Οι σημαντικότεροι συναυλιακοί χώροι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να κλείνουν λόγω του κορονοϊού. Έτσι και η Φιλαρμονική του Βερολίνου έχει κλείσει εδώ και δύο εβδομάδες.
Το τελευταίο κονσέρτο της, υπό την επίβλεψη του καλλιτεχνικού της διευθυντή Σερ Σιμόν Ρατλ, δόθηκε χωρίς κοινό και μεταδόθηκε αποκλειστικά και δωρεάν γα τους επισκέπτες του Ψηφιακού Συναυλιακού Χώρου. Το πρόγραμμα περιελάμβανε το «Sinfonia» του Luciano Berio και το κονσέρτο του Béla Bartók για την Ορχήστρα, δύο έργα που είχαν επίσης γραφτεί εν μέσω κρίσης. Οι New York Times αποκάλεσαν την ερμηνεία «καταπληκτική.» Μπορείτε να τη δείτε εδώ.
Αυτό και πολλά ακόμα σημαντικά κονσέρτα της Φιλαρμονικής είναι πλέον διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της και θα μπορείτε κι εσείς να τα απολαύσετε αν ακολουθήσετε τις οδηγίες.
Για την εβδομάδα, η Φιλαρμονική Βερολίνου μας προτείνει τέσσερα κονσέρτα με μερικούς από τους πιο αγαπημένους φίλους της ανά τα χρόνια. Απολαύστε λοιπόν μερικούς από τους σημαντικότερους συνθέτες που αγαπήθηκαν όσο κανείς από την Ορχήστρα και το κοινό.
Ο Seiji Ozawa διευθύνει «A Gershwin Night» (2003)
Ο Seiji Ozawa δεν είναι ειδικός μόνο του ευρωπαϊκού ρεπερτορίου, είναι και του αμερικανικού, όπως φαίνεται σε αυτό το καταπληκτικό κονσέρτο με τις μεγαλύτερες επιτυχίες του George Gershwin.
Ο Mariss Jansons διευθύνει τη συμφωνία «From The New World» του Dvorak (2012)
Ζεστασιά και φωτεινότητα είναι δύο λέξεις που μπορούν να περιγράψουν τις ερμηνείες του Jansons στη ρομαντική και μετα – ρομαντική μουσική – κάτι που μπορείτε κι εσείς να διαπιστώσετε στο κονσέρτο αυτό.
Ο Bernard Haitink διευθύνει τη Συμφωνία αρ. 4 του Bruckner
Ο Bernard Haitink καταλαβαίνει όπως πολύ λίγοι τη δύναμη της δουλειάς του Bruckner. Σε αυτό το κονσέρτο μπορείτε να απολαύσετε ένα από τα πιο διάσημα έργα του, το «Romantic».
Ο Zubin Mehta διευθύνει Saint-Saëns και Korngold (2015)
Ο Zubin Mehta έχει δουλέψει με τη Φιλαρμονική του Βερολίνου από το 1961. Σε αυτό το κονσέρτο παρουσιάζει έργα των Camille Saint – Saëns και Erich Wolfgang Korngold, που μπορεί να είναι λιγότερο διάσημα έργα, αλλά εξίσου απολαυστικά.
Οι σημαντικότεροι συναυλιακοί χώροι σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να κλείνουν λόγω του κορονοϊού. Έτσι και η Φιλαρμονική του Βερολίνου έχει κλείσει εδώ και δύο εβδομάδες.
Το τελευταίο κονσέρτο της, υπό την επίβλεψη του καλλιτεχνικού της διευθυντή Σερ Σιμόν Ρατλ, δόθηκε χωρίς κοινό και μεταδόθηκε αποκλειστικά και δωρεάν γα τους επισκέπτες του Ψηφιακού Συναυλιακού Χώρου. Το πρόγραμμα περιελάμβανε το «Sinfonia» του Luciano Berio και το κονσέρτο του Béla Bartók για την Ορχήστρα, δύο έργα που είχαν επίσης γραφτεί εν μέσω κρίσης. Οι New York Times αποκάλεσαν την ερμηνεία «καταπληκτική.» Μπορείτε να τη δείτε εδώ.
Αυτό και πολλά ακόμα σημαντικά κονσέρτα της Φιλαρμονικής είναι πλέον διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της και θα μπορείτε κι εσείς να τα απολαύσετε αν ακολουθήσετε τις οδηγίες.
Για την εβδομάδα, η Φιλαρμονική Βερολίνου μας προτείνει τέσσερα κονσέρτα με μερικούς από τους πιο αγαπημένους φίλους της ανά τα χρόνια. Απολαύστε λοιπόν μερικούς από τους σημαντικότερους συνθέτες που αγαπήθηκαν όσο κανείς από την Ορχήστρα και το κοινό.
Ο Seiji Ozawa διευθύνει «A Gershwin Night» (2003)
Ο Seiji Ozawa δεν είναι ειδικός μόνο του ευρωπαϊκού ρεπερτορίου, είναι και του αμερικανικού, όπως φαίνεται σε αυτό το καταπληκτικό κονσέρτο με τις μεγαλύτερες επιτυχίες του George Gershwin.
Ο Mariss Jansons διευθύνει τη συμφωνία «From The New World» του Dvorak (2012)
Ζεστασιά και φωτεινότητα είναι δύο λέξεις που μπορούν να περιγράψουν τις ερμηνείες του Jansons στη ρομαντική και μετα – ρομαντική μουσική – κάτι που μπορείτε κι εσείς να διαπιστώσετε στο κονσέρτο αυτό.
Ο Bernard Haitink διευθύνει τη Συμφωνία αρ. 4 του Bruckner
Ο Bernard Haitink καταλαβαίνει όπως πολύ λίγοι τη δύναμη της δουλειάς του Bruckner. Σε αυτό το κονσέρτο μπορείτε να απολαύσετε ένα από τα πιο διάσημα έργα του, το «Romantic».
Ο Zubin Mehta διευθύνει Saint-Saëns και Korngold (2015)
Ο Zubin Mehta έχει δουλέψει με τη Φιλαρμονική του Βερολίνου από το 1961. Σε αυτό το κονσέρτο παρουσιάζει έργα των Camille Saint – Saëns και Erich Wolfgang Korngold, που μπορεί να είναι λιγότερο διάσημα έργα, αλλά εξίσου απολαυστικά.