Για τη Γιορτή των Ερωτευμένων, πάνω από το 40% των καταναλωτών παγκοσμίως σκοπεύει να αγοράσει online τα δώρα, με χρήση κινητής συσκευής[1].
Οι καταναλωτές μοιάζουν σαφώς περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σε ζητήματα περιβαλλοντικής ηθικής, βιώσιμης ανάπτυξης και οικολογικής συνείδησης – τα 4/5 μάλιστα των πελατών ανά τον κόσμο πιστεύουν ότι οι εταιρείες οφείλουν να στηρίξουν ενεργά τις δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος[2].
Πέρυσι, οι δαπάνες για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στις ΗΠΑ ανήλθαν στα 20,7 δισεκατομμύρια δολάρια[3].
Παρά τη σχετικά πρόσφατη αγοραστική φρενίτιδα κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και τις χειμερινές εκπτώσεις, οι καταναλωτές ξεχύνονται εκ νέου στο κυνήγι της αναζήτησης των τέλειων δώρων στις αρχές Φεβρουαρίου – αυτή τη φορά για να δείξουν, λιγότερο ή περισσότερο συμβολικά, την αγάπη προς τους «Βαλεντίνους» τους. Η επιθυμία να προσφέρουν πιο προσωπικά, εξατομικευμένα και ευρηματικά είδη τους οδηγεί να επισκεφθούν μικρά εγχώρια ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν πιο ασυνήθιστες προτάσεις δώρων, ενώ όσοι πολυάσχολοι τρέχουν τελευταία στιγμή, καταληγούν τελικά σε ψηφιακά δώρα που είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή σε κάθε γωνιά του κόσμου.
Αγορά τοπικών προϊόντων με πρωτότυπο χαρακτήρα και μέσω κινητής συσκευής
Σύμφωνα με την έρευνα ‘PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos’, φέτος το 40% των καταναλωτών διεθνώς θα επιλέξει και θα αγοράσει ένα δώρο για την Γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου κάνοντας χρήση του smartphone[4], και πολλοί από αυτούς θα αποφύγουν τις αγορές από διεθνή brands, με γνώμονα τον πρωτότυπο και ξεχωριστό χαρακτήρα στις επιλογές τους. Επί του παρόντος, τα δύο τρίτα των αγοραστών δηλώνουν ότι προτιμούν να στηρίξουν τοπικές επιχειρήσεις[5].
«Η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποτελεί την ιδανική αφορμή και ευκαιρία να στηρίξουμε τα μικρομεσαία ηλεκτρονικά καταστήματα, επιλέγοντας έτσι πρωτότυπα δώρα. Δεδομένου ότι οι μικρές εταιρείες συνήθως επενδύουν τα κέρδη τους στη δική τους επιχείρηση, απασχολούν προσωπικό που κατοικεί στη γειτονιά και κάνουν τις προμήθειές τους σε μια συγκεκριμένη περιοχή, τέτοιου τύπου κινήσεις και δραστηριότητες ωφελούν και ενισχύουν την τοπική οικονομία. Στην PayPal, αυτή είναι άλλωστε μια καθημερινή μας πρακτική, προσφέροντας σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ανά την υφήλιο ένα ευρύ φάσμα εργαλείων, προκειμένου να βελτιώσουν τις διαδικτυακές πωλήσεις τους. Πέραν αυτού, το ίδιο το λογότυπό μας αποτελεί εγγύηση για κάθε αγοραστή που θέλει να αγοράσει με ασφάλεια το δώρο του ονείρου του/της», τονίζει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη.
Τι συμβαίνει με τα ψηφιακά είδη;
Παρατηρείται ότι οι καταναλωτές έχουν την τάση να αγοράζουν όλο και λιγότερο συχνά ταινίες, παιχνίδια ή βιβλία από βιβλιοχαρτοπωλεία και άλλα καταστήματα με είδη δώρων και τεχνολογίας, ενώ από την άλλη ο αριθμός των συνδρομητών σε υπηρεσίες streaming αυξάνεται με σταθερούς ρυθμούς. Σύμφωνα με στοιχεία της PayPal, το 23% των πελατών πληρώνει μέσω κινητής συσκευής για ψηφιακά προϊόντα (π.χ. για υπηρεσίες VoD και συνδρομές σε Pay TV, στο Spotify ή το Netflix συνδρομές), e-books ή PC games. Τα ψηφιακά προϊόντα, τα οποία παραδίδονται στην ουσία σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα από την αγορά τους, δεν αποτελούν απλώς μια εξαιρετική ιδέα για ένα δώρο της τελευταίας στιγμής, αλλά ταυτόχρονα εκφράζουν μια ξεκάθαρη eco-friendly διάθεση, αφού δεν απαιτούν μεταφορά προς τον τόπο παράδοσης, αλλά ούτε και πλαστικές συσκευασίες.
[1] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos
[2] Nielsen, The Conference Board® Global Consumer Confidence Survey
[3] National Retail Federation, 2019
[4] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos
[5] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos
Για τη Γιορτή των Ερωτευμένων, πάνω από το 40% των καταναλωτών παγκοσμίως σκοπεύει να αγοράσει online τα δώρα, με χρήση κινητής συσκευής[1].
Οι καταναλωτές μοιάζουν σαφώς περισσότερο ευαισθητοποιημένοι σε ζητήματα περιβαλλοντικής ηθικής, βιώσιμης ανάπτυξης και οικολογικής συνείδησης – τα 4/5 μάλιστα των πελατών ανά τον κόσμο πιστεύουν ότι οι εταιρείες οφείλουν να στηρίξουν ενεργά τις δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος[2].
Πέρυσι, οι δαπάνες για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου στις ΗΠΑ ανήλθαν στα 20,7 δισεκατομμύρια δολάρια[3].
Παρά τη σχετικά πρόσφατη αγοραστική φρενίτιδα κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και τις χειμερινές εκπτώσεις, οι καταναλωτές ξεχύνονται εκ νέου στο κυνήγι της αναζήτησης των τέλειων δώρων στις αρχές Φεβρουαρίου – αυτή τη φορά για να δείξουν, λιγότερο ή περισσότερο συμβολικά, την αγάπη προς τους «Βαλεντίνους» τους. Η επιθυμία να προσφέρουν πιο προσωπικά, εξατομικευμένα και ευρηματικά είδη τους οδηγεί να επισκεφθούν μικρά εγχώρια ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν πιο ασυνήθιστες προτάσεις δώρων, ενώ όσοι πολυάσχολοι τρέχουν τελευταία στιγμή, καταληγούν τελικά σε ψηφιακά δώρα που είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή σε κάθε γωνιά του κόσμου.
Αγορά τοπικών προϊόντων με πρωτότυπο χαρακτήρα και μέσω κινητής συσκευής
Σύμφωνα με την έρευνα ‘PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos’, φέτος το 40% των καταναλωτών διεθνώς θα επιλέξει και θα αγοράσει ένα δώρο για την Γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου κάνοντας χρήση του smartphone[4], και πολλοί από αυτούς θα αποφύγουν τις αγορές από διεθνή brands, με γνώμονα τον πρωτότυπο και ξεχωριστό χαρακτήρα στις επιλογές τους. Επί του παρόντος, τα δύο τρίτα των αγοραστών δηλώνουν ότι προτιμούν να στηρίξουν τοπικές επιχειρήσεις[5].
«Η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποτελεί την ιδανική αφορμή και ευκαιρία να στηρίξουμε τα μικρομεσαία ηλεκτρονικά καταστήματα, επιλέγοντας έτσι πρωτότυπα δώρα. Δεδομένου ότι οι μικρές εταιρείες συνήθως επενδύουν τα κέρδη τους στη δική τους επιχείρηση, απασχολούν προσωπικό που κατοικεί στη γειτονιά και κάνουν τις προμήθειές τους σε μια συγκεκριμένη περιοχή, τέτοιου τύπου κινήσεις και δραστηριότητες ωφελούν και ενισχύουν την τοπική οικονομία. Στην PayPal, αυτή είναι άλλωστε μια καθημερινή μας πρακτική, προσφέροντας σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ανά την υφήλιο ένα ευρύ φάσμα εργαλείων, προκειμένου να βελτιώσουν τις διαδικτυακές πωλήσεις τους. Πέραν αυτού, το ίδιο το λογότυπό μας αποτελεί εγγύηση για κάθε αγοραστή που θέλει να αγοράσει με ασφάλεια το δώρο του ονείρου του/της», τονίζει ο Marcin Glogowski, General Manager της PayPal για την Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη.
Τι συμβαίνει με τα ψηφιακά είδη;
Παρατηρείται ότι οι καταναλωτές έχουν την τάση να αγοράζουν όλο και λιγότερο συχνά ταινίες, παιχνίδια ή βιβλία από βιβλιοχαρτοπωλεία και άλλα καταστήματα με είδη δώρων και τεχνολογίας, ενώ από την άλλη ο αριθμός των συνδρομητών σε υπηρεσίες streaming αυξάνεται με σταθερούς ρυθμούς. Σύμφωνα με στοιχεία της PayPal, το 23% των πελατών πληρώνει μέσω κινητής συσκευής για ψηφιακά προϊόντα (π.χ. για υπηρεσίες VoD και συνδρομές σε Pay TV, στο Spotify ή το Netflix συνδρομές), e-books ή PC games. Τα ψηφιακά προϊόντα, τα οποία παραδίδονται στην ουσία σε λίγα μόλις δευτερόλεπτα από την αγορά τους, δεν αποτελούν απλώς μια εξαιρετική ιδέα για ένα δώρο της τελευταίας στιγμής, αλλά ταυτόχρονα εκφράζουν μια ξεκάθαρη eco-friendly διάθεση, αφού δεν απαιτούν μεταφορά προς τον τόπο παράδοσης, αλλά ούτε και πλαστικές συσκευασίες.
[1] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos
[2] Nielsen, The Conference Board® Global Consumer Confidence Survey
[3] National Retail Federation, 2019
[4] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos
[5] PayPal mCommerce Index 2019 by Ipsos