Στο θέατρο Αλκμήνη φιλοξενείται μία παράσταση, η οποία προσεγγίζει τις ανθρώπινες σχέσεις και πιο συγκεκριμένα τις σχέσεις δύο γυναικών που είναι ζευγάρι, τη σχέση τους με μία νέα γυναίκα και τη σχέση μάνας-κόρης.
Το έργο του Μυρώδη Αδαμίδη αναφέρεται κυρίως στην εσωτερική μοναξιά, παρόλο που υπάρχουν δίπλα μας άνθρωποι. Φαίνεται ότι είναι γνώστης της γυναικείας ψυχολογίας, αφουγκράζεται τις πιο βαθιές επιθυμίες και αγκαλιάζει τις ηρωίδες του. Καθώς μεγαλώνουμε, η εξωτερική ομορφιά χάνεται με αποτέλεσμα να αρχίζουν και οι ανασφάλειες. Εφόσον υπάρχει κάτι μέσα μας, το οποίο είναι δυνατό, έρχεται στην επιφάνεια και μας προστατεύει. Μπορεί να αναζητήσουμε άλλες διεξόδους, όμως, η πραγματική αγκαλιά είναι εκεί να μας ωθήσει να πάμε παρακάτω. Ο συγγραφέας λαμβάνει υπόψη του τις επιταγές της ελληνικής κοινωνίας, δίνοντας μεγάλη σημασία στην έκθεση του ομόφυλου ζευγαριού. Πρώτα αποδεχόμαστε ποιοι είμαστε και μετά διεκδικούμε την αποδοχή των άλλων. Είτε τους αρέσει είτε όχι προχωράμε όταν είμαστε εμείς καλά. Η Σοφία Αδαμίδου, η οποία έχει κάνει τη δραματουργική επεξεργασία βοηθά το κείμενο να σταθεί και επί σκηνής χωρίς να χάσει τη ψυχαναλυτική χροιά του.
Ο Γιάννης Διαμαντόπουλος έχει κατανοήσει τις προθέσεις του συγγραφέα, συνεργάζεται άψογα με τις ηθοποιούς του και καταφέρνει να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή έως το τέλος, όπου επιβραβεύεται με ένα δυνατό χειροκρότημα.
Οι Εύα και Νόρα είναι δύο γυναίκες που έχουν επιλέξει να είναι μαζί. Αν και έχουν σχεδόν μία δεκαετία διαφορά, συμπληρώνουν η μία την άλλη και παρόλο που η σχέση τους δοκιμάζεται φαίνεται πως έχουν γερές βάσεις για να μείνουν για πάντα μαζί. Το τρίτο πρόσωπο, η Μιρέλα, πολύ νεότερη τους, έρχεται να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά. Και εκείνη, όμως, αναζητά την ταυτότητά της και μέσα από τη γνωριμία της με τις δύο γυναίκες βρίσκει τα δικά της θέλω στη ζωή.Η ανά δεκαετία περίπου διαφορά ηλικίας καταδεικνύει την πορεία των τριών γυναικών στο χρόνο. Κάποτε υπήρχε ανεμελιά, αναζήτηση, ελευθερία επιλογών, πολλές ευκαιρίες για σταδιοδρομία, όμως καθώς τα χρόνια περνούν και τα περιθώρια στενεύουν, έρχεται η απογοήτευση, η εσωτερική αναζήτηση, η ανασφάλεια, αλλά, πάντα κάτι, τα μυρμήγκια, η αγάπη, το taichichuan, ανοίγει νέους δρόμους. Η ειλικρίνεια είναι το βασικό εφόδιο για να πετύχουμε κάτι στη ζωή, να παραμερίσουμε το θυμό για τις λάθος επιλογές, να διδαχθούμε και να κάνουμε την υπέρβαση.
Η Θεοδώρα Σιάρκου ερμηνεύει την Εύα, κάποτε πετυχημένη τραγουδίστρια, που πλησιάζει στο μεσουράνημα της ζωής της. Φοβάται την κριτική του κόσμου και θέλει τη σχέση της με τη Νόρα να παραμείνει κρυφή. Έχει αποσυρθεί από τις πίστες και φαίνεται ότι έχει αποσυρθεί από τη ζωή. Η ερμηνεία της Σιάρκου είναι αληθινή, με τις ανάλογες συναισθηματικές εξάρσεις, φυσικότατη, χωρίς υπερβολικές εξάρσεις.
Η Αννίτα Κούλη είναι η Νόρα, φωτογράφος, νεότερη κατά πολύ από την Εύα, μας χαρίζει μία «Νόρα» όλο τσαχπινιά, νάζι, ελέγχει τη συναισθηματική της φόρτιση. Η εκφραστικότητα του προσώπου της είναι μεγάλο προτέρημα και δείχνει ότι γνωρίζει να πατά γερά τα πόδια της στο σανίδι.
Η Ελεονώρα Αντωνιάδου, η νεότατη Μιρέλα, έρχεται σα δροσερό αεράκι να «ξυπνήσει» τις ξεχασμένεςμικρές στιγμές του ζευγαριού. Η ερμηνεία της είναι απέριττη, εκφραστικότατη, βγάζει προς τα έξω την εσωτερική ηρεμία ενός ανθρώπου που γνωρίζει taichichuan.
Ευχάριστη έκπληξη ήταν η ερμηνεία της Σοφίας Αδαμίδου στο ρόλο της κλασικής Ελληνίδας μάνας, η οποία ήταν πολύ φυσική, χωρίς υπερβολή στις αντιδράσεις της, στάθηκε ισότιμα δίπλα στις επαγγελματίες ηθοποιούς.
Ο Νίκος Κασσαπάκης επιμελήθηκε τα σκηνικά και τα κοστούμια της παράστασης, απλά και λειτουργικά, δημιουργώντας ένα σύγχρονο διαμέρισμα και οι στιλιστικές του επιλογές ταίριαζαν στην προσωπικότητα των ηθοποιών. Μας άρεσε πολύ η ιδέα του σχοινιού γύρω από τα κάγκελα του κρεβατιού, που θυμίζει ρινγκ πυγμαχίας και τονίζει την αντιπαλότητα των σχέσεων.
Αυτή η υπέροχη παράσταση ολοκληρώνεται με τη βοήθεια των φωτισμών του Μανώλη Μπράτση, που «αγκάλιασαν» τα πρόσωπα και τα σώματα, τη μουσική επιμέλεια του Κωστή Ξενόπουλου, ο οποίος μας έκανε να αναπολήσουμε κάποιες δικές μας στιγμές, καθώς και η κίνηση της Αγγέλας Πατσέλη, που βοήθησε τις ηθοποιούς να φανούν πραγματικά μυημένες στην ήπια πολεμική τέχνη taichichuan.
Πρόκειται για μία παράσταση γεμάτη τρυφερότητα και κατανόηση για το διαφορετικό, δείχνει τη δύναμη της πραγματικής αγάπης και προτάσσει την ύπαρξη της αλληλεγγύης για να υπάρχει ηρεμία και ευτυχία. Καλή σας θέαση!
Συντελεστές παράστασης:
Συγγραφέας: Μυρώδης Αδαμίδης
Σκηνοθεσία: Γιάννης Διαμαντόπουλος
Δραματουργική επεξεργασία: Σοφία Αδαμίδου
Σκηνικά – κοστούμια:Νίκος Κασσαπάκης
Μουσική:Κωστής Ξενόπουλος
Φωτισμοί: Μανώλης Μπράτσης
Κίνηση:Αγγέλα Πατσέλη
Ερμηνεύουν: Θεοδώρα Σιάρκου, Αννίτα Κούλη, Ελεονώρα Αντωνιάδου
Φιλική συμμετοχή: Σοφία Αδαμίδου
ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Σάββατο: 18:30
Διάρκεια: 80 λεπτά
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Γενική Είσοδος: 16€
Άνω των 65: 14€
Φοιτητικό, Ανέργων: 12€
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ:
Kρατήσεις γίνονται καθημερινά από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ
στο τηλέφωνο 2108955191 &
στο ταμείο του θεάτρου ΑΛΚΜΗΝΗ (2103428650, Αλκμήνης 8-12)
Στο θέατρο Αλκμήνη φιλοξενείται μία παράσταση, η οποία προσεγγίζει τις ανθρώπινες σχέσεις και πιο συγκεκριμένα τις σχέσεις δύο γυναικών που είναι ζευγάρι, τη σχέση τους με μία νέα γυναίκα και τη σχέση μάνας-κόρης.
Το έργο του Μυρώδη Αδαμίδη αναφέρεται κυρίως στην εσωτερική μοναξιά, παρόλο που υπάρχουν δίπλα μας άνθρωποι. Φαίνεται ότι είναι γνώστης της γυναικείας ψυχολογίας, αφουγκράζεται τις πιο βαθιές επιθυμίες και αγκαλιάζει τις ηρωίδες του. Καθώς μεγαλώνουμε, η εξωτερική ομορφιά χάνεται με αποτέλεσμα να αρχίζουν και οι ανασφάλειες. Εφόσον υπάρχει κάτι μέσα μας, το οποίο είναι δυνατό, έρχεται στην επιφάνεια και μας προστατεύει. Μπορεί να αναζητήσουμε άλλες διεξόδους, όμως, η πραγματική αγκαλιά είναι εκεί να μας ωθήσει να πάμε παρακάτω. Ο συγγραφέας λαμβάνει υπόψη του τις επιταγές της ελληνικής κοινωνίας, δίνοντας μεγάλη σημασία στην έκθεση του ομόφυλου ζευγαριού. Πρώτα αποδεχόμαστε ποιοι είμαστε και μετά διεκδικούμε την αποδοχή των άλλων. Είτε τους αρέσει είτε όχι προχωράμε όταν είμαστε εμείς καλά. Η Σοφία Αδαμίδου, η οποία έχει κάνει τη δραματουργική επεξεργασία βοηθά το κείμενο να σταθεί και επί σκηνής χωρίς να χάσει τη ψυχαναλυτική χροιά του.
Ο Γιάννης Διαμαντόπουλος έχει κατανοήσει τις προθέσεις του συγγραφέα, συνεργάζεται άψογα με τις ηθοποιούς του και καταφέρνει να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή έως το τέλος, όπου επιβραβεύεται με ένα δυνατό χειροκρότημα.
Οι Εύα και Νόρα είναι δύο γυναίκες που έχουν επιλέξει να είναι μαζί. Αν και έχουν σχεδόν μία δεκαετία διαφορά, συμπληρώνουν η μία την άλλη και παρόλο που η σχέση τους δοκιμάζεται φαίνεται πως έχουν γερές βάσεις για να μείνουν για πάντα μαζί. Το τρίτο πρόσωπο, η Μιρέλα, πολύ νεότερη τους, έρχεται να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά. Και εκείνη, όμως, αναζητά την ταυτότητά της και μέσα από τη γνωριμία της με τις δύο γυναίκες βρίσκει τα δικά της θέλω στη ζωή.Η ανά δεκαετία περίπου διαφορά ηλικίας καταδεικνύει την πορεία των τριών γυναικών στο χρόνο. Κάποτε υπήρχε ανεμελιά, αναζήτηση, ελευθερία επιλογών, πολλές ευκαιρίες για σταδιοδρομία, όμως καθώς τα χρόνια περνούν και τα περιθώρια στενεύουν, έρχεται η απογοήτευση, η εσωτερική αναζήτηση, η ανασφάλεια, αλλά, πάντα κάτι, τα μυρμήγκια, η αγάπη, το taichichuan, ανοίγει νέους δρόμους. Η ειλικρίνεια είναι το βασικό εφόδιο για να πετύχουμε κάτι στη ζωή, να παραμερίσουμε το θυμό για τις λάθος επιλογές, να διδαχθούμε και να κάνουμε την υπέρβαση.
Η Θεοδώρα Σιάρκου ερμηνεύει την Εύα, κάποτε πετυχημένη τραγουδίστρια, που πλησιάζει στο μεσουράνημα της ζωής της. Φοβάται την κριτική του κόσμου και θέλει τη σχέση της με τη Νόρα να παραμείνει κρυφή. Έχει αποσυρθεί από τις πίστες και φαίνεται ότι έχει αποσυρθεί από τη ζωή. Η ερμηνεία της Σιάρκου είναι αληθινή, με τις ανάλογες συναισθηματικές εξάρσεις, φυσικότατη, χωρίς υπερβολικές εξάρσεις.
Η Αννίτα Κούλη είναι η Νόρα, φωτογράφος, νεότερη κατά πολύ από την Εύα, μας χαρίζει μία «Νόρα» όλο τσαχπινιά, νάζι, ελέγχει τη συναισθηματική της φόρτιση. Η εκφραστικότητα του προσώπου της είναι μεγάλο προτέρημα και δείχνει ότι γνωρίζει να πατά γερά τα πόδια της στο σανίδι.
Η Ελεονώρα Αντωνιάδου, η νεότατη Μιρέλα, έρχεται σα δροσερό αεράκι να «ξυπνήσει» τις ξεχασμένεςμικρές στιγμές του ζευγαριού. Η ερμηνεία της είναι απέριττη, εκφραστικότατη, βγάζει προς τα έξω την εσωτερική ηρεμία ενός ανθρώπου που γνωρίζει taichichuan.
Ευχάριστη έκπληξη ήταν η ερμηνεία της Σοφίας Αδαμίδου στο ρόλο της κλασικής Ελληνίδας μάνας, η οποία ήταν πολύ φυσική, χωρίς υπερβολή στις αντιδράσεις της, στάθηκε ισότιμα δίπλα στις επαγγελματίες ηθοποιούς.
Ο Νίκος Κασσαπάκης επιμελήθηκε τα σκηνικά και τα κοστούμια της παράστασης, απλά και λειτουργικά, δημιουργώντας ένα σύγχρονο διαμέρισμα και οι στιλιστικές του επιλογές ταίριαζαν στην προσωπικότητα των ηθοποιών. Μας άρεσε πολύ η ιδέα του σχοινιού γύρω από τα κάγκελα του κρεβατιού, που θυμίζει ρινγκ πυγμαχίας και τονίζει την αντιπαλότητα των σχέσεων.
Αυτή η υπέροχη παράσταση ολοκληρώνεται με τη βοήθεια των φωτισμών του Μανώλη Μπράτση, που «αγκάλιασαν» τα πρόσωπα και τα σώματα, τη μουσική επιμέλεια του Κωστή Ξενόπουλου, ο οποίος μας έκανε να αναπολήσουμε κάποιες δικές μας στιγμές, καθώς και η κίνηση της Αγγέλας Πατσέλη, που βοήθησε τις ηθοποιούς να φανούν πραγματικά μυημένες στην ήπια πολεμική τέχνη taichichuan.
Πρόκειται για μία παράσταση γεμάτη τρυφερότητα και κατανόηση για το διαφορετικό, δείχνει τη δύναμη της πραγματικής αγάπης και προτάσσει την ύπαρξη της αλληλεγγύης για να υπάρχει ηρεμία και ευτυχία. Καλή σας θέαση!
Συντελεστές παράστασης:
Συγγραφέας: Μυρώδης Αδαμίδης
Σκηνοθεσία: Γιάννης Διαμαντόπουλος
Δραματουργική επεξεργασία: Σοφία Αδαμίδου
Σκηνικά – κοστούμια:Νίκος Κασσαπάκης
Μουσική:Κωστής Ξενόπουλος
Φωτισμοί: Μανώλης Μπράτσης
Κίνηση:Αγγέλα Πατσέλη
Ερμηνεύουν: Θεοδώρα Σιάρκου, Αννίτα Κούλη, Ελεονώρα Αντωνιάδου
Φιλική συμμετοχή: Σοφία Αδαμίδου
ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Σάββατο: 18:30
Διάρκεια: 80 λεπτά
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Γενική Είσοδος: 16€
Άνω των 65: 14€
Φοιτητικό, Ανέργων: 12€
ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ:
Kρατήσεις γίνονται καθημερινά από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ
στο τηλέφωνο 2108955191 &
στο ταμείο του θεάτρου ΑΛΚΜΗΝΗ (2103428650, Αλκμήνης 8-12)