Αυτή είναι η ευκαιρία μας για ό,τι δεν προλάβαμε να δούμε στη μεγάλη οθόνη πριν την έξαρση του Covid – 19. Οι πιο μεγάλες επιτυχίες της χρονιάς όπως τα «Παράσιτα», το «Joker», το «1917», «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» και πολλά άλλα επανέρχονται χάρη στην έναρξη των θερινών σινεμά από την 1η Ιουνίου. Αναζητήστε τα θερινά σινεμά της γειτονιάς σας και δείτε τις ταινίες που χάσατε.
Τα σινεμά θα λειτουργούν με 40% πληρότητα τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Επομένως, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας η προσέλευση στο ταμείο των κινηματογράφων θα ήταν προτιμότερο να γίνεται εγκαίρως ή όπου είναι δυνατόν η απόκτηση των εισιτηρίων να γίνεται διαδικτυακά.
«Παράσιτα»
Σκηνοθεσία: Μπονγκ Τζουν Χο
Ένα απολαυστικό μείγμα μαύρης κωμωδίας, κοινωνικού σχολιασμού, σάτιρας κι αγωνίας δημιουργούν τα «Παράσιτα», μια ταινία που αρνείται να κατηγοροποιηθεί σε κάποιο είδος ή ακόμα να συγκριθεί με οποιαδήποτε άλλη. Απολύτως απρόβλεπτο στην πλοκή του, το αριστούργημα του Μπονγκ Τζουν Χο («Okja», «Snowpiercer») δικαίως τιμήθηκε φέτος με το Χρυσό Φοίνικα, δημιουργώντας ταυτόχρονα ιστορία – πρόκειται για την πρώτη ταινία από την Κορέα που αποσπά το πολυπόθητο βραβείο.
«Joker»
Σκηνοθεσία: Τοντ Φίλιπς
Πάντα μόνος ανάμεσα στο πλήθος, ο Άρθουρ Φλεκ (Χοακίν Φίνιξ) αναζητά να συνδεθεί. Καθώς περιφέρεται στην εχθρική Γκόθαμ, ο Άρθουρ φοράει δύο μάσκες. Τη μια τη βάφει ο ίδιος στο πρόσωπο του κάθε πρωί που δουλεύει ως κλόουν. Τη δεύτερη δεν μπορεί να τη βγάλει ποτέ. Είναι η μεταμφίεση που κρύβει τη μάταιη προσπάθεια του να γίνει μέρος του κόσμου γύρω του και όχι απλώς ένας καταπατημένος άντρας. Ορφανός από πατέρα, ο Άρθουρ έχει μια αδύναμη μητέρα, που το φωνάζει «Happy», το παρατσούκλι που του καλλιεργεί ένα μόνιμο, σπασμωδικό χαμόγελο για να κρύψει τον πόνο μέσα του. Αλλά, κάθε φορά που τον περιγελούν, αυτός ο κοινωνικά απόβλητος άντρας εκτροχιάζεται ακόμα περισσότερο.
«1917»
Σκηνοθεσία: Σαμ Μέντες
Στην καρδιά του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, δύο νεαροί Βρετανοί στρατιώτες, ο Σκόφιλντ (Τζορτζ Μακέι) και ο Μπλέικ (Ντιν-Τσαρλς Τσάπμαν) αναλαμβάνουν μια δύσκολη και επικίνδυνη αποστολή. Σε μια μάχη ενάντια στο χρόνο, πρέπει να περάσουν στα εδάφη του αντιπάλου και να παραδώσουν ένα μήνυμα που θα σταματήσει μια θανάσιμη επίθεση σε εκατοντάδες στρατιώτες. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και ο αδερφός του Μπλέικ.
«Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»
Σκηνοθεσία: Γιάννης Οικονομίδης
Σε μια μικρή πόλη της Ελλάδας, όταν το ερωτικό πάθος διασταυρώνεται με την απληστία για το χρήμα, τα πτώματα αρχίζουν να στοιβάζονται το ένα μετά το άλλο και η «Ωραία Κοιμωμένη» Όλγα δε θα μάθει ποτέ από τι πραγματικά έχει γλιτώσει. Τραβώντας το στερεότυπο της Ελληνίδας μάνας στα άκρα, ο Γιάννης Οικονομίδης, στη νέα του ταινία, «περιτυλίγει» το γκροτέσκο με οργή αλλά και τρυφερότητα – αν είναι ποτέ δυνατόν κάτι τέτοιο (για τον Οικονομίδη είναι). Γιατί, το τάπερ της μαμάς μπορεί να περιέχει περισσότερα πράγματα από ένα σπιτικό, καλομαγειρεμένο φαγητό…
«Στα Μαχαίρια»
Σκηνοθεσία: Rian Johnson
Όταν ο φημισμένος συγγραφέας Harlan Thrombey βρίσκεται νεκρός στην έπαυλή του έπειτα από τον εορτασμό των 85ων γενεθλίων του, ο πάντα περίεργος αλλά και ευγενής Ντετέκτιβ Benoit Blanc προσλαμβάνεται μυστηριωδώς για να ερευνήσει το έγκλημα. Από τη δυσλειτουργική οικογένεια, ως το αφοσιωμένο υπηρετικό προσωπικό ο Blanc βρίσκεται μπροστά σε ένα ιστό από παραπλανητικά στοιχεία και ψέματα που τον εμποδίζουν να αποκαλύψει την αλήθεια πίσω από τον πρόωρο θάνατο του Harlan. Με ένα all – star cast το «Στα Μαχαίρια» είναι μία διασκεδαστική, έξυπνη και στιλάτη ταινία μυστηρίου που εγγυάται ότι κανείς από τους θεατές δεν θα βρει τον ένοχο πριν το τέλος της.
«Ευτυχία»
Σκηνοθεσία: Άγγελος Φραντζής
Ένα κορίτσι, μικροπαντρεμένο, ταξιδεύει από το Αϊδίνι στην Ελλάδα με τη μητέρα και τις δύο της κόρες. Στο πλοίο του ξενιτεμού παίρνει απόφαση να μην αφήσει τη ζωή να την προσπεράσει, αλλά να τη ζήσει, όπως θέλει. Και τη ζει! Γράφει ακατάπαυστα σε ό,τι πιάνει το μελάνι, από χαρτοπετσέτες και κουτιά από τσιγάρα μέχρι υπόλοιπα λογαριασμών. Καπνίζει, ερωτεύεται με πάθος, χαρτοπαίζει με θράσος σε πολυτελή σαλόνια, αλλά και σε παράνομα υπόγεια. Μία δασκάλα που γίνεται ηθοποιός στα μπουλούκια και στο θέατρο, μία ποιήτρια που γίνεται η μεγαλύτερη Ελληνίδα στιχουργός του λαϊκού τραγουδιού. Συνεργάζεται με όλες τις διάσημες μουσικές προσωπικότητες της χώρας, από το Βασίλη Τσιτσάνη και τον Απόστολο Καλδάρα, ως το Μανώλη Χιώτη, τον Αντώνη Ρεπάνη και το Μάνο Χατζιδάκι, υψώνοντας θαρραλέα ανάστημα, σε έναν σκληρό και τυπικά ανδροκρατούμενο κόσμο..
«Σκοτεινά Νερά»
Σκηνοθεσία: Todd Haynes
Ο Ρομπ είναι μεγαλοδικηγόρος με ειδίκευση σε θέματα Περιβάλλοντος και εκπροσωπεί μεγάλες φαρμακευτικές εταιρίες. Η καριέρα του βρίσκεται στην καλύτερη φάση της όταν δύο αγρότες έρχονται σε επαφή μαζί του και ισχυρίζονται ότι ένα παράρτημα της εταιρίας DuPont αποβάλλει τοξικά απόβλητα στον τοπικό ποταμό με αποτέλεσμα την καταστροφή των γεωργικών εκτάσεων και τον θάνατο εκατοντάδων ζώων. Με σκοπό να τους βοηθήσει και να ανακαλύψει την αλήθεια συντάσσει μια επιστολή διαμαρτυρίας που σηματοδοτεί την έναρξη μιας δεκαπενταετούς διαμάχης που θα θέσει σε δοκιμασία όχι μόνο την καριέρα του, αλλά και την υγεία του και τις οικογενειακές του σχέσεις.
«Το Βαμμένο Πουλί»
Σκηνοθεσία: Βάκλαβ Μαρχούλ
Ένα καθηλωτικό οδοιπορικό στη σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης υπόστασης αλλά και στην ελπίδα που επιμένει, με τους Χάρβεϊ Καϊτέλ, Ούντο Κίερ, Στέλαν Σκάσγκαρντ, Μπάρι Πέπερ, Τζούλιαν Σαντς. Ανατολική Ευρώπη, τέλη Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Ένα παιδί – δίχως όνομα – προσπαθεί να επιβιώσει μόνο του στην ύπαιθρο, ταξιδεύοντας από χωρίο σε χωρίο. Αντιμετωπίζει τις πιο σκληρές δοκιμασίες, διατηρώντας όμως την ελπίδα ζωντανή σε μια αδυσώπητη εποχή.
«Η Μπαλάντα του Ρίτσαρντ Τζούελ»
Σκηνοθεσία: Κλιντ Ίστγουντ
«Μια βόμβα έχει μπει στο πάρκο Centennial. Έχετε 30′.» Ο κόσμος γνώρισε το Ρίτσαρντ Τζούελ ως το φύλακα που ανακάλυψε το βομβιστικό μηχανισμό στους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Ατλάντα το 1996. Η αναφορά του για τα γεγονότα τον μετέτρεψε σε ήρωα, που εξαιτίας της άμεσης δράσης του, έσωσε αμέτρητες ζωές από βέβαιο θάνατο. Ωστόσο, μέσα σε λίγες μόλις μέρες, ο επίδοξος αστυνομικός γίνεται ο υπ’ αριθμόν ένα ύποπτος του FBI, κατηγορείται τόσο από τον Τύπο όσο και από το κοινό και στη ζωή του έρχονται τα πάνω κάτω. Απευθυνόμενος στον ανεξάρτητο δικηγόρο Γουάτσον Μπράιαντ, ο Τζούελ κατορθώνει να αποδείξει την αθωότητά του. Αλλά ο Μπράιαντ ξεπερνά τα όριά του, καθώς προσπαθεί να πολεμήσει τις συντονισμένες επιθέσεις του FBI, της GBI και του APD και να καθαρίσει το όνομα του πελάτη του, προσπαθώντας να αποτρέψει το Ρίτσαρντ από το να εμπιστευτεί τους ίδιους τους ανθρώπους που θέλουν να τον καταστρέψουν.
«Απόστρατος»
Σκηνοθεσία: Ζαχαρίας Μαυροειδής
Με την εταιρία εισαγωγών μηχανών εσπρέσο που διευθύνει σε αδιέξοδο, ο Γλυφαδιώτης εργένης Άρης Νικολόπουλος «αποστρατεύεται» στο σπίτι του ένδοξου παππού Αριστείδη στο υποτονικό Παπάγου. Το στοκ των μηχανών εσπρέσο στοιβάζεται στο αραχνιασμένο γραφείο του απόστρατου αξιωματικού καθώς ο εγγονός ξανασμίγει με παιδικούς φίλους κολλημένους εσαεί στο προάστιο των αξιωματικών αλλά και μ’ έναν πρώην συναγωνιστή του παππού του, παραδόξως κομμουνιστή. Αντιμέτωπος με ηρωικά φαντάσματα του παρελθόντος ο απολιτίκ εγγονός θα νιώσει την ανάγκη να φανεί αντάξιος του ονόματός του. Όμως, όσο πλησιάζει το θρύλο του παππού Αριστείδη, τόσο αυτός αλλάζει όψη.
«The Gentlemen»
Σκηνοθεσία: Γκάι Ρίτσι
Η ιστορία ακολουθεί έναν Αμερικανό έμπορο ναρκωτικών (Μάθιου Μακόναχι) που έχει χτίσει την αυτοκρατορία του στο Λονδίνο, και πλέον θέλει να παραδώσει τα ηνία και να επιστρέψει στην πατρίδα του. Το γεγονός αυτό πυροδοτεί μια σειρά από συνομωσίες, σχέδια και απόπειρες από όλους εκείνους που επιβουλεύονταν τη θέση του, και που τώρα έχουν την ευκαιρία να αρπάξουν την περιουσία του.
https://www.youtube.com/watch?v=Z2hf2hLlXvw&feature=emb_title
«Κατηγορώ…!»
Σκηνοθεσία: Ρόμαν Πολάνσκι
Στις 5 Ιανουαρίου, 1895, ο λοχαγός Άλφρεντ Ντρέιφους, ένας νέος αξιωματικός του γαλλικού στρατού κατηγορείται άδικα πως κατασκόπευε για λογαριασμό της Γερμανίας και καταδικάζεται σε ισόβια κάθειρξη στο Νησί του Διαβόλου. Ανάμεσα στους μάρτυρες αυτού του εξευτελισμού είναι ο Ζορζ Πικάρ, ο οποίος παίρνει προαγωγή για να διοικήσει τη μονάδα στρατιωτικής αντικατασκοπείας που τον εντόπισε. Όταν, όμως, ο Πικάρ ανακαλύπτει πως τα μυστικά εξακολουθούν να διαδίδονται στους Γερμανούς, παρασύρεται σε ένα επικίνδυνο λαβύρινθο εξαπάτησης και διαφθοράς που απειλεί όχι μόνο την τιμή του αλλά και τη ζωή του.
«Εξαφανισμένος»
Σκηνοθεσία: Ροδρίγκο Σορογκογιέν
Στα 40 της, η Ελένα έχει αφήσει πίσω της την Ισπανία για να ζήσει στη Γαλλία, στο μέρος όπου εξαφανίστηκε ο εξάχρονος γιος της δέκα χρόνια πριν. Τσακισμένη από την τραγωδία, σκιά του παλιού της εαυτού, προσπαθεί να μαζέψει τα κομμάτια της και να κάνει μια νέα αρχή, όταν η συνάντηση με ένα εύθραυστο έφηβο αγόρι, που μοιάζει στον χαμένο της γιο, της ξυπνά επώδυνες μνήμες. Η οδύνη της απότομης ενηλικίωσης και το φορτίο του πένθους θα βαδίσουν μαζί το δρόμο της λύτρωσης, σε ένα τολμηρό ψυχολογικό δράμα, που αποτυπώνει τον αβάσταχτο πόνο της απώλειας, με κάδρα και συνθέσεις μαγευτικής αρμονίας.
«Πόνος και Δόξα»
Σκηνοθεσία: Πέδρο Αλμοδόβαρ
Η ταινία «Πόνος και Δόξα» διηγείται μια σειρά από συναντήσεις που πραγματοποίησε ο Σαλβαντόρ Μάγιο, ένας σκηνοθέτης του κινηματογράφου που είναι πλέον στην παρακμή του. Κάποιες διαδραματίζονται στο παρόν, άλλες τις θυμάται: την παιδική του ηλικία στη δεκαετία του ’60, τη στιγμή που μετανάστευσε μαζί με τους γονείς του σε ένα χωριό στη Βαλένθια αναζητώντας μια καλύτερη ζωή, την πρώτη του ερωτική επιθυμία, τον πρώτο του έρωτα στη Μαδρίτη τη δεκαετία του ’80, τον πόνο αυτού του χωρισμού ενώ ο έρωτας ήταν ακόμα έντονος, τη συγγραφή ως τη μόνη θεραπεία να ξεχνάς ό,τι δεν ξεχνιέται, την πρώτη επαφή με το σινεμά, και το απέραντο κενό που δημιουργεί η αδυναμία να συνεχίζεις να κάνεις ταινίες. Το «Πόνος και Δόξα» μιλάει για τη δημιουργία, για τη δυσκολία να τη διαχωρίζεις από τη ίδια τη ζωή και για τα πάθη που της δίνουν νόημα και ελπίδα. Εξερευνώντας το παρελθόν του, ο Σαλβαντόρ ανακαλύπτει την άμεση ανάγκη να το διηγηθεί λεπτομερώς, και μέσα από αυτό βρίσκει τη σωτηρία του.
«Ραντεβού στο Belle Epoque»
Σκηνοθεσία: Νικολά Μπεντό
Θέλετε να περάσετε ένα βράδυ ως η Μαρία Αντουανέτα; Να προσποιηθείτε ίσως ότι βγήκατε για ποτό με τον Έρνεστ Χεμινγκγουέι; Ή μήπως να επιστρέψετε στην αγαπημένη ανάμνηση από το δικό σας παρελθόν; Ο πολυαγαπημένος Ντανιέλ Οτέιγ, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Νικολά Μπεντό («Κύριος και Κυρία Αντελμάν»), ταξιδεύει πίσω στο παρελθόν για να ζήσει την στιγμή που του άλλαξε τη ζωή και να θυμηθεί πώς είναι να ζεις πραγματικά.
«Τζότζο»
Σκηνοθεσία: Τάικα Γουαϊτίτι
Ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Τάικα Γουαϊτίτι, φέρνει με τη μοναδική αίσθηση του χιούμορ και πάθους την τελευταία του ταινία, «Τζότζο», μία σάτιρα του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου με πρωταγωνιστή ένα μοναχικό αγόρι από τη Γερμανία (ο Ρόμαν Γκρίφιν Ντέιβις στο ρόλο του Τζότζο) του οποίου η ιδέα για τον κόσμο αντιστρέφεται, όταν ανακαλύπτει ότι η διαζευγμένη μητέρα του (Σκάρλετ Γιόχανσον) κρύβει ένα νεαρό Εβραίο κορίτσι (Τόμασιν ΜακΚένζι) στη σοφίτα τους. Με μοναδική βοήθεια από το χαζούλη φανταστικό του φίλο, Αδόλφο Χίτλερ (Τάικα Γουαϊτίτι) ο Τζότζο θα πρέπει να αντιμετωπίσει τον τυφλό φανατισμό του.
«Φύγαμε»
Σκηνοθεσία: Dan Scanlon
Τοποθετημένο στα προάστια ενός φανταστικού κόσμου, το «Φύγαμε», η νέα ταινία της Disney και Pixar συστήνει στο κοινό δυο αδέλφια – ξωτικά που μπλέκονται σε μια απίθανη περιπέτεια για να ανακαλύψουν αν υπάρχει ακόμα μαγεία εκεί έξω. Πίσω από την ολοκαίνουργια ταινία της Pixar Animation Studios βρίσκουμε το σκηνοθέτη Dan Scanlon και τον παραγωγό Kori Rae, που έφεραν τους «Μπαμπούλες Πανεπιστήμιου». Το «Φύγαμε» θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους το Μάρτιο του 2020.