχο, παρά μόνο υπόνοιες.
Το πρωί των δημοτικών εκλογών του χωριού, ο Μάνος Πώποτας βλέπει μέσα στα ερείπια του Καφέ μια νέα, όμορφη κοπέλα. Είναι η Βάλια, η κόρη της πρωτευουσιάνας, η παιδική του φίλη και πρώτος του έρωτας. Δικηγόρος πλέον εκείνη έχει έρθει στο χωριό για να διαλευκάνει ποιος έκαψε το Καφέ.
Ο Περίανδρος, που δεν έχει ξεπεράσει ποτέ την Χαρά, γίνεται έξαλλος που ο γιός του αποφάσισε να φιλοξενήσει την κόρη της γυναίκας που κάποτε τον εγκατέλειψε, γιατί φοβάται μήπως μετά τα «κακά» έρθουν και τα «χειρότερα».
Και έρχονται… όταν μπροστά του εμφανιστεί ως φάντης μπαστούνι και η Χαρά…!
Στο «ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ» μπαίνουν νέα πρόσωπα που έρχονται να αναστατώσουν το χωριό, ενώ βλέπουμε πώς έχουν εξελιχθεί και κάποιοι από τους αγαπημένους μας Κολοκοτρωνιτσιώτες! Ας δούμε τί έχει αλλάξει στο χωριό όλα αυτά τα χρόνια!
ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ ΠΩΠΟΤΑΣ (ΧΑΡΗΣ ΡΩΜΑΣ)
Ο Περίανδρος έχει αποσυρθεί από τα κοινά εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά για όλο το Κολοκοτρωνίτσι παρέμεινε ο Δήμαρχος της καρδιάς τους. Όταν τον εγκατέλειψε η Χαρά βυθίστηκε σε βαθιά μελαγχολία, αλλά η ύπαρξη του Μανωλάκη ήταν το ισχυρότερο γιατρικό. Από τότε που ενηλικιώθηκε και πήρε τον δρόμο του, έχει ρίξει όλη την προσοχή του στον γιο της Σταυρούλας, Μιχαήλ, προς μεγάλη δυστυχία του παιδιού.
Φαινομενικά έχει ξεπεράσει την Χαρά, αλλά η Τασία και όλο το χωριό πιστεύει ότι δεν έχει συνέλθει ποτέ από την εγκατάλειψη. Μάλιστα οι περισσότεροι θεωρούν ότι αυτός έβαλε την φωτιά στο Καφέ θέλοντας να εξαφανίσει και το τελευταίο πράγμα που του την θύμιζε. Η επιστροφή της Βάλιας στο χωριό τον εξαγριώνει γιατί του θυμίζει το παρελθόν και επιπλέον φοβάται ότι θα παρασύρει τον γιο του και θα τον κάνει να πονέσει διπλά από ότι πόνεσε εκείνος. Παραμένει πάντα προσκολλημένος στο δόγμα «Εμπρός – πίσω» και στις παραδόσεις. Είναι σταθερά μισογύνης και ασπάζεται το δόγμα του Νίτσε «Όταν πλησιάζεις γυναίκα κράτα μαστίγιο». Ο ερχομός της Χαράς θα του ξυπνήσει οδυνηρές αλλά και ευχάριστες αναμνήσεις.
ΧΑΡΑ ΧΑΣΚΑ (ΡΕΝΙΑ ΛΟΥΙΖΙΔΟΥ)
Η Χαρά, μετά τη φυγή της από το Κολοκοτρωνίτσι εγκαταλείποντας τον Περίανδρο παραμονές του γάμου τους, μετανάστευσε στην Αυστραλία όπου άνοιξε ένα Καφέ στην Αδελαΐδα, προσπαθώντας να ξαναρχίσει την ζωή της από το μηδέν. Δυσκολεύτηκε αλλά ξεπέρασε τον Περίανδρο, ή τουλάχιστον έτσι νομίζει. Στην Ελλάδα γύρισε σχετικά πρόσφατα και συζεί με τον καινούργιο της σύντροφο στον οποίο βρήκε ένα απάνεμο λιμάνι, όπως φαίνεται.
Αλλά τα πράγματα δεν είναι σχεδόν ποτέ έτσι όπως φαίνονται. Όταν η Βάλια φεύγει κρυφά για να έρθει στο Κολοκοτρωνίτσι την ακολουθεί, γιατί ανησυχεί γι’ αυτήν. Εναντιώνεται παράφορα στην απόφασή της να μείνει στο χωριό και να ξανανοίξει το Καφέ, γιατί φοβάται ότι θα πληγωθεί και συμμαχεί με τον Περίανδρο για να την εμποδίσουν. Η σχέση της με τον Πώποτα είναι στην κόψη του ξυραφιού και ακροβατεί ανάμεσα στο μίσος και τον έρωτα.
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΦΑΤΣΕΑΣ (ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΣΚΙΑΔΑΡΕΣΗΣ)
Ο Φατσέας παραμένει ίδιος κι απαράλλακτος και τελείως άφραγκος, το πού ήταν και τι έγινε όλα αυτά τα χρόνια θα τα μάθουμε στην πορεία. Η Σταυρούλα θα τον λυπηθεί, έτσι άφραγκος που είναι, και θα τον προσλάβει στον δήμο στην ανακύκλωση. Ως μέσον για να προσεγγίσει τη Σταυρούλα, ο Φατσέας χρησιμοποιεί τον γιο του Μιχαήλ, που έχει τρελό κόλλημα μαζί του. Και ο Φατσέας το αγαπά το αγοράκι, αλλά με τον τρόπο του.
Όπως με τον τρόπο του αγαπά και την Σταυρούλα. Θεωρώντας ότι έχει «το γυναικάκι του» πάντα στο τσεπάκι του, θα πουλήσει εκδούλευση και ρουσφέτια σε όλη την περιοχή, θα πλαστογραφήσει υπογραφές και θα μπλέξει την Δήμαρχο εν αγνοία της σε ένα όργιο διαπλοκής. Σιγά – σιγά όμως θα παθιαστεί με την ανακύκλωση και της κλιματική αλλαγή. Θα προσπαθήσει να τα ξαναβρεί με το γυναικάκι του, να ξαναγίνουν οικογένεια και να αφήσει πίσω του το «παύλο» παρελθόν. Όμως εκείνο θα τον κυνηγάει αμείλικτο και πάνω στην κορύφωση της ευτυχίας του τα φαντάσματα θα ζωντανέψουν.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ (ΤΖΟΥΣ ΕΥΕΙΔΗ)
Η Σταυρούλα ζει κι αυτή τη δική της κωμικοτραγωδία. Όχι μόνο έχει χωρίσει για δεύτερη φορά με τον Φατσέα, αλλά έχει χάσει και τη θετή κόρη της Μπουλίτσα, την οποία και διεκδίκησε η θεία της, κέρδισε την κηδεμονία της, και η μικρή γύρισε πίσω στην πατρίδα της την Ρωσία. Η εκλογή της ως Δημάρχου θα της δώσει καινούργια ορμή.
Έχει όραμα, θέλει μια καινούργια αρχή για τον τόπο και συμπαραστάτες της είναι ο Θόδωρος, ο ‘Οθων – ο καινούργιος γραμματικός του Δημαρχείου – και φυσικά ο γιος της Μιχαλάκης ή Μιχαήλ σύμφωνα με τον θείο του. Όμως μυρίζοντας εξουσία και λεφτά έχει επιστρέψει στο χωριό ο Φατσέας τον οποίο η Σταυρούλα φαίνεται πως έχει ξεπεράσει. Όμως οι μεγάλες αγάπες ξεχνιούνται έτσι εύκολα;
ΜΑΝΟΣ ΠΩΠΟΤΑΣ (ΠΑΡΙΣ ΣΚΑΡΤΣΟΛΙΑΣ)
Ο Μάνος Πώποτας, πάλαι ποτέ Μανωλάκης, έχει γίνει ένας δυναμικός, ευαίσθητος και συναισθηματικός νέος άντρας. Έχοντας τελειώσει γεωπόνος έχει αναλάβει την διαχείριση των κτημάτων, αλλά και συνολικά της περιουσίας του πατέρα του Περίανδρου Πώποτα. Μένει πλέον μόνος του, σε ένα αρχοντικό που έχει κληρονομήσει από την γιαγιά του και είναι σε σχέση με την νεαρή γιατρό της περιοχής, την Αρετή. Η έλευση της Βάλιας θα αναστατώσει την ζωή του.
Ο Μάνος δεν είχε πάψει ποτέ να σκέφτεται την παιδική του φίλη και να την αναζητά. Στα δύσκολα παιδικά του χρόνια η σχέση τους ήταν ο φωτεινός του φάρος, που έσβησε όταν η Χαρά εγκατέλειψε τον Περίανδρο κι έφυγε με την κόρη της. Ο Μάνος θα στηρίξει τα σχέδια της Βάλιας ερχόμενος σε σύγκρουση με τον πατέρα του που φτάνει στο σημείο να τον αποκληρώσει.
Η φιλία που νιώθει για εκείνη ωριμάζει σε ένα βαθύ ερωτικό συναίσθημα που τον φέρνει αντιμέτωπο με τις υποσχέσεις που έδωσε στην Αρετή. Όμως ο αρραβώνας του και ο Περίανδρος δεν είναι τα μόνα εμπόδια. Η σχέση που έχει αναπτύξει η Βάλια με τον Δημήτριο ξυπνά μέσα του το τέρας της ζήλειας.
ΒΑΛΙΑ ΧΑΣΚΑ (ΕΦΗ ΡΑΣΣΙΑ)
Η Βάλια Χάσκα ήταν ένα δυναμικό, συναισθηματικό παιδί που μεγάλωνε σε αντίξοες συνθήκες μέσα σε μια μονογονεϊκή οικογένεια. Μεγαλώνοντας έγινε μία δυναμική, συναισθηματική, νέα γυναίκα που δεν αφήνει τίποτε και κανέναν να την εμποδίσουν να πραγματοποιήσει τα όνειρα της. Έχει σπουδάσει νομική στην Αυστραλία, όπου είχαν μετακομίσει με την μητέρα της, και γυρίζοντας στην Ελλάδα ανακαλύπτει ότι κάποιος έχει βάλει φωτιά στο Καφέ της Χαράς.
Επιστρέφει λοιπόν στο Κολοκοτρωνίτσι, που έχει σφραγίσει ανεξίτηλα την παιδική της ηλικία, για να ανακαλύψει τον ένοχο. Εκεί συναντά τον παιδικό της φίλο Μανωλάκη, Μάνο πλέον, και η παλιά φιλία τους ζωντανεύει. Μήπως όμως πίσω από την φιλία κρύβεται ένας μεγάλος έρωτας που εμποδίζεται όχι μόνο από την εχθρότητα του Περίανδρου, αλλά και από το γεγονός ότι ο Μάνος είναι αρραβωνιασμένος; Δεν είναι όμως μόνον ο εμπρησμός του Καφέ ο λόγος που η Βάλια αποφασίζει να εγκαταλείψει την Αθήνα, όπου έμενε με την μητέρα της Χαρά και τον σύντροφο της, υπάρχει και ένα βαθύτερο αίτιο που θα αποκαλύψουμε στην πορεία. Κόντρα σε όλα τα εμπόδια η Βάλια θα ανοίξει το νέο Καφέ της Χαράς έχοντας συμπαραστάτες της, τον Μάνο, αλλά και τον Δημήτριο, τον νέο γοητευτικό και μυστηριώδη παπά του χωριού.
Οι Πουλόπουλοι (ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΛΑΚΑΤΕΒΑΚΗΣ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΝΤΕΜΙΡΗ) και οι Πολυμενείς (ΚΩΣΤΑΣ ΦΛΟΚΑΤΟΥΛΑΣ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΤΣΑΦΟΥ) διατηρούν τα βασικά κωμικά χαρακτηριστικά τους. Είναι μόνοι τους πλέον καθώς τα παιδιά τους έχουν μετοικήσει στην Σουηδία, ως θύματα του brain drain.
Παρ’ ότι όμως, έχουν ωριμάσει ηλικιακά η καρδιά παραμένει νέα όπως παραμένει και η υπόνοια ότι ο Τάσος και η Κανέλλα διατηρούν πάντα κρυφή σχέση. Ο Λευτέρης δεν έχει ξεπεράσει το ψώνιο του και τρέχει από το ένα talent show στο άλλο, τρώγοντας παντού πόρτα. Ο Τάσος μετά την απόσυρση του Περίανδρου από το κοινά κατάφερε να εκλεγεί Δήμαρχος και υπήρξε καταστροφή του χωριού. Ως πρώην κυρία Δημάρχου η Χάϊδω έχει παθιαστεί με την μόδα και θεωρεί ότι είναι influencer.
ΠΑΠΑ-ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ (ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΟΥΤΗΣ)
Ο παπά Τριαντάφυλλος είναι πλέον συνταξιούχος και ζει με την αδελφή του καθώς η παπαδιά μετακόμισε στην Ιταλία για να μεγαλώσει το παιδί του Άρη που του άφησε αμανάτι μία ωραία Ιρλανδέζα. Έχει κάποια θέματα υγείας και ο γιατρός του έχει απαγορέψει το ποτό αλλά όλο και ξεφεύγει κανένα καρτούτσο όταν πηγαίνει στο καφενείο ή λίγο ουίσκυ στο μακιάτο όταν συχνάζει στο Καφέ. Είναι πάντα καλόκαρδος και όσο στήριξε την Χαρά άλλο τόσο στηρίζει και την κόρη της.
ΔΙΟΝΥΣΗΣ (ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΧΑΙΡΑΣ)
Ο Διονυσάκης, Διονύσης πλέον, έχει επιστρέψει μετά το διαζύγιο του από την Ελεωνόρα και δουλεύει στα κτήματα του Πώποτα ως επιστάτης. Πέρα από επιστάτης είναι πιστός φίλος του Μάνου, αλλά είναι απλή συμπάθεια αυτό που νιώθει για την αρραβωνιαστικιά του φίλου του, Αρετή;
ΣΤΑΥΡΑΚΑΣ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ)
Ο Σταύρακας έχει αναλάβει το καφενείο του Φατσέα από τότε που εκείνος έφυγε από το χωριό, αλλά παράλληλα κάνει και διάφορες «βρωμοδουλειές» για λογαριασμό κάποιου αόρατου «Μεγάλου». Η τελευταία του «μπίζνα» είναι το λαθρεμπόριο τσιγάρων, τα οποία κρύβει στο εγκαταλελειμμένο σπίτι της Χαράς. Όταν η Βάλια ανοίξει το σπίτι, ο αστυνόμος θα κατάσχει τις κούτες με τα παράνομα τσιγάρα και ο Σταύρακας θα προσπαθήσει να ρεφάρει διαφορετικά, μπλέκοντας τον Φατσέα στα σχέδια του.
ΚΑΤΙΝΑ (ΜΑΙΡΗ ΡΑΖΗ)
Η Κατίνα είναι η αδελφή του παπά – Τριαντάφυλλου. Όταν μένει χήρα μετακομίζει στο Κολοκοτρωνίτσι για να προσέχει τον αδελφό της που έχει μείνει μόνος. Είναι πολύ περισσότερο καταπιεστική για τον παπά απ΄ ότι ήταν η νύφη της η παπαδιά και πολύ περισσότερο κουτσομπόλα. Διατηρεί το τοπικό πρακτορείο ειδήσεων του χωριού.
ΑΡΕΤΗ (ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΡΟΖΑΚΗ)
Η Αρετή είναι μία νέα, ρομαντική κι ευαίσθητη γιατρός, ανιψιά της Χάιδως, και κάνει το αγροτικό της στην περιοχή. Είναι πολύ ερωτευμένη με τον Μάνο και πιστεύει ότι θα παντρευτούν, όχι μόνο γιατί έχουν ανταλλάξει όρκους, αλλά και γιατί ο Περίανδρος έχει δώσει το λόγο του στον πατέρα της. Η έλευση όμως της Βάλιας και η στενή σχέση που αναπτύσσει με τον Μάνο αποτελούν κίνδυνο για τα σχέδιά της. Το γλυκό κι ευαίσθητο κορίτσι θα μεταμορφωθεί σε μια γυναίκα που θα παλέψει λυσσαλέα για να κρατήσει τον άντρα που αγαπάει. Βασική αιτία για την μεταμόρφωσή της η καθοδήγηση του πεθερού της Περίανδρου Πώποτα, που την οδηγεί στα άκρα.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΜΙΤΣΑΚΗΣ)
Ο Δημήτριος είναι ο νέος ιερέας του χωριού. Το μυστήριο που τον περιβάλλει αλλά και η φυσική γοητεία του δημιουργούν αναστάτωση στο γυναικείο ποίμνιο. Έχει σκοτεινό παρελθόν, είναι εξωσυμβατικός, οδηγεί μηχανή, και εάν παραστεί ανάγκη παίζει και μουσική στο Καφέ της Χαράς. Συνδέεται αμέσως με την Βάλια, όταν τη σώζει από ένα ατύχημα και γίνεται ο καλός της άγγελος.
Όμως η σχέση τους είναι παρεξηγήσιμη από τους άλλους, ιδίως από τον Μάνο που ζηλεύει αφόρητα, και τον Περίανδρο που βλέπει το κακό «με δρασκελιές να πλησιάζει». Η σχέση του με την Βάλια είναι στο όριο, η έλξη που υπάρχει ανάμεσα τους είναι έντονη, ο πειρασμός ελλοχεύει και ο Περίανδρος που θέλει να τον διώξει από το χωριό καραδοκεί.
ΟΘΩΝ ΤΖΙΚΑΚΟΛΙΑΣ (ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΔΟΥΚΟΥΤΣΕΛΗΣ)
Ο Όθων Τζικακόλιας είναι ο καινούργιος υπάλληλος του Δημαρχείου. Παρ’ ότι όλο το χωριό εποφθαλμιούσε τη θέση που προκήρυξε η νέα Δημοτική Αρχή για τα «δικά τους» παιδιά, ο Όθων είχε τόσα προσόντα, που η Σταυρούλα και ο Θόδωρος απορούσαν γιατί ενδιαφέρθηκε για την θέση. Εκτός όλων των άλλων προσόντων έχει μεταπτυχιακό στην Αγγλοσαξωνική ρομαντική ποίηση και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια ψυχολογίας. Είναι σεμνός, ευγενικός, γλυκομίλητος, λατρεύει τον Τζων Κητς και την Σταυρούλα σε σημείο που όλοι παρεξηγούν την σχέση τους, και ειδικά ο Θόδωρος που θα κάνει τα πάντα για να τον καταστρέψει. Θα αποδειχθεί απρόσμενος σύμμαχος του Φατσέα στην προσπάθεια του τελευταίου να κερδίσει εκ νέου την Σταυρούλα.
ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ ΜΠΡΙΛΗΣ (ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΜΟΙΡΑΚΗΣ)
Ο νέος αστυνόμος του χωριού είναι σαν να έχει βγει από κόμικς και παλιές ελληνικές ταινίες. Νέος, άπειρος, αλλά με ζήλο, θέλει να βαδίζει με το γράμμα του νόμου, να επιβάλλει την τάξη και να λύνει κάθε μυστήριο. Αγαπάει την μαμά του και τον Περίανδρο Πώποτα που τον αισθάνεται ως πνευματικό του πατέρα με αποτέλεσμα να γίνει το υποχείριό του στα σκοτεινά του σχέδια εναντίον του νέου Καφέ της Χαράς. Παρ’ ότι συλλαμβάνει για ψύλλου πήδημα όποιον θεωρεί ύποπτο δεν μπορεί να λύσει ούτε τον πιο απλό αστυνομικό γρίφο.
ΦΙΛΙΩ (ΕΥΗ ΚΟΛΙΟΥΛΗ)
Η Φιλιώ είναι η ανταγωνίστρια της Κατίνας. Νεότερη και πιο ενεργητική, έχει το αντίπαλο «πρακτορείο ειδήσεων» και διατηρεί και την ιστοσελίδα Ταγάρι Πρες. Ανύπαντρη, κολάζεται με την παρουσία του νέου παπά τον οποίο και παρακολουθεί. Εκτός όλων των άλλων έχει και καλλιτεχνικό ψώνιο.
Η ΤΑΣΙΑ (ΜΑΡΙΑ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ)
Η Τασία παραμένει η πιστή οικονόμος του Περίανδρου. Στέκεται πάντα στο πλευρό του κριτικάροντάς τον μεν αλλά στηρίζοντάς τον πάντα, όπως στηρίζει και τον Μάνο. Είναι πάντα η συνείδηση του Περίανδρου, αλλά έχει προχωρήσει περισσότερο από εκείνον καθώς έχει εξοικειωθεί με την τεχνολογία, έχει τάμπλετ, σερφάρει στο ίντερντετ και είναι και στα social media.
Και η ΣΤΕΛΛΑ! (ΖΕΤΑ ΔΟΥΚΑ)
Η Στέλλα εμφανίζεται ουρανοκατέβατα την βραδιά των εγκαινίων του νέου Καφέ της Χαράς και γίνεται αμέσως κόκκινο πανί για τον Περίανδρο Πώποτα. Η έλευσή της αναστατώνει την Βάλια, που την παρουσιάζει ως την μπαργούμαν που περίμεναν. Η Στέλλα έχει μια ιστορία που καλό είναι να μην μαθευτεί σε ένα τόσο συντηρητικό χωριό όπως το Κολοκοτρωνίτσι.
Η Βάλια θα τη συμβουλεύσει να κρύψουν το παρελθόν της, έτσι λένε ψέματα σε όλους, ακόμα και στον Μάνο για το ποια είναι η ξανθιά μπαργούμαν και από πού έρχεται. Ο μόνος που ξέρει την αλήθεια είναι ο Δημήτριος. Η Στέλλα δεν φοβάται τίποτε, αλλά και δεν ελπίζει τίποτε. Είναι τρομερά καχύποπτη απέναντι στους άντρες και έχει σοβαρούς λόγους γι’ αυτό. Η μισανδρία της συγκρούεται με τον μισογυνισμό του Πώποτα και δημιουργεί μία εκρηκτική κατάσταση. Ο Περίανδρος θα προσπαθήσει να εξιχνιάσει το μυστήριο που την περιβάλλει και θα συγκρουστεί σε όλα τα επίπεδα μαζί της, αλλά η γοητεία της είναι θανάσιμη παγίδα.
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ:
Χάρης Ρώμας, Ρένια Λουιζίδου, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Τζόυς Ευείδη, Πάρης Σκαρτσολιάς, Έφη Ρασσιά, Χριστίνα Τσάφου, Φωτεινή Ντεμίρη, Κώστας Φλοκατούλας, Βασίλης Χαλακατεβάκης, Περικλής Λιανός, Μαίρη Ραζή, Στέλιος Γούτης, Δημήτρης Μαχαίρας, Μαριαλένα Ροζάκη, Χάρης Γρηγορόπουλος, Απόστολος Καμιτσάκης, Βαγγέλης Δουκουτσέλης, Γιάννης Παπαθανάσης, Αντώνης Καλομοιράκης, Εύη Κολιούλη, Νίκος Τσάκωνας
οι μικροί: Χρίστος και Κώστας Πιπεριάς – Σινανιώτης
και η Μαρία Κανελλοπούλου
Στο ρόλο της «Στέλλας» η Ζέτα Δούκα
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Τάκης Μιχαήλ
ΣΕΝΑΡΙΟ: Χάρης Ρώμας – Άννα Χατζησοφιά
EXECUTIVE PRODUCER: Σταύρος Καπελούζος
ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: PEDIO PRODUCTIONS
#ToKafeTisXaras
https://www.youtube.com/watch?v=S12xN5CoTkQ